Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.
Uff to je dlouhy
Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
meerecheck píše: To, co pises v odstavci C je presne to co myslim a nekolikrat jsem to i psal. A nakonec muzes prenaset sily, studovat teorii jak chces a pak stejne vitezi ten, kdo to ma nejvic v 3,14či
Tak v tom případě je to v pořádku. A jak je to teda s tim b), hm?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
Já jsem si vždycky vyhlídnul nějakýho "mrdala" a na něho jsem se koukal ze zadu - třeba Meklaua ..tak jo, kouknul jsem tak 2-3 zatáčky, pokud nebyly moc od sebe. To dá čoeku nejvíc a pochopí, "kudy to vede".
Dělat něco za každou cenu nepřirozeně, to je lepší spíš jen lehce upravovat svůj styl a spíš se naučit ovládat plyn + trefovat stopu = nejbezpečnější zrychlení. "Akrobacii" bych nechal až na tehdy, když pojedu v Brně 2:07 a nebudu vědět, jak to ještě sundat.
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
Perňa_81 píše: Tak až takhle do detailu jsem to nikdy "nestudoval" a neumím si představit pak tolik informací převzít do jízdy.
Já jsem si vždycky vyhlídnul nějakýho "mrdala" a na něho jsem se koukal ze zadu - třeba Meklaua ..tak jo, kouknul jsem tak 2-3 zatáčky, pokud nebyly moc od sebe. To dá čoeku nejvíc a pochopí, "kudy to vede".
Dělat něco za každou cenu nepřirozeně, to je lepší spíš jen lehce upravovat svůj styl a spíš se naučit ovládat plyn + trefovat stopu = nejbezpečnější zrychlení. "Akrobacii" bych nechal až na tehdy, když pojedu v Brně 2:07 a nebudu vědět, jak to ještě sundat.
Mrdal Meklau ... a to je to, co mam na mysli, proste jezdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Btw jak si řekl, že přenesením težíště ovlivníš rychlost sklápění motorky a jeho velikost, tak tim tvrdíš, že se tak zatáčí. S pomocí všech končetin samozřejmě.
SVSkritek píše: Ja souhlasim, nohy jsou potreba k zatoceni. Kdyz jedes rychleji tak potrebujes vetsi silu. A nohou se muzes zaprit o protejsi stupacku. A poradne vzit za riditka . Tak a ja jdu asi uz spat . Tohle jsem tu ani resit nechtel a trochu jsme odbocili
Bud neco delam spatne, nebo aspon na me motorce i kdyz jedu rychle, nemam potrebu silou tahat za riditka nebo se opirat do protejsi stupacky, dokonce jsem na te motorce uvolnenej, riditka drzim jen volne, at si delaji co chtej.
4 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
Proti RC8-R je ta motorka jak hračka, neděsí slípky u silnice, i když má čoek plný plyn (na 1200 V2 to zase tak častý jev nebyl..).. Tyhle otázky odpoví až jedině praxe, teorií tady můžeme vymyslet spousty
Styl je tedy jiný i motorka od motorky.. Není univerzální "dobré" provedení nebo zase jen "špatné".
Naposledy editováno 07.04.2012 00:15:38
Naposledy editováno 07.04.2012 09:03:17
Perňa_81 píše: Vrtá mi hlavou, kolik se dá cca jet v Brně na sériový 848.. Hlavně mám blbý návyky z litrových motorek. Asi to budu muset prubnout.. A co tam dát za gumy? Docela dobře by mohly jezdit DUNLOP SportSmart, znáte je někdo na silnici/okruhu?
Proti RC8-R je ta motorka jak hračka, neděsí slípky u silnice, i když má čoek plný plyn (na 1200 V2 to zase tak častý jev nebyl..).. Tyhle otázky odpoví až jedině praxe, teorií tady můžeme vymyslet spousty
Styl je tedy jiný i motorka od motorky.. Není univerzální "dobré" provedení nebo zase jen "špatné".
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
pylot píše: Vidis ja zase slysel ze Pepa ani az tolik okruhar neni. Je to stunter a s motorkama umi neuveritelny veci ale na dromu prej nepatri mezi zadnou spicku.
... no ale časy s litrovým Fazerem pod 2:10 v Brně asi špatnej není, co myslíš ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
pylot píše: Nemas pravdu ale nechce se mi tady nc rozepisovat. Podivej se na twist of the wrist a vyzkousej to. Pochopis.
Jeste zpet k te fyzice. Tohle meerechecku neni pro zacatek spatna rada.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Skřítek - pokud nechci jet WSBK, nemá smysl to tak prožívat. Ty chyby ve stylu má asi každý, co je vlastně to "pravé ořechové"..?? Vždyť ten Andy dokazuje, že se to dá jet i po staru a rychle. Já vím to, že ve svým věku se už "nepřeškolím" na zásadně jinej styl, tak jezdím blbě, ale jak mi to vyhovuje a naopak mě těší, že jsem nikdy ani na minutu nepoužil instruktora a všechno zkoušel jako "samouk".
Když budu mít velkej rozpočet, budu mít stále nový gumy, zaplacenýho světovýho jezdce-učitele a zázemí podobné MS SST, tak se budu cejtit trapně, když na tom štoku z MS nepojedu odpovídající časy (tedy dost pod 2:10). Já bych do toho tolik investovat nikdy nechtěl, to už není pak o zábavě, ale o těžce zaplacené "egomaséřině".. Není nad to si pěkně zazávodit a na časy vykašlat, viď Prasouš? ..vyhrát Most před Dafiťákama! ..pacholek drzej, ale dobrej!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Dawe02 píše: Jeste zpet k te fyzice. Tohle meerechecku neni pro zacatek spatna rada.
Nepochop to pls spatne, ale ja se neprosim o radu do zacatku, tu vasi fyziku beru v potaz, vim o ni a o silach, ktere na moto pusobi. Ale pochopil jsem to pred 12 lety, to napr. pylot nevedel, jestli bude jezdit. Jen proste chci, aby mi tu teorii potom prevedli do praxe a byli rychlejsi nez ja napr. , coz by tedy nemelo byt tezke. Celou dobu chci jen rict, ze motorku neridis jen jednotlivymi ukony, ale spojis je proste dohromady. A na teorii clovek stejne nema cas myslet, pokud nejede zrovna pro rohliky do kramu.
Jestliže si zajel čas takový, jako si zajel a ještě napoprvý, tak myslim, že styl budeš mít dobrej. Ale pokud nehoníš čas a jedeš si "na jistotu" pro radost, tak neříkej, že si třeba nezkoušíš měnit posez, jestli je lepší tlačit vnitřní do stupačky víc, než vnější do nádrže, nebo to dělat stejně, jak moc u toho zapojovat ruce, boky atd. I když po tom, co máš naježdíno, už máš "to svoje" nejspíš vychytaný a děláš vše automaticky, tak se vrať zpětně, taky ses "hledal", ne?
Každopádně mám trochu obavy z toho, zda to bude pořád bavit, když se "zasekneš" na nějakých časech a nebudeš moct nebo chtít do toho tolik investovat ... Dafiťáci jdou dobrou cestou, ale osobně nevim zda bych byl ochoten investovat jejich rozpočet
Perňa_81 píše: Vrtá mi hlavou, kolik se dá cca jet v Brně na sériový 848.. Hlavně mám blbý návyky z litrových motorek. Asi to budu muset prubnout.. A co tam dát za gumy? Docela dobře by mohly jezdit DUNLOP SportSmart, znáte je někdo na silnici/okruhu?
Proti RC8-R je ta motorka jak hračka, neděsí slípky u silnice, i když má čoek plný plyn (na 1200 V2 to zase tak častý jev nebyl..).. Tyhle otázky odpoví až jedině praxe, teorií tady můžeme vymyslet spousty
Styl je tedy jiný i motorka od motorky.. Není univerzální "dobré" provedení nebo zase jen "špatné".
Čau Perňo.
Nevím,jestli sem dobrej rádce,ale nějakou zkušenost se Sportsmartama mám .. a to i na v-2
Co se týče silnice,tak tam je to guma,která mi vychází asi nejlíp,co sem v provozu jezdil v poměru kvalita-výdrž-cena. Vycházej něco lehce přes 6tis a vydržej cca 6tis .. na dvouhrnku (+- podle toho,jaký s tim děláš kraviny).
A na okruhu taky dobrý .. sice sem se mrdal v Brně s časem 2.24 (TOP na Tuonu ) a tlakem cca 1.7 za tepla,ale nebyl jedinnej problém s klouzáním,trháním gumy a pod.
Ale pokud budeš trošku laborovat s tlakama,podvozkem a přidáš k tomu svoje ruce + nebudeš se bát o bike (jako já) ... tak to určo pojedš líp a i si to užiješ (i když néé jako na okruhovce .. tomu se prostě nic nevyrovná )
3 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
5 let stary Dunlop Qualifiery bez najhervaku v +9 stupnich proste nejsou okruhovy gumy, a udrzej hovno. Konec hlaseni.
Naposledy editováno 07.04.2012 22:47:14