Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.
Uff to je dlouhy
Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
pylot píše: Nemas pravdu ale nechce se mi tady nc rozepisovat. Podivej se na twist of the wrist a vyzkousej to. Pochopis.
Jeste zpet k te fyzice. Tohle meerechecku neni pro zacatek spatna rada.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
Dawe02 píše: Jeste zpet k te fyzice. Tohle meerechecku neni pro zacatek spatna rada.
Nepochop to pls spatne, ale ja se neprosim o radu do zacatku, tu vasi fyziku beru v potaz, vim o ni a o silach, ktere na moto pusobi. Ale pochopil jsem to pred 12 lety, to napr. pylot nevedel, jestli bude jezdit. Jen proste chci, aby mi tu teorii potom prevedli do praxe a byli rychlejsi nez ja napr. , coz by tedy nemelo byt tezke. Celou dobu chci jen rict, ze motorku neridis jen jednotlivymi ukony, ale spojis je proste dohromady. A na teorii clovek stejne nema cas myslet, pokud nejede zrovna pro rohliky do kramu.