PROFIL MOTORKY

Honda Integra (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MILDA215
Vloženo 26.12.2018
Aktualizováno 8.7.2020
Zobrazeno 3 651x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Je to silný, dobře ovladatelný velký skútr s jízdními vlastnostmi motorky a navíc krasavec. Jeho povedený sportovní vzhled zkřížený s motorkou ukazuje jeho ambice.
K tomu ještě ABS , imobilizér , vstřikování , laďák Akrapovič , velká kola ...

Více fotografii

Motorka koupena od důchodce z Německa v srpnu 2017. - Německý puntičkář , důchodce , který měl vše perfektně nachystané.
Kritizoval akorát praktiky Českých překupníků a motoprodejců. Desítky e-mailu a pár telefonů a všichni chtějí několik set až tisíc euro slevu , aniž by Integru viděli. To jsou typičtí Čeští překupníci ? ... každý chce být hned milionář.
Integru bych býval koupil v Česku určitě levněji , ale chtěl jsem perfektní stav a tady žádná nebyla. No a někteří inzerenti naslibují (Top stav , perfektní stav) a ve skutečnosti mají jebku na prodej a nestydí se za to ! Bohužel jsem se také nechal napálit inzerátem a jen z toho byl zabitý den. Proto jsem si musel připlatit a risknout výlet do Německa. No a vyplatilo se to !

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW C 650 GT: BMW = drahé motorky, skútry, díly i servis. Integra je cenově dostupnější a má lepší jízdní vlastnosti.
BMW C 650 Sport: To samé BMW - předražené. Integra je lepší , je to Honda = spolehlivost!!!

První dojmy - Dlouho hledaný skútr v trikolóře. Prostě to je nejhezčí barevné provedení !!! Poprvé když jsem ji viděl na motosalónu v Brně , tak jsem se prostě zamiloval. Dvouspojková převodovka , přenos řetězem , perfektní manévrovatelnost a slušný zátah motoru. . Život je příliš krátký a co mi dělá radost , to musím vyzkoušet !!!

Motorku bych doporučil pro - No a pro koho je skútr nejvhodnější - hlavně tomu , komu se líbí. Nepředpokládám že si ho bude kupovat začátečník , nebo biker SS. Motor fakt dobře táhne , škoda že nemá vyšší max otáčky. Pro cestovatele po ČR a Evropě je to zdařilý vyvážený stroj , který má blíže k motorce. Kdo z vás kteří o Integře uvažuje , tak dejte přednost 750 před 700. Je tam několik podstatných změn a inovací. Hliníková kyvka , lepší ovládání řazení , motor , převodovka , více místa pro nohy , možnost kdykoliv řadit + - , ... . Je to mrštný a zábavný skútr zkřížený s motorkou s nevšedním designem. Často vzbuzuje obdiv a nejen nemotorkářů , ?? , ? Integru 750 mohu doporučit , je to prémiový skútr , kvalitní japonec , jeden z nejlepších na trhu vůbec - v tomto segmentu a ceně ! ! !

Doplňky na motorce - Dokoupil jsem si na sezónu 2019 nový nosič horního kufru z Nokamoto HK.
Po novém roce se tam chystám na servisní prohlídku hlavně na výměnu olejů a filtrů v motoru a převodovce. Podle technika z Hondy s těmito najetými kilometry vlastně není co servisonat , jen zběžná kontrola. Ten olej v převodovce by se nemusel měnit , ale když už tam budu , tak to nechám vyměnit.
Ještě tam dokoupím plotnu a středně velký kufr na dvě helmy.

Recenze

Tuto krátkou recenzi píšu coby ,, částečně zkušený motorkář,, (viz. mé motorky)
Už jsem se potřeboval trochu uklidnil a proto padla volba na Integru 750.
Je to taková Skútr-motorka.
Dlouho jsem ji hledal v této trikolóře , navíc v top stavu co možná nejvíce v originálním stavu.
Osobně jsem si jí přivezl z Německa od důchodce pana doktora. Byla jak nová , najeto cca 5600km , s Akrapovičem , vyhřívanými hefty a s platnou serviskou.
Byl to první majitel a už ji jen leštil a bál se jezdit. Říkal že s ní jel jednou krátce i 120km rychlostí?.

Jízdní vlastnosti jsou na daný typ ,,skútr,, perfektní. Motor má docela slušný zátah na bezproblémové a svižné předjíždění v běžném provozu a to je podstatná věc !!!
Další důležitá věc pro mě je , že motorka musí být vidět a musí být slyšet !!!
Přední světlo jsem osadil nejlepší možnou homologovanou žárovkou Philips X-treme Vision svítí skvěle. Do zadního světla jsem dal led žárovku a vpředu parkovačky homologované s bělejším světlem.
Podvozek je pro jednoho příjemně naladěný , ani tvrdý - ani měký. Ve dvou nejezdím , tak nevím.
Velká motorková kola jsou super. Ovladatelnost a komfort jsou o level víš.
Maximální rychlost zhruba 180km je dostatečná a cestovní rychlost je v pohodě 130km. V okolí mého bydliště jezdí spousta poldů v civilních pasatech , superbech a oktávkách a tak jezdím s rozumem.
Pro pomalou jízdou je ze dvou předvolených režimů lepší ,,sport". Ten normální režim řadí brzy a podtáčí motor.
Ochrana před větrem a deštěm je nadprůměrná. Skútr je pro řidiče dostatečně prostorný a se svými 182cm na něm mám dost místa.
Vítku mám jen k sedlu , ze kterého mě boli celé pozadí a poté i má utrápená záda. Sedlo se dá přešít , nebo koupit pohodlnější , ale to já dělat nebudu , protože je ještě hodně mašin , co bych chtěl vyzkoušet.
ABS zasahuje poměrně rychle , ale je to celkovou váhou skútru , kterou si za jízdy neuvědomujete. Tím že je těžiště nízko , tak se s ní dobře manévruje i v hustém provozu.
Nádrž je kovová a je pod sedlem.
Brzdí to tak akorát. Kdo jezdí pilu , tak ten si Integru kupovat nebude.
Pod sedlem je větší místo pro drobnosti , ale helma se tam nevejde.
Fantastická je spotřeba zobrazená na displeji. Byla tam 3,5L , ale já jezdím za 3,7-4L , protože jezdím krátké trasy kolem komínu.
Sériový výfuk se fakt nepovedl , to je hnus. Akrapovič to je Top výfuk klasického vzhledu. Má samozřejmě homologaci a bez ,,tampónu,, to je panečku sound - líbivý a přesto žádný velký řev. Policajti to při kontrole neřešili , protože není tak hlučný a tak to má být. Parádní zvuk a přitom nevyčnívat.
(Teď po vánocích , když píšu tento článek půjdu do vytápěné dílny , kde spí Integra a natočím její dvouvál , abych si připomněl pana Akrapoviče)

Krátce jsem jezdil na BMW c 650 , Burgmanovi a T-maxovi ale Integra je podle mě nejlepší volbou. Integra nepatří k nejlevnějším , ale je to kus motorky.
Ojetin už v Čechách přibývá a tak stačí příslušný obnos a trochu štěstí s výběrem té pravé.
Ještě jsou k mání Italky od Aprílie a Gilery s vyšším obsahem , ale mě se nelíbí - to už bych si radši koupil japonského litra. Italové umí design , ale zdaleka nedosahují kvalitu a spolehlivost Japonců.

Mou největší slabinou je v sezoně nedostatek času. Ke konci roku 2018 mám na tachometru 6649km. Jezdím pouze za krásného počasí a Integra neví co je déšť.
Pokud si už udělám čas , jezdím sám a nejvíc jsem ujel za den asi 120km. To je bída !
Je to voňavka ?? a hlavně ji mám pro radost ?.

A kdo ví , kdy zase budu koukat po jiném stroji ... ??.
Ten zvuk mašin je opojný a chybí mi!
Teď představují výrobci nové modely na další rok a je tam spousta lákadel ?? , ?

...tak jsem to nevydržel a prodal integru.
Nahradil ji dočasně Triumph.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ottoson.k
ottoson.k napsal 06.07.20 v 21:01 10b.

krásný , kdyby jsi náhodou měnil tak dej vědět

Dvaid
Dvaid napsal 16.01.19 v 22:14 10b.

Ahoj,
jaké jsi použil ty homologované žárovky (použil si LED?) a jakou jsi použil LED žárovku do brzdového světla?
Mám úplně stejnou motorku jako ty i v trikolóře jen nemám Akrapovič což mě trošku mrzí ale 20tis. je prostě moc. Koupil jsem ji jetou s 2700 km jako naprostou leštěnku- majitel se pak na ní bál jezdit . Stejně jako ty jsem s ní naprosto spokojený.
Měj se David

tomcruise77
tomcruise77 napsal 02.01.19 v 18:49 10b.

Hezký stroj. Jenom ten řetěz nepatří na skutr. Kdyby tam dali ozubený řemen bylo by to 100%

JoskaH
JoskaH napsal 02.01.19 v 14:01 9b.

Super skútr a šílenej pravopis!

spike-cz
spike-cz napsal 01.01.19 v 12:51 10b.


Kráska s nevšedním vzhledem... naživo jsem ji ještě nepotkal ...
Ať slouží

Více komentářů



TOPlist