1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go
tetrevarna píše: Pokud je buď minimální změna ve zvuku tak rozebrat podívat vzít 2000 papírem píst dát nové kruhy.
Pokud není změna tak přimazat a pomalu pokračovat.
PS: toto je jen můj názor moje věc moje myšlenka nebudu se s nikým dohadovat ani dlouze řešit
Brusnej papír nééé. Když už, tak jemný pilník a prasátka mírně sjet napříč. Ve vzniklých drážkách se líp udrží olej. Po brusným papíru tam naopak můžou zůstat zasekaný zrníčka, což není úplně nejlepší. A taky je důležitý odstranit hliník z válce, pokud se tam namáznul.
Ale pokud se zadírání neopakuje, tak je zbytečný to rozebírat. Normálně jezdi s citem dál.
A měnit hned kroužky je taky zbytečný. Stačí vyčistit/uvolnit drážky a je to v pohodě.
Naposledy editováno 12.05.2014 22:19:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) správné zajíždění motoru po komplení go
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa bizon 250/623 - 350/633 [1, 2] Jawa 250/623 Bizon | Loggy | 42 | 13.11.2023 v 22:59 Dolin |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |
Problém s babettu 210 Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Babetta 210, Jawa 2... | DrevoKocurik | 6 | 6.10.2021 v 19:59 DrevoKocurik |
Jawa 250 unifikovaná řada Jawa 250/623 | oojirka | 15 | 12.2.2021 v 08:33 Tačvůd |
Jawa 250/623 Bizon - číslo rámu Jawa 250/623 | muchaky | 2 | 3.7.2020 v 00:13 muchaky |