globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: správné zajíždění motoru po komplení go
10.5.2014 v 22:57
zdravím mam dotaz ohledně zajíždění motoru ,co dávat za olej atd. našel jsem 2 metody zajíždění ale nevím ,která je ta správná ,1. je že se motor má honit hned od začátku akorád dobře zahřát a ta 2. je pozvolna a šetřit to. prosím poraďte nevím si s tím rady
Předchozí
1 2
Následující

správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 00:23 | Nahoru | #1
Hnát motor hned zpočátku naplno, kdy se potřebují pohyblivé díly navzájem sehrát, je nesmysl. Stejně, jako nemůžeš hned nakládat naplno studenému motoru. Nechat mírně prohřát a pak mírně zajíždět, nedávat moc plynu, jezdit zvolna, ale přitom střídat kvalty a otáčky - nejezdit stále ve stejných otáčkách! Zatěžování motoru pak postupně zvyšovat - o těchto motorech se ne nadarmo říká, že "jak je zajedeš, takové budou" - v tom smyslu, že když budeš na motor zbytečně "opatrný", tak motor pak bude líný.
Olej takový, jako běžně, akorát pro záběh dát oleje trochu víc - i výrobce v příručkách předepisoval poměry mísení pro různá stadia záběhu motoru, stejně jako vzdálenosti pro daný "krok". Prohledej fórum, témat o zajíždění motorů Jawa a ČZ už tu bylo dost.

1 reakcí na tento příspěvek správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 02:43 | Nahoru | #2
Honit motor při zajíždění se spíš myslí použít vyšší otáčky s malou zátěží. Hlavně nepodtáčet a nedrtit to do kopce pod plným plynem, ale podřadit a nechat motor volně běžet. Po prvních pár km nevadí ani ty trošku vyšší otáčky, ale bez zásadní zátěže. Pozor si dej třeba když vyjedeš na kopec a pak na horizontu ubereš plyn. Píst se přestane chladit palivem, ale ještě je pořád horký a má to tendenci se po pár metrech přidírat. Já teď zajíždím a motor už krásně běží, ale neměl rád střední zátěž, kterou se jezdí normálně. Buď jsem musel podtáčet, nebo jet o kvalt niž a víc točit, jinak se přidíral a to mám zvednutou jehlu.
Vyvaruj se M2T. Doporučuji Mogul TS. Rozdíl v ceně, kouřivost a karbonizace je oproti M2T zlomková.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 08:16 | Nahoru | #3

fidlimydli píše: Honit motor při zajíždění se spíš myslí použít vyšší otáčky s malou zátěží. Hlavně nepodtáčet a nedrtit to do kopce pod plným plynem, ale podřadit a nechat motor volně běžet. Po prvních pár km nevadí ani ty trošku vyšší otáčky, ale bez zásadní zátěže. Pozor si dej třeba když vyjedeš na kopec a pak na horizontu ubereš plyn. Píst se přestane chladit palivem, ale ještě je pořád horký a má to tendenci se po pár metrech přidírat. Já teď zajíždím a motor už krásně běží, ale neměl rád střední zátěž, kterou se jezdí normálně. Buď jsem musel podtáčet, nebo jet o kvalt niž a víc točit, jinak se přidíral a to mám zvednutou jehlu.
Vyvaruj se M2T. Doporučuji Mogul TS. Rozdíl v ceně, kouřivost a karbonizace je oproti M2T zlomková.


Suhlas, až na ten olej: Já bych napsal spíš: Vyvaruj se Mogul TS! Do těch našich babiček patří M2T. Prvních ca 500km 1:20. Dalších 1000km 1:25 a pak normálně 1:33.
Tady už se milionkrát psalo, že Jawa/ČZ musí prdět, smrdět a týct z vejfuku olej. Když ne, tak po pár km zadřeš!

Naposledy editováno 11.05.2014 08:16:55

1 reakcí na tento příspěvek správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 08:24 | Nahoru | #4
Jestli si nechces skurvit motor tak bych tam M2T nedaval, ten je tak na retez do motorovy pily ale dal bych tam Castrol TTS, nebo ted je to Power1 Racing 2T, a ten staci redit 1:33 a pak 1:40, a co se tyce zajizedeni tak to ze zacatku motor nepretacet a zbytecne ho moc neprehrivat dlouhejma jizdama.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 09:39 | Nahoru | #5
Kinyo> nechci tě urážet, ale jsi chytrej jak Rudý Právo s Rádiem Jerev:an dohromady! Tyhle motory jsou konstruovaný na minerální olej a jakejkoli moderní "syntetickej" ještě s vysokým poměrem míchání povede k jedinýmu závěru: zadření!!!

1 reakcí na tento příspěvek správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 09:49 | Nahoru | #6
Těch názorů je tady více, tak taky přispěju se svými zkušenosti, ať to nemáš tak jednoduché

Zajížděl jsem svou první třindu v létě, asi v těch největších vedrech. Já doporučuji dát více oleje a jezdit úplně normálně. Nějaké zahřívání, čekání, chlazení, je podle mě zbytečné. Když budeš motor pslouchat, vnímat jeho chod, tak můžeš jezdit normálně (je otázka, co si pod tím představíš - pro mě je to spíš defenzivní styl jízdy) a sám uvidíš, co ti motor dovolí, postupně uvidíš, že se motor vytáčí čím dál tím víc a běží volněji.

Co se týče oleje, každý ti doporučí něco jiného, podle mě je to úplně jedno, v době, kdy byl ten motor konstruován byl olej jen jeden, dnes je doba úplně jiná. Myslím si, že je vhodnější spíše zajíždět a jezdit na jeden typ oleje. Proto bych si vybral jednoduše takový olej, který je v tvém okolí dostupný a bude ti cenově vyhovovat. Hlavně bych se vyhnul homeopatickým poměrům a ředil tak, jak je předepsáno...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 10:18 | Nahoru | #7

sered píše: Suhlas, až na ten olej: Já bych napsal spíš: Vyvaruj se Mogul TS! Do těch našich babiček patří M2T. Prvních ca 500km 1:20. Dalších 1000km 1:25 a pak normálně 1:33.
Tady už se milionkrát psalo, že Jawa/ČZ musí prdět, smrdět a týct z vejfuku olej. Když ne, tak po pár km zadřeš!



Mogul TS a M2T je téměř stejnej olej, obojí je to hnědá břečka, do jawy dostačující. Nejspíš sis to spletl s TSF.

Já doporučuju do Jawy Lavio Moto Synt 2T, jezdí na něj půlka Jawamanie. Je to olej cenově skoro stejnej jako TS, ale je to polosyntetika a ta kouřivost je oproti TS o třídu níž. Nic to ale nemění na mazacím poměru po záběhu - bronz futra 1:33, jehly 1:40 až 1:45. Na záběh je lepší dát první dvě tři nádrže trochu víc oleje.

Co se záběhu týče, od začátku jsem motorce dával plnej kotel (samozřejmě trochu s rozumem) sice měla ze začátku tendenci se přidírat, ale teď je ten motor zajetej tak, že ujedu každé 639...

EDIT: písmenka

Naposledy editováno 11.05.2014 10:19:06

(reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 10:34 | Nahoru | #8
JyrkaFM> Motor po GO,namazat 1.20 nic horšího než mogul TSF do benzínu nelít,na zajetí idealní po zajetí doporučuju Castrol TSF.Před každou jízdou dobře protřepat.DO převodovky převodoví 80-90.Motor nechat aspon 20 minut klapat na místě v horku chladit ventilátorem,nechat schládnout a vyjet na první jízdu,najet 10km nechat scládnout zase 10km schládnout.Do ujetí prvních 500 KM NEPŘEKRAČOVAT MAX.rychlosti,1 rychlostní stupěn 15km,dvojka 35km trojka 50km,čtverka 60km/h.po 500km,vyměnit olej v převodovce,TROCHU PŘIDAT.2000tis km zvolna.Manuál Strakonice.Taky zajíždím řídím se podle manuálu a není problém mám najeto 500km At slouží

(reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 10:46 | Nahoru | #9

sered píše: Kinyo> nechci tě urážet, ale jsi chytrej jak Rudý Právo s Rádiem Jerev:an dohromady! Tyhle motory jsou konstruovaný na minerální olej a jakejkoli moderní "syntetickej" ještě s vysokým poměrem míchání povede k jedinýmu závěru: zadření!!!


Ale prd, uz sem poskladal vic motoru nez jsi ty videl, mam peraka a jezdim na TTS uplne normalene, a mam ho taky po go, je to ohodne kvalitnejsi olej a lepe maze pri vysich teplotach, nez nejaky m2t, odrzi jsi olejeovy film, jestli te to neco rika, kdyz rozeberes motor po m2t tak uz sem i videl ze byla ojnice orezla, a pisty jsou celi cerny prez vsechny krouzky, a hlavne to karbonuje vyfuk tak ho musis kazdou chvili cistit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 10:52 | Nahoru | #10

sered píše: Suhlas, až na ten olej: Já bych napsal spíš: Vyvaruj se Mogul TS! Do těch našich babiček patří M2T. Prvních ca 500km 1:20. Dalších 1000km 1:25 a pak normálně 1:33.
Tady už se milionkrát psalo, že Jawa/ČZ musí prdět, smrdět a týct z vejfuku olej. Když ne, tak po pár km zadřeš!



Taky jsem zastával tento názor, ale několik věcí mne přesvědčilo. Do babiček se vždy lil M2T, protože nic jiného nebylo. V dnešní době, kdy jsou lepší oleje nevidím důvod nepoužít lepší rozumný olej.Kartery taky nebudeš dávat na hermetik. Polosyntetika a syntetika je naprostá blbost, souhlasím. To je fakt na zadření, protože se u těchto motorek trhá olejový film. Mogul TS je minerální olej stejně jako M2T, jen má lepší kluzné a hořící vlastnosti. Kamarád zajížděl na M2T Péráka a pořád se mu to přidíralo. Když pak pro kontrolu sundal hlavu, měl ve válci rýhy. Taky se mi to párkrát přidíralo a když jsem sundal hlavu, válec je bez známek jakéhokoliv problému. Kamarád přestal používat M2T a hele, ono se to nepřidírá a motor líp jede. Mám 800km a motor výrazně ožil. Poslední nádrž vyjedu na 2:20 a pak přejdu na stálých 1:33 pokud to nebude zlobit. Vyšší ředění taky nedoporučuji, je riziko přidření bronz pouzdra na ojnici. Mladší motorky s jehličkami by mohly jít ještě nepatrně výše.
Tolik má osobní zkušenost. Za mne je Mogul TS moderní minerální olej odpovídající viskozity s nízkou kouřivostí, karbonizací a výbornými mazacími vlastnostmi za pár kaček plně nahrazující M2T, který brání většinou ti, kteří nic jiného nevyzkoušeli, nebo je jim líto přidat 40kč za litr. Vyvarovat se syntetiky a olejů do pil, ty jsou určeny pro motory o úplně jiné konstrukci jedoucí v jiných otáčkách. Tam fakt hrozí zadření, nebo min. vyšší opotřebení. Lepší olej ano, ale s rozumem.

Edit: Kdybychom chtěli být důslední, nemohl by jsi použít ani M2T, protože za těch 60let prošel taky vývojem a není to to samé co tehdy.

Naposledy editováno 11.05.2014 10:55:26

správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 11:09 | Nahoru | #11
Taky zajíždím a po tom co jsem dojel zbytek Castrolu 2T (nedoporučuji) jsem přešel na Mogul TSF a myslím, že je to naprosto dostačující olej.

(reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 11:35 | Nahoru | #12

sered píše: Kinyo> nechci tě urážet, ale jsi chytrej jak Rudý Právo s Rádiem Jerev:an dohromady! Tyhle motory jsou konstruovaný na minerální olej a jakejkoli moderní "syntetickej" ještě s vysokým poměrem míchání povede k jedinýmu závěru: zadření!!!



Nemíním nijak oponovat, sám jsem zastáncem toho, že motor má jezdit na to, na co byl konstruován, tedy zde M2T a fichtl klidně obyčejný minerální motorák, třeba M6A, nebo M6D, ale kamarád nedávno dokončil opravu ČZ 250/471 a jeho otec tvrdil, že na M2T se to jezdit nedá, že právě kvůli "tomuto eklhaftu" se tomu právě motor přidřel, kvůli úsadám.
Ale jinak je 100% pravda, že poměr oleje musí být dle předpisu výrobce motoru, ne oleje. I když se použije modernější olej, tak na poměru se ubrat nesmí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 11:49 | Nahoru | #13
fidlimydli> ono říkat !mám najeto 500 km jako Skwanky!, nebo 800km jako ty -> to vůbec neříká jak bude vypadat motor po pěti deseti tisících km. Líbí se mi tady někteří teoretici, kterým se motor při záběhu má snahu přidírat a oni bez demontáže a odstranění prasátka na pístu/válci pokračují v záběhu. Když jsem na Jawa nebo ČZ jezdil, udělal motor a měl snahu se líznout, VŽDYCKY následovala demontáž a oprava. Motory potom najedou >10 000 km bez problémů, jsou živé a rozumě točivé. Ano, kouří s M2T a 1:33: No a co! Zelený ekoteroristi mě nějak nezajímají.

1 reakcí na tento příspěvek správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 11:56 | Nahoru | #14
Tak je pravda ze se driv rikalo ze nez M2T je lepsi M6AD,doporucovalo se i do motorovych pil, a ty dostavaji trovhu vetsi zahul kdyz Jawa 250 toci kolmem 4500 otacek max a pily maji 10000 i vic, ale pomer pohate staci po zajeti u lepsich oleju 1:40, ja to tak redim do pil.

správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 11:57 | Nahoru | #15
Já doporučuju kvalitní minerál, jezdim na Castrol 2T. Podle mě je to takový rozumný kompromis. Cena snesitelná, kouřivost a úsady minimální, mazací schopnosti plně dostačující. Poměr udávaný výrobcem by se dodržovat měl, ale pokud víš, co motor snese, tak neni problém si ten poměr upravit podle sebe. Třeba hranatou čízu provozuju na poměr 1:50 uplně bez problémů. Jinak k zajíždění motoru už toho kluci napsali dost - víc mazat, klidně trochu obohatit směs, motor nepřetěžovat vysokými nebo nízkými otáčkami, často řadit, nenechávat to zbytečně blafat na místě, pokud možno nebrzdit z táhlých kopců motorem atd atd.

(reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 12:11 | Nahoru | #16
Kinyo> nikdo ti zřejmě nevysvětlí že pila je jinej a jinak zatěžovanej mmoto, viď.
Prostě třicet nebo kolik let zkušeností s českejma motorkama a s 2T veteránama mi říká M2T a maximálně po záběhu 1:33!
Edit jestli sedi i vek co mas v profilu, tak ja skladal Jawacky motory kdyz tvoje maminka premyslela, jestli budes cylapecek nebo holcicka . To jen k tve poznamce, cos ty slozil motoru

Naposledy editováno 11.05.2014 12:41:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 13:49 | Nahoru | #17

sered píše: fidlimydli> ono říkat !mám najeto 500 km jako Skwanky!, nebo 800km jako ty -> to vůbec neříká jak bude vypadat motor po pěti deseti tisících km. Líbí se mi tady někteří teoretici, kterým se motor při záběhu má snahu přidírat a oni bez demontáže a odstranění prasátka na pístu/válci pokračují v záběhu. Když jsem na Jawa nebo ČZ jezdil, udělal motor a měl snahu se líznout, VŽDYCKY následovala demontáž a oprava. Motory potom najedou >10 000 km bez problémů, jsou živé a rozumě točivé. Ano, kouří s M2T a 1:33: No a co! Zelený ekoteroristi mě nějak nezajímají.



Máš pravdu, že nevím jak bude motor s TS vypadat po 10 000, ale vím, jak vypadal, když jsem jej rozebral po 20 000 s M2T. Ložiska hučely, futro s čepem na ojnici vydřené jako prase, všude karbon a píst ve válci lítal jako cikán v hospodě. On fígl je v tom, že to prasátko se Ti s kvalitnějším olejem prostě neudělá, protože se píst s válcem na sebe přidřením nenamaže. Přidřel jsem několikrát, než jsem přišel na to, že to musím víc honit, moje blbost, ale po demontáži válce bylo vše netknuté. Kamarád s M2T, který je velmi opatrný to po přidření rozebral a co myslíš? ... Měl ho tam!!! A několik. Fakt nevidím důvod neposkytnout dvěma třecím plochám odpovídající kvalitnější mazání když je k dispozici jen proto, že tehdy k dispozici nebylo.

Uzavřel bych to tím, že každý máme svůj názor na základě nějakých zkušeností za kterým si budeme stát a případný čitatel si musí udělat závěr sám.

(reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 18:02 | Nahoru | #18
fidlimydli> nemohu než souhlasit prošel jsem si tím několikrát takže moje minimum je mogul TSF a maximum motul 510 na experimenty nemám čas ani peníze a můj názor je ať tím projde každý.
Min týden jsem jel s kolegy na vejlet na 3dny při nižší teplotě venku cca 14 stupňů kolega co tankoval a leje do moto M2T podle mne sračky tak již po několikáté narazil )))))) po cca 5 min od tankování stop konec karbec plnej oleje. Samozřejmě zná pravidlo topgearu pomoš si sám. Jo natankovat do 2t umí.
PS: toto je jen můj názor moje věc moje myšlenka nebudu se s nikým dohadovat ani dlouze řešit

Naposledy editováno 11.05.2014 22:26:51

správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 23:20 | Nahoru | #19
Když jsem jezdil v 50 letech soutěže a nebyl někdy čas na zajíždění,zajíždělo se naplno a těsně před případným zadřením motoru se vymáčkla spojka a ubral plyn.Ale chtělo to cit.Dnes je zcela jiné opracování válců a pístů,takže takový drasťák není nutný.Domnívám se však ,že nějaká přespřílišná opatrnost je zbytečná.Chce to za každých podmínek aby motor šlapal volně a vesele a tím tlaky pístu na stěnu válce byly minimální.

1 reakcí na tento příspěvek správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 23:36 | Nahoru | #20
Tento problém mě taky zajímá a z této diskuse moudrý nejsem. Taky zajíždím, ale jen po 1. výbrusu válce u malého skútra-Simsona. Odborník, který dělal výbrus doporučoval olej M2T a mísící poměr 1:20, zajíždět 1200 km. Před výbrusem měl motor 30000 km, první majitel mísil Castrol TTS v poměru 1:100, servisoval mu to Z.Havrda (bývalý motocyklový závodník) a od něj měl tato doporučení. Já jsem to koupil s 5000 najetými km, přešel jsem na Mogul TSF s poměrem mísení 1:50 a poprvé jsem sundával hlavu a válec na 30000 km, mezitím jsem pouze 3 x vypaloval výfuk. Válec ani původní píst neměly výrazné rýhy, ve výfukovém kanalu karbonu minimálně, ale přesto jsem ten válec nechal brousit. Teď mám najeto asi 250 km, převážně v rovinatém terénu a mísím podle rady mechanika. Pozoruju výrazný rozdíl v kouřivosti, jezdím sólo a motor nepodtáčím, střídám režim jízdy a tak jsem sám zvědav, jak se to projeví. Později bych se chtěl vrátit k Mogulu TSF, už třeba jen proto, že tu směs obarví a nemůžu se splést a nalít do nádrže jen benzín bez oleje. A teď "babo raď!"

(reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go

12.5.2014 v 01:06 | Nahoru | #21
esvéčko>
Jedni odborníci tvrdí, že se má dát M2T na zajetí, aby se to rychleji opotřebilo, jiní, že máš použít kvalitní olej, aby se to nepřidíralo a skalní jezdí M2T pořád.

Nečekej, že budeš z nějaké diskuse moc moudrý, co člověk, to názor. Pročti, zhodnoť argumenty těch co mají osobní zkušenost a selským rozumem rozhodni.

správné zajíždění motoru po komplení go

12.5.2014 v 16:01 | Nahoru | #22
Zajíždění - nepodtáčet (aby motor šel vždy volně a při přidání plynu byla ještě rezerva ve výkonu), nepřetáčet, poslouchat, mazací poměr a nastavení karburátoru podle návodu výrobce. Tohle všechno platí nejen při zajíždění, ale i pro další provoz.
Rozhovory na téma "oleje" jsou nekonečný. Všechny moje dvoutakty mi jezdí na Mogul TS, nedoporučuju M2T, ani "super nejlepší" oleje do motorových pil. Tyhle slova nejsou teorie, ale praxe ověřená provozem všech mých dvoutaktů, viz můj profil.

(reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go

12.5.2014 v 18:51 | Nahoru | #23

fatik píše: Mogul TS a M2T je téměř stejnej olej, obojí je to hnědá břečka, do jawy dostačující. Nejspíš sis to spletl s TSF.

Já doporučuju do Jawy Lavio Moto Synt 2T, jezdí na něj půlka Jawamanie. Je to olej cenově skoro stejnej jako TS, ale je to polosyntetika a ta kouřivost je oproti TS o třídu níž. Nic to ale nemění na mazacím poměru po záběhu - bronz futra 1:33, jehly 1:40 až 1:45. Na záběh je lepší dát první dvě tři nádrže trochu víc oleje.

Co se záběhu týče, od začátku jsem motorce dával plnej kotel (samozřejmě trochu s rozumem) sice měla ze začátku tendenci se přidírat, ale teď je ten motor zajetej tak, že ujedu každé 639...

EDIT: písmenka

no to bych chcel vidět jak ujedeš 639ce s tvou 634 co ma pokroucene ovalne písty tvym specialním zajížděním.

správné zajíždění motoru po komplení go

12.5.2014 v 18:57 | Nahoru | #24
esvéčko: myslím, že není rozumný přecházet z M2T na Mogul TSF. M2T ti v motoru udělá usazeniny, který TSF spláchne a prožene přes kliku. Sice to po pár kilometrech záběhu nebude tak drastický, ale i tak bych z toho neměl dobrý pocit. Od začátku bych používal stejný olej (v tvým případě píšeš TSF). Nehledě na to, že M2T považuji za olej vhodný tak na mazání pantů u dveří.

1 reakcí na tento příspěvek správné zajíždění motoru po komplení go

12.5.2014 v 20:47 | Nahoru | #25
Tak určitě! Mám takový dotaz, dneska se mi podařilo motor trosku liznout, když jsem jel dlouhou rovinou na konstantní otáčky. Vymacknul jsem rychle spojku a píst se zase rozjel. Ničím tim ten motor moc, nebo je to při zajizdeni bezne? Snažím se to nehnat a mam najeto 250 km, ale prostě se to lizlo no... Sry pisu z mobilu...

1 reakcí na tento příspěvek správné zajíždění motoru po komplení go

12.5.2014 v 20:58 | Nahoru | #26
Pokud je buď minimální změna ve zvuku tak rozebrat podívat vzít 2000 papírem píst dát nové kruhy.
Pokud není změna tak přimazat a pomalu pokračovat.
PS: toto je jen můj názor moje věc moje myšlenka nebudu se s nikým dohadovat ani dlouze řešit

1 reakcí na tento příspěvek správné zajíždění motoru po komplení go

12.5.2014 v 21:11 | Nahoru | #27
Jako že ten zvuk je hlubší po přidření?

správné zajíždění motoru po komplení go

12.5.2014 v 21:14 | Nahoru | #28
děkuji všem za názory já to udělám tak ,že budu používat mogul ts 1:25 záběh dále 1:33 a budu jezdit stylem nepodtáčet nepřetáčet a budu střídat zátěž ,prvních cca 100-150 km budu jezdit sám a pak střídat zátěž ps na případné chyby mě upozorněte
děkuji mnohokrát

(reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go

12.5.2014 v 21:54 | Nahoru | #29
čzťák> Není to běžné a motoru to zrovna neprospěje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go

12.5.2014 v 22:13 | Nahoru | #30

tetrevarna píše: Pokud je buď minimální změna ve zvuku tak rozebrat podívat vzít 2000 papírem píst dát nové kruhy.
Pokud není změna tak přimazat a pomalu pokračovat.
PS: toto je jen můj názor moje věc moje myšlenka nebudu se s nikým dohadovat ani dlouze řešit



Brusnej papír nééé. Když už, tak jemný pilník a prasátka mírně sjet napříč. Ve vzniklých drážkách se líp udrží olej. Po brusným papíru tam naopak můžou zůstat zasekaný zrníčka, což není úplně nejlepší. A taky je důležitý odstranit hliník z válce, pokud se tam namáznul.
Ale pokud se zadírání neopakuje, tak je zbytečný to rozebírat. Normálně jezdi s citem dál.
A měnit hned kroužky je taky zbytečný. Stačí vyčistit/uvolnit drážky a je to v pohodě.

Naposledy editováno 12.05.2014 22:19:47
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa bizon 250/623 - 350/633 [1, 2] Jawa 250/623 Bizon Loggy 42 13.11.2023 v 22:59 Dolin
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Problém s babettu 210 Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Babetta 210, Jawa 2... DrevoKocurik 6 6.10.2021 v 19:59 DrevoKocurik
Jawa 250 unifikovaná řada Jawa 250/623 oojirka 15 12.2.2021 v 08:33 Tačvůd
Jawa 250/623 Bizon - číslo rámu Jawa 250/623 muchaky 2 3.7.2020 v 00:13 muchaky


TOPlist