globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: správné zajíždění motoru po komplení go
10.5.2014 v 22:57
zdravím mam dotaz ohledně zajíždění motoru ,co dávat za olej atd. našel jsem 2 metody zajíždění ale nevím ,která je ta správná ,1. je že se motor má honit hned od začátku akorád dobře zahřát a ta 2. je pozvolna a šetřit to. prosím poraďte nevím si s tím rady

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 09:39 | Nahoru | #1
Kinyo> nechci tě urážet, ale jsi chytrej jak Rudý Právo s Rádiem Jerev:an dohromady! Tyhle motory jsou konstruovaný na minerální olej a jakejkoli moderní "syntetickej" ještě s vysokým poměrem míchání povede k jedinýmu závěru: zadření!!!

(reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 10:46 | Nahoru | #2

sered píše: Kinyo> nechci tě urážet, ale jsi chytrej jak Rudý Právo s Rádiem Jerev:an dohromady! Tyhle motory jsou konstruovaný na minerální olej a jakejkoli moderní "syntetickej" ještě s vysokým poměrem míchání povede k jedinýmu závěru: zadření!!!


Ale prd, uz sem poskladal vic motoru nez jsi ty videl, mam peraka a jezdim na TTS uplne normalene, a mam ho taky po go, je to ohodne kvalitnejsi olej a lepe maze pri vysich teplotach, nez nejaky m2t, odrzi jsi olejeovy film, jestli te to neco rika, kdyz rozeberes motor po m2t tak uz sem i videl ze byla ojnice orezla, a pisty jsou celi cerny prez vsechny krouzky, a hlavne to karbonuje vyfuk tak ho musis kazdou chvili cistit.

(reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 11:35 | Nahoru | #3

sered píše: Kinyo> nechci tě urážet, ale jsi chytrej jak Rudý Právo s Rádiem Jerev:an dohromady! Tyhle motory jsou konstruovaný na minerální olej a jakejkoli moderní "syntetickej" ještě s vysokým poměrem míchání povede k jedinýmu závěru: zadření!!!



Nemíním nijak oponovat, sám jsem zastáncem toho, že motor má jezdit na to, na co byl konstruován, tedy zde M2T a fichtl klidně obyčejný minerální motorák, třeba M6A, nebo M6D, ale kamarád nedávno dokončil opravu ČZ 250/471 a jeho otec tvrdil, že na M2T se to jezdit nedá, že právě kvůli "tomuto eklhaftu" se tomu právě motor přidřel, kvůli úsadám.
Ale jinak je 100% pravda, že poměr oleje musí být dle předpisu výrobce motoru, ne oleje. I když se použije modernější olej, tak na poměru se ubrat nesmí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa bizon 250/623 - 350/633 [1, 2] Jawa 250/623 Bizon Loggy 42 13.11.2023 v 22:59 Dolin
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Problém s babettu 210 Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Babetta 210, Jawa 2... DrevoKocurik 6 6.10.2021 v 19:59 DrevoKocurik
Jawa 250 unifikovaná řada Jawa 250/623 oojirka 15 12.2.2021 v 08:33 Tačvůd
Jawa 250/623 Bizon - číslo rámu Jawa 250/623 muchaky 2 3.7.2020 v 00:13 muchaky


TOPlist