1 reakcí na tento příspěvek správné zajíždění motoru po komplení go
Zajížděl jsem svou první třindu v létě, asi v těch největších vedrech. Já doporučuji dát více oleje a jezdit úplně normálně. Nějaké zahřívání, čekání, chlazení, je podle mě zbytečné. Když budeš motor pslouchat, vnímat jeho chod, tak můžeš jezdit normálně (je otázka, co si pod tím představíš - pro mě je to spíš defenzivní styl jízdy) a sám uvidíš, co ti motor dovolí, postupně uvidíš, že se motor vytáčí čím dál tím víc a běží volněji.
Co se týče oleje, každý ti doporučí něco jiného, podle mě je to úplně jedno, v době, kdy byl ten motor konstruován byl olej jen jeden, dnes je doba úplně jiná. Myslím si, že je vhodnější spíše zajíždět a jezdit na jeden typ oleje. Proto bych si vybral jednoduše takový olej, který je v tvém okolí dostupný a bude ti cenově vyhovovat. Hlavně bych se vyhnul homeopatickým poměrům a ředil tak, jak je předepsáno...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa bizon 250/623 - 350/633 [1, 2] Jawa 250/623 Bizon | Loggy | 42 | 13.11.2023 v 22:59 Dolin |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Problém s babettu 210 Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Babetta 210, Jawa 2... | DrevoKocurik | 6 | 6.10.2021 v 19:59 DrevoKocurik |
Jawa 250 unifikovaná řada Jawa 250/623 | oojirka | 15 | 12.2.2021 v 08:33 Tačvůd |
Jawa 250/623 Bizon - číslo rámu Jawa 250/623 | muchaky | 2 | 3.7.2020 v 00:13 muchaky |