paolo_novy Přidat reklamu

Téma: správné zajíždění motoru po komplení go
10.5.2014 v 22:57
zdravím mam dotaz ohledně zajíždění motoru ,co dávat za olej atd. našel jsem 2 metody zajíždění ale nevím ,která je ta správná ,1. je že se motor má honit hned od začátku akorád dobře zahřát a ta 2. je pozvolna a šetřit to. prosím poraďte nevím si s tím rady

1 reakcí na tento příspěvek správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 02:43 | Nahoru | #1
Honit motor při zajíždění se spíš myslí použít vyšší otáčky s malou zátěží. Hlavně nepodtáčet a nedrtit to do kopce pod plným plynem, ale podřadit a nechat motor volně běžet. Po prvních pár km nevadí ani ty trošku vyšší otáčky, ale bez zásadní zátěže. Pozor si dej třeba když vyjedeš na kopec a pak na horizontu ubereš plyn. Píst se přestane chladit palivem, ale ještě je pořád horký a má to tendenci se po pár metrech přidírat. Já teď zajíždím a motor už krásně běží, ale neměl rád střední zátěž, kterou se jezdí normálně. Buď jsem musel podtáčet, nebo jet o kvalt niž a víc točit, jinak se přidíral a to mám zvednutou jehlu.
Vyvaruj se M2T. Doporučuji Mogul TS. Rozdíl v ceně, kouřivost a karbonizace je oproti M2T zlomková.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go

11.5.2014 v 08:16 | Nahoru | #2

fidlimydli píše: Honit motor při zajíždění se spíš myslí použít vyšší otáčky s malou zátěží. Hlavně nepodtáčet a nedrtit to do kopce pod plným plynem, ale podřadit a nechat motor volně běžet. Po prvních pár km nevadí ani ty trošku vyšší otáčky, ale bez zásadní zátěže. Pozor si dej třeba když vyjedeš na kopec a pak na horizontu ubereš plyn. Píst se přestane chladit palivem, ale ještě je pořád horký a má to tendenci se po pár metrech přidírat. Já teď zajíždím a motor už krásně běží, ale neměl rád střední zátěž, kterou se jezdí normálně. Buď jsem musel podtáčet, nebo jet o kvalt niž a víc točit, jinak se přidíral a to mám zvednutou jehlu.
Vyvaruj se M2T. Doporučuji Mogul TS. Rozdíl v ceně, kouřivost a karbonizace je oproti M2T zlomková.


Suhlas, až na ten olej: Já bych napsal spíš: Vyvaruj se Mogul TS! Do těch našich babiček patří M2T. Prvních ca 500km 1:20. Dalších 1000km 1:25 a pak normálně 1:33.
Tady už se milionkrát psalo, že Jawa/ČZ musí prdět, smrdět a týct z vejfuku olej. Když ne, tak po pár km zadřeš!

Naposledy editováno 11.05.2014 08:16:55
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa bizon 250/623 - 350/633 [1, 2] Jawa 250/623 Bizon Loggy 42 13.11.2023 v 22:59 Dolin
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Problém s babettu 210 Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Babetta 210, Jawa 2... DrevoKocurik 6 6.10.2021 v 19:59 DrevoKocurik
Jawa 250 unifikovaná řada Jawa 250/623 oojirka 15 12.2.2021 v 08:33 Tačvůd
Jawa 250/623 Bizon - číslo rámu Jawa 250/623 muchaky 2 3.7.2020 v 00:13 muchaky


TOPlist