![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.
Uff to je dlouhy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
pylot píše: Vidis ja zase slysel ze Pepa ani az tolik okruhar neni. Je to stunter a s motorkama umi neuveritelny veci ale na dromu prej nepatri mezi zadnou spicku.
... no ale časy s litrovým Fazerem pod 2:10 v Brně asi špatnej není, co myslíš ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)