Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.
Uff to je dlouhy
Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03
4 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
Proti RC8-R je ta motorka jak hračka, neděsí slípky u silnice, i když má čoek plný plyn (na 1200 V2 to zase tak častý jev nebyl..).. Tyhle otázky odpoví až jedině praxe, teorií tady můžeme vymyslet spousty
Styl je tedy jiný i motorka od motorky.. Není univerzální "dobré" provedení nebo zase jen "špatné".
Naposledy editováno 07.04.2012 00:15:38
Perňa_81 píše: Vrtá mi hlavou, kolik se dá cca jet v Brně na sériový 848.. Hlavně mám blbý návyky z litrových motorek. Asi to budu muset prubnout.. A co tam dát za gumy? Docela dobře by mohly jezdit DUNLOP SportSmart, znáte je někdo na silnici/okruhu?
Proti RC8-R je ta motorka jak hračka, neděsí slípky u silnice, i když má čoek plný plyn (na 1200 V2 to zase tak častý jev nebyl..).. Tyhle otázky odpoví až jedině praxe, teorií tady můžeme vymyslet spousty
Styl je tedy jiný i motorka od motorky.. Není univerzální "dobré" provedení nebo zase jen "špatné".
Perňa_81 píše: Vrtá mi hlavou, kolik se dá cca jet v Brně na sériový 848.. Hlavně mám blbý návyky z litrových motorek. Asi to budu muset prubnout.. A co tam dát za gumy? Docela dobře by mohly jezdit DUNLOP SportSmart, znáte je někdo na silnici/okruhu?
Proti RC8-R je ta motorka jak hračka, neděsí slípky u silnice, i když má čoek plný plyn (na 1200 V2 to zase tak častý jev nebyl..).. Tyhle otázky odpoví až jedině praxe, teorií tady můžeme vymyslet spousty
Styl je tedy jiný i motorka od motorky.. Není univerzální "dobré" provedení nebo zase jen "špatné".
Čau Perňo.
Nevím,jestli sem dobrej rádce,ale nějakou zkušenost se Sportsmartama mám .. a to i na v-2
Co se týče silnice,tak tam je to guma,která mi vychází asi nejlíp,co sem v provozu jezdil v poměru kvalita-výdrž-cena. Vycházej něco lehce přes 6tis a vydržej cca 6tis .. na dvouhrnku (+- podle toho,jaký s tim děláš kraviny).
A na okruhu taky dobrý .. sice sem se mrdal v Brně s časem 2.24 (TOP na Tuonu ) a tlakem cca 1.7 za tepla,ale nebyl jedinnej problém s klouzáním,trháním gumy a pod.
Ale pokud budeš trošku laborovat s tlakama,podvozkem a přidáš k tomu svoje ruce + nebudeš se bát o bike (jako já) ... tak to určo pojedš líp a i si to užiješ (i když néé jako na okruhovce .. tomu se prostě nic nevyrovná )