Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.
Uff to je dlouhy
Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03
3 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
5 let stary Dunlop Qualifiery bez najhervaku v +9 stupnich proste nejsou okruhovy gumy, a udrzej hovno. Konec hlaseni.
Naposledy editováno 07.04.2012 22:47:14
Ozzy_ píše: Tak ja pridam dnestni bolestivou zkusenost.
5 let stary Dunlop Qualifiery bez najhervaku v +9 stupnich proste nejsou okruhovy gumy, a udrzej hovno. Konec hlaseni.
Coze ? Zase? Okruh dnes v takovy zime?
Naposledy editováno 07.04.2012 22:57:30