Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.
Uff to je dlouhy
Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
SVSkritek píše: Ja souhlasim, nohy jsou potreba k zatoceni. Kdyz jedes rychleji tak potrebujes vetsi silu. A nohou se muzes zaprit o protejsi stupacku. A poradne vzit za riditka . Tak a ja jdu asi uz spat . Tohle jsem tu ani resit nechtel a trochu jsme odbocili
Bud neco delam spatne, nebo aspon na me motorce i kdyz jedu rychle, nemam potrebu silou tahat za riditka nebo se opirat do protejsi stupacky, dokonce jsem na te motorce uvolnenej, riditka drzim jen volne, at si delaji co chtej.