1 reakcí na tento příspěvek správné zajíždění motoru po komplení go
Vyvaruj se M2T. Doporučuji Mogul TS. Rozdíl v ceně, kouřivost a karbonizace je oproti M2T zlomková.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go
fidlimydli píše: Honit motor při zajíždění se spíš myslí použít vyšší otáčky s malou zátěží. Hlavně nepodtáčet a nedrtit to do kopce pod plným plynem, ale podřadit a nechat motor volně běžet. Po prvních pár km nevadí ani ty trošku vyšší otáčky, ale bez zásadní zátěže. Pozor si dej třeba když vyjedeš na kopec a pak na horizontu ubereš plyn. Píst se přestane chladit palivem, ale ještě je pořád horký a má to tendenci se po pár metrech přidírat. Já teď zajíždím a motor už krásně běží, ale neměl rád střední zátěž, kterou se jezdí normálně. Buď jsem musel podtáčet, nebo jet o kvalt niž a víc točit, jinak se přidíral a to mám zvednutou jehlu.
Vyvaruj se M2T. Doporučuji Mogul TS. Rozdíl v ceně, kouřivost a karbonizace je oproti M2T zlomková.
Suhlas, až na ten olej: Já bych napsal spíš: Vyvaruj se Mogul TS! Do těch našich babiček patří M2T. Prvních ca 500km 1:20. Dalších 1000km 1:25 a pak normálně 1:33.
Tady už se milionkrát psalo, že Jawa/ČZ musí prdět, smrdět a týct z vejfuku olej. Když ne, tak po pár km zadřeš!
Naposledy editováno 11.05.2014 08:16:55
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa bizon 250/623 - 350/633 [1, 2] Jawa 250/623 Bizon | Loggy | 42 | 13.11.2023 v 22:59 Dolin |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Problém s babettu 210 Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Babetta 210, Jawa 2... | DrevoKocurik | 6 | 6.10.2021 v 19:59 DrevoKocurik |
Jawa 250 unifikovaná řada Jawa 250/623 | oojirka | 15 | 12.2.2021 v 08:33 Tačvůd |
Jawa 250/623 Bizon - číslo rámu Jawa 250/623 | muchaky | 2 | 3.7.2020 v 00:13 muchaky |