globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Styl na okruhu
 
2.4.2012 v 22:26
Ted je chladneji, tak zase studuju . Koukal jsem na to MotoVudu . Co se tu objevilo, nez to smazli. A radi tam vlastne co nejvice prodluzovat rovinky. Jede takovou stopu aby dal co nejdriv na vyjezdu full gas. Pak celou rovinku jede pod plnym. A pred zatackou hnedka natvrdo na brzdy. Brzdi naplno, bez prodlevy, na vjezdu do zatacky se jeste nakloni dovnitr. Porad to drzi rovne a pak odbrzdi. Prudce to sklopi, krouhne s trochou plynu tak aby jel telem nad travou. A co nejdriv plnej.

Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.

Uff to je dlouhy



Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03

Blokovaní uživatelé: Scuber_MadJoe, ghostriderrrrrr

4 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

7.4.2012 v 00:12 | Nahoru | #1
Vrtá mi hlavou, kolik se dá cca jet v Brně na sériový 848.. Hlavně mám blbý návyky z litrových motorek. Asi to budu muset prubnout.. A co tam dát za gumy? Docela dobře by mohly jezdit DUNLOP SportSmart, znáte je někdo na silnici/okruhu?
Proti RC8-R je ta motorka jak hračka, neděsí slípky u silnice, i když má čoek plný plyn (na 1200 V2 to zase tak častý jev nebyl..).. Tyhle otázky odpoví až jedině praxe, teorií tady můžeme vymyslet spousty
Styl je tedy jiný i motorka od motorky.. Není univerzální "dobré" provedení nebo zase jen "špatné".

Naposledy editováno 07.04.2012 00:15:38

(reakce na) Styl na okruhu

7.4.2012 v 00:23 | Nahoru | #2
Perňa_81> Zkusenost se Sportsmartama nemam, ale Carlos z MH ano, kdyz pribrzdil v Moste na vyjezdu pod boxy, modrej dym, S1000RR na kasi a zlomena klicka.

(reakce na) Styl na okruhu

7.4.2012 v 00:24 | Nahoru | #3
Perňa_81> Nechces obout homologovane Misaky power one? Imho to vydrzi a pritom lepi jak das za dobrou cenu

(reakce na) Styl na okruhu

7.4.2012 v 10:54 | Nahoru | #4

Perňa_81 píše: Vrtá mi hlavou, kolik se dá cca jet v Brně na sériový 848.. Hlavně mám blbý návyky z litrových motorek. Asi to budu muset prubnout.. A co tam dát za gumy? Docela dobře by mohly jezdit DUNLOP SportSmart, znáte je někdo na silnici/okruhu?
Proti RC8-R je ta motorka jak hračka, neděsí slípky u silnice, i když má čoek plný plyn (na 1200 V2 to zase tak častý jev nebyl..).. Tyhle otázky odpoví až jedině praxe, teorií tady můžeme vymyslet spousty
Styl je tedy jiný i motorka od motorky.. Není univerzální "dobré" provedení nebo zase jen "špatné".

Ja vim o cloveku co jezdival qualifier RR a ted nekdy obul sportsmarty a povidal ze ty RRka udrzely vic. Osobni zkusenost nemam.

(reakce na) Styl na okruhu

7.4.2012 v 21:34 | Nahoru | #5

Perňa_81 píše: Vrtá mi hlavou, kolik se dá cca jet v Brně na sériový 848.. Hlavně mám blbý návyky z litrových motorek. Asi to budu muset prubnout.. A co tam dát za gumy? Docela dobře by mohly jezdit DUNLOP SportSmart, znáte je někdo na silnici/okruhu?
Proti RC8-R je ta motorka jak hračka, neděsí slípky u silnice, i když má čoek plný plyn (na 1200 V2 to zase tak častý jev nebyl..).. Tyhle otázky odpoví až jedině praxe, teorií tady můžeme vymyslet spousty
Styl je tedy jiný i motorka od motorky.. Není univerzální "dobré" provedení nebo zase jen "špatné".



Čau Perňo.

Nevím,jestli sem dobrej rádce,ale nějakou zkušenost se Sportsmartama mám .. a to i na v-2

Co se týče silnice,tak tam je to guma,která mi vychází asi nejlíp,co sem v provozu jezdil v poměru kvalita-výdrž-cena. Vycházej něco lehce přes 6tis a vydržej cca 6tis .. na dvouhrnku (+- podle toho,jaký s tim děláš kraviny).
A na okruhu taky dobrý .. sice sem se mrdal v Brně s časem 2.24 (TOP na Tuonu ) a tlakem cca 1.7 za tepla,ale nebyl jedinnej problém s klouzáním,trháním gumy a pod.

Ale pokud budeš trošku laborovat s tlakama,podvozkem a přidáš k tomu svoje ruce + nebudeš se bát o bike (jako já) ... tak to určo pojedš líp a i si to užiješ (i když néé jako na okruhovce .. tomu se prostě nic nevyrovná )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist