globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Styl na okruhu
 
2.4.2012 v 22:26
Ted je chladneji, tak zase studuju . Koukal jsem na to MotoVudu . Co se tu objevilo, nez to smazli. A radi tam vlastne co nejvice prodluzovat rovinky. Jede takovou stopu aby dal co nejdriv na vyjezdu full gas. Pak celou rovinku jede pod plnym. A pred zatackou hnedka natvrdo na brzdy. Brzdi naplno, bez prodlevy, na vjezdu do zatacky se jeste nakloni dovnitr. Porad to drzi rovne a pak odbrzdi. Prudce to sklopi, krouhne s trochou plynu tak aby jel telem nad travou. A co nejdriv plnej.

Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.

Uff to je dlouhy



Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03

Blokovaní uživatelé: Scuber_MadJoe, ghostriderrrrrr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

6.4.2012 v 23:22 | Nahoru | #1

meerecheck píše: To, co pises v odstavci C je presne to co myslim a nekolikrat jsem to i psal. A nakonec muzes prenaset sily, studovat teorii jak chces a pak stejne vitezi ten, kdo to ma nejvic v 3,14či



Tak v tom případě je to v pořádku. A jak je to teda s tim b), hm?

(reakce na) Styl na okruhu

6.4.2012 v 23:36 | Nahoru | #2

Jarda89 píše: Tak v tom případě je to v pořádku. A jak je to teda s tim b), hm?


O tom tam pisu tohle : takze trosku slapnu ( prenesu vice vahy ) na levou stupacku .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist