globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Styl na okruhu
 
2.4.2012 v 22:26
Ted je chladneji, tak zase studuju . Koukal jsem na to MotoVudu . Co se tu objevilo, nez to smazli. A radi tam vlastne co nejvice prodluzovat rovinky. Jede takovou stopu aby dal co nejdriv na vyjezdu full gas. Pak celou rovinku jede pod plnym. A pred zatackou hnedka natvrdo na brzdy. Brzdi naplno, bez prodlevy, na vjezdu do zatacky se jeste nakloni dovnitr. Porad to drzi rovne a pak odbrzdi. Prudce to sklopi, krouhne s trochou plynu tak aby jel telem nad travou. A co nejdriv plnej.

Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.

Uff to je dlouhy



Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03

Blokovaní uživatelé: Scuber_MadJoe, ghostriderrrrrr

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

7.4.2012 v 15:23 | Nahoru | #1

Dawe02 píše: Jeste zpet k te fyzice. Tohle meerechecku neni pro zacatek spatna rada.


Nepochop to pls spatne, ale ja se neprosim o radu do zacatku, tu vasi fyziku beru v potaz, vim o ni a o silach, ktere na moto pusobi. Ale pochopil jsem to pred 12 lety, to napr. pylot nevedel, jestli bude jezdit. Jen proste chci, aby mi tu teorii potom prevedli do praxe a byli rychlejsi nez ja napr. , coz by tedy nemelo byt tezke. Celou dobu chci jen rict, ze motorku neridis jen jednotlivymi ukony, ale spojis je proste dohromady. A na teorii clovek stejne nema cas myslet, pokud nejede zrovna pro rohliky do kramu.

(reakce na) Styl na okruhu

7.4.2012 v 16:40 | Nahoru | #2
meerecheck> Nejde o to být rychlejší přece, to bys musel mít lidi se stejnou technikou, stejným talentem, který maj stejně naježdíno a stejně v <> a pak by se dalo porovnávat, o kolik je kdo rychlejší v důsledku stylu. Jinak to půjde těžko, protože jsou věci, který jsou vidět na pohled a pak ty, který tak vidět nejsou a člověk je jenom cítí. Jestli má nějakej posed a přitom tlačí víc tam a tahá za tohle atd. Jde o to zkoušet to měnit, hledat nějaký optimum a mít z toho radost. Né jen o ty časy, ty jsou dobrý na určování pořadí v závodech, nebo verbální přeměřování přirození v hospodě.
Jestliže si zajel čas takový, jako si zajel a ještě napoprvý, tak myslim, že styl budeš mít dobrej. Ale pokud nehoníš čas a jedeš si "na jistotu" pro radost, tak neříkej, že si třeba nezkoušíš měnit posez, jestli je lepší tlačit vnitřní do stupačky víc, než vnější do nádrže, nebo to dělat stejně, jak moc u toho zapojovat ruce, boky atd. I když po tom, co máš naježdíno, už máš "to svoje" nejspíš vychytaný a děláš vše automaticky, tak se vrať zpětně, taky ses "hledal", ne?

(reakce na) Styl na okruhu

8.4.2012 v 10:03 | Nahoru | #3

meerecheck píše: Nepochop to pls spatne, ale ja se neprosim o radu do zacatku, tu vasi fyziku beru v potaz, vim o ni a o silach, ktere na moto pusobi.



Myslel jsem abys ten film zkouknul ne pro tvuj zacatek do jezdeni, ale 'pro zacatek' diskuze o fyzice, protoze to co ty tu hajis je tam nazorne dementovano. Mohl bych opet vysvetlovat gyroskopicky moment a vektorovy soucin, ale nemyslim ze by melo takovy efekt jako kdyz se podivas na to video. Pokud i potom budes chtiti neco upresnit, jen do toho.
Puvodem debaty bylo, ze jisty intruktor prohlasuje ze moto se ridi nohama a to je porad zkratka pitomost z jakehokoliv pohledu.

Naposledy editováno 08.04.2012 10:04:15

(reakce na) Styl na okruhu

8.4.2012 v 11:58 | Nahoru | #4

meerecheck píše: Nepochop to pls spatne, ale ja se neprosim o radu do zacatku, tu vasi fyziku beru v potaz, vim o ni a o silach, ktere na moto pusobi. Ale pochopil jsem to pred 12 lety, to napr. pylot nevedel, jestli bude jezdit. Jen proste chci, aby mi tu teorii potom prevedli do praxe a byli rychlejsi nez ja napr. , coz by tedy nemelo byt tezke. Celou dobu chci jen rict, ze motorku neridis jen jednotlivymi ukony, ale spojis je proste dohromady. A na teorii clovek stejne nema cas myslet, pokud nejede zrovna pro rohliky do kramu.

No nevim jak tezky je te pojezdit ale se vsim ostatnim v podstate souhlasim.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist