globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: správné zajíždění motoru po komplení go
10.5.2014 v 22:57
zdravím mam dotaz ohledně zajíždění motoru ,co dávat za olej atd. našel jsem 2 metody zajíždění ale nevím ,která je ta správná ,1. je že se motor má honit hned od začátku akorád dobře zahřát a ta 2. je pozvolna a šetřit to. prosím poraďte nevím si s tím rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 13:49 | Nahoru | #1

sered píše: fidlimydli> ono říkat !mám najeto 500 km jako Skwanky!, nebo 800km jako ty -> to vůbec neříká jak bude vypadat motor po pěti deseti tisících km. Líbí se mi tady někteří teoretici, kterým se motor při záběhu má snahu přidírat a oni bez demontáže a odstranění prasátka na pístu/válci pokračují v záběhu. Když jsem na Jawa nebo ČZ jezdil, udělal motor a měl snahu se líznout, VŽDYCKY následovala demontáž a oprava. Motory potom najedou >10 000 km bez problémů, jsou živé a rozumě točivé. Ano, kouří s M2T a 1:33: No a co! Zelený ekoteroristi mě nějak nezajímají.



Máš pravdu, že nevím jak bude motor s TS vypadat po 10 000, ale vím, jak vypadal, když jsem jej rozebral po 20 000 s M2T. Ložiska hučely, futro s čepem na ojnici vydřené jako prase, všude karbon a píst ve válci lítal jako cikán v hospodě. On fígl je v tom, že to prasátko se Ti s kvalitnějším olejem prostě neudělá, protože se píst s válcem na sebe přidřením nenamaže. Přidřel jsem několikrát, než jsem přišel na to, že to musím víc honit, moje blbost, ale po demontáži válce bylo vše netknuté. Kamarád s M2T, který je velmi opatrný to po přidření rozebral a co myslíš? ... Měl ho tam!!! A několik. Fakt nevidím důvod neposkytnout dvěma třecím plochám odpovídající kvalitnější mazání když je k dispozici jen proto, že tehdy k dispozici nebylo.

Uzavřel bych to tím, že každý máme svůj názor na základě nějakých zkušeností za kterým si budeme stát a případný čitatel si musí udělat závěr sám.

(reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 18:02 | Nahoru | #2
fidlimydli> nemohu než souhlasit prošel jsem si tím několikrát takže moje minimum je mogul TSF a maximum motul 510 na experimenty nemám čas ani peníze a můj názor je ať tím projde každý.
Min týden jsem jel s kolegy na vejlet na 3dny při nižší teplotě venku cca 14 stupňů kolega co tankoval a leje do moto M2T podle mne sračky tak již po několikáté narazil )))))) po cca 5 min od tankování stop konec karbec plnej oleje. Samozřejmě zná pravidlo topgearu pomoš si sám. Jo natankovat do 2t umí.
PS: toto je jen můj názor moje věc moje myšlenka nebudu se s nikým dohadovat ani dlouze řešit

Naposledy editováno 11.05.2014 22:26:51
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa bizon 250/623 - 350/633 [1, 2] Jawa 250/623 Bizon Loggy 42 13.11.2023 v 22:59 Dolin
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Problém s babettu 210 Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Babetta 210, Jawa 2... DrevoKocurik 6 6.10.2021 v 19:59 DrevoKocurik
Jawa 250 unifikovaná řada Jawa 250/623 oojirka 15 12.2.2021 v 08:33 Tačvůd
Jawa 250/623 Bizon - číslo rámu Jawa 250/623 muchaky 2 3.7.2020 v 00:13 muchaky


TOPlist