![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.
Uff to je dlouhy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
Já jsem si vždycky vyhlídnul nějakýho "mrdala" a na něho jsem se koukal ze zadu - třeba Meklaua
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Dělat něco za každou cenu nepřirozeně, to je lepší spíš jen lehce upravovat svůj styl a spíš se naučit ovládat plyn + trefovat stopu = nejbezpečnější zrychlení. "Akrobacii" bych nechal až na tehdy, když pojedu v Brně 2:07 a nebudu vědět, jak to ještě sundat.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Perňa_81 píše: Tak až takhle do detailu jsem to nikdy "nestudoval" a neumím si představit pak tolik informací převzít do jízdy.
Já jsem si vždycky vyhlídnul nějakýho "mrdala" a na něho jsem se koukal ze zadu - třeba Meklaua ..tak jo, kouknul jsem tak 2-3 zatáčky, pokud nebyly moc od sebe. To dá čoeku nejvíc a pochopí, "kudy to vede".
Dělat něco za každou cenu nepřirozeně, to je lepší spíš jen lehce upravovat svůj styl a spíš se naučit ovládat plyn + trefovat stopu = nejbezpečnější zrychlení. "Akrobacii" bych nechal až na tehdy, když pojedu v Brně 2:07 a nebudu vědět, jak to ještě sundat.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)