globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Styl na okruhu
 
2.4.2012 v 22:26
Ted je chladneji, tak zase studuju . Koukal jsem na to MotoVudu . Co se tu objevilo, nez to smazli. A radi tam vlastne co nejvice prodluzovat rovinky. Jede takovou stopu aby dal co nejdriv na vyjezdu full gas. Pak celou rovinku jede pod plnym. A pred zatackou hnedka natvrdo na brzdy. Brzdi naplno, bez prodlevy, na vjezdu do zatacky se jeste nakloni dovnitr. Porad to drzi rovne a pak odbrzdi. Prudce to sklopi, krouhne s trochou plynu tak aby jel telem nad travou. A co nejdriv plnej.

Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.

Uff to je dlouhy



Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03

Blokovaní uživatelé: Scuber_MadJoe, ghostriderrrrrr

1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

6.4.2012 v 23:30 | Nahoru | #1
Tak až takhle do detailu jsem to nikdy "nestudoval" a neumím si představit pak tolik informací převzít do jízdy.
Já jsem si vždycky vyhlídnul nějakýho "mrdala" a na něho jsem se koukal ze zadu - třeba Meklaua ..tak jo, kouknul jsem tak 2-3 zatáčky, pokud nebyly moc od sebe. To dá čoeku nejvíc a pochopí, "kudy to vede".
Dělat něco za každou cenu nepřirozeně, to je lepší spíš jen lehce upravovat svůj styl a spíš se naučit ovládat plyn + trefovat stopu = nejbezpečnější zrychlení. "Akrobacii" bych nechal až na tehdy, když pojedu v Brně 2:07 a nebudu vědět, jak to ještě sundat.

(reakce na) Styl na okruhu

6.4.2012 v 23:41 | Nahoru | #2

Perňa_81 píše: Tak až takhle do detailu jsem to nikdy "nestudoval" a neumím si představit pak tolik informací převzít do jízdy.
Já jsem si vždycky vyhlídnul nějakýho "mrdala" a na něho jsem se koukal ze zadu - třeba Meklaua ..tak jo, kouknul jsem tak 2-3 zatáčky, pokud nebyly moc od sebe. To dá čoeku nejvíc a pochopí, "kudy to vede".
Dělat něco za každou cenu nepřirozeně, to je lepší spíš jen lehce upravovat svůj styl a spíš se naučit ovládat plyn + trefovat stopu = nejbezpečnější zrychlení. "Akrobacii" bych nechal až na tehdy, když pojedu v Brně 2:07 a nebudu vědět, jak to ještě sundat.


Mrdal Meklau ... a to je to, co mam na mysli, proste jezdit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist