globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Styl na okruhu
 
2.4.2012 v 22:26
Ted je chladneji, tak zase studuju . Koukal jsem na to MotoVudu . Co se tu objevilo, nez to smazli. A radi tam vlastne co nejvice prodluzovat rovinky. Jede takovou stopu aby dal co nejdriv na vyjezdu full gas. Pak celou rovinku jede pod plnym. A pred zatackou hnedka natvrdo na brzdy. Brzdi naplno, bez prodlevy, na vjezdu do zatacky se jeste nakloni dovnitr. Porad to drzi rovne a pak odbrzdi. Prudce to sklopi, krouhne s trochou plynu tak aby jel telem nad travou. A co nejdriv plnej.

Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.

Uff to je dlouhy



Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03

Blokovaní uživatelé: Scuber_MadJoe, ghostriderrrrrr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

6.4.2012 v 23:29 | Nahoru | #1
Jarda89> Koukám že zas řešíte věčně opředené téma zatáčení :)¨. S tím přenášením těžiště nevím nevím, aď sedím na mašině kdekoliv, vždy musím použít ruce abych zatočil, jen tím těžištěm ovlivním rychlost a velikost naklonu, ale zatačení jako takové určitě ne. Koukněte na motocros, tam dávají těžiště v zatáčkách uplně na jinou stranu než my a přece jí projedou směrem jakým chcou, zajímavé žě?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

6.4.2012 v 23:44 | Nahoru | #2
Johanes350> Však já nikde netvrdil, že se ruce nepoužívaj. Ono to nějak musíš přenést na tu motorku, včetně rukou, ale kdyby člověk seděl na kosočtverec a rval za jen řidítka nebo tlačil do stupaček, tak nezatočí, nebo určitě ne v nějaký rychlosti vyšší pokud teda nebude tlačit řidítka do protipohybu, ale zatáčet pouze timhle není asi dobrá cesta. No a u krosek je to proto, že jezdí driftem, proto tu motorku vyvažujou, jezdí v relativně malých rychlostech oprotim okruhářum a mají velmi lehký stroj.

Btw jak si řekl, že přenesením težíště ovlivníš rychlost sklápění motorky a jeho velikost, tak tim tvrdíš, že se tak zatáčí. S pomocí všech končetin samozřejmě.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist