globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Styl na okruhu
 
2.4.2012 v 22:26
Ted je chladneji, tak zase studuju . Koukal jsem na to MotoVudu . Co se tu objevilo, nez to smazli. A radi tam vlastne co nejvice prodluzovat rovinky. Jede takovou stopu aby dal co nejdriv na vyjezdu full gas. Pak celou rovinku jede pod plnym. A pred zatackou hnedka natvrdo na brzdy. Brzdi naplno, bez prodlevy, na vjezdu do zatacky se jeste nakloni dovnitr. Porad to drzi rovne a pak odbrzdi. Prudce to sklopi, krouhne s trochou plynu tak aby jel telem nad travou. A co nejdriv plnej.

Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.

Uff to je dlouhy



Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03

Blokovaní uživatelé: Scuber_MadJoe, ghostriderrrrrr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

6.4.2012 v 23:44 | Nahoru | #1
Johanes350> Však já nikde netvrdil, že se ruce nepoužívaj. Ono to nějak musíš přenést na tu motorku, včetně rukou, ale kdyby člověk seděl na kosočtverec a rval za jen řidítka nebo tlačil do stupaček, tak nezatočí, nebo určitě ne v nějaký rychlosti vyšší pokud teda nebude tlačit řidítka do protipohybu, ale zatáčet pouze timhle není asi dobrá cesta. No a u krosek je to proto, že jezdí driftem, proto tu motorku vyvažujou, jezdí v relativně malých rychlostech oprotim okruhářum a mají velmi lehký stroj.

Btw jak si řekl, že přenesením težíště ovlivníš rychlost sklápění motorky a jeho velikost, tak tim tvrdíš, že se tak zatáčí. S pomocí všech končetin samozřejmě.

(reakce na) Styl na okruhu

7.4.2012 v 00:09 | Nahoru | #2
Jarda89> Myslel sem tím, že jen samotným zapíráním (pokud nechci zrovna tlacit na řídítko) a "natřásáním" se na motorce jen tak nezatočím, jen jí zlechka nasměruju, ale nijak výrazně nezatočím, na to jí musím ji dát nějaký impuls (proti pohyb). Nu a já zatáčím jen do protipohybu, a když chci do něj pořádně zarvat, tak se zapřu o vnější stupačku, jinak nohy k níčemu nepoužívám a těžiště měním jen když chci omezit náklon a nebo k mírné korekci, ale k zátáčení jako takovýmu ho nepoužívám( myslím tím že se nahnu a ona sama od sebe zatočí ). Nu nic to je zbytečné řešit a dohadovat se o tom, můj názor je že z 75 procent je to v rukách a protipohybu, řešili to tu i jiní před námi a konce se nedohrabali a my se taky asi ani nedohrabem, tak to balím... Hold si to bude muset ověřit každý sám za sebe
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist