renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia Dorsoduro 750 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník KTMarek
Vloženo 29.1.2015
Aktualizováno 29.1.2015
Zobrazeno 2 103x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pěkný zábavný skoromotard. Moje další aprilie se kterou jsem se nerad loučil.

Více fotografii

První dojmy - No na 750 Dorso budu také vzpomínat v dobrém. Nemůžu na tuto motorku, kterou jsem si nadělil pro sezonu 2014, říci ale ani špetku pomluvy. Oproti Tuňákovi tady byla perfektní spotřeba (kolem 5-6 l/100) a jezdilo to taky svižně. Jen ten zátah litrového dvouválce tady jaksi nebyl. Prostě obsah ničím nenahradíš.

Motorku bych doporučil pro - Dobrá pro všechny, taky pro holky ale většího vzrůstu, je překvapivě vysoká.

Doplňky na motorce - Výfuky Mivv

Recenze

S výfuky MIVV to bylo taky pěkně slyšet na všechny strany a co je podle mě nejsilnější stránka tohoto stroje je vzhled. Ten nepřekonatelný italský design. Ježiš, to Dorso je fakt krásné, všude se to líbí, každý na to civí. Navíc i s originálními výfuky to je nádhera, tady váhám, které výfuky jsou lepší ale snad bych řekl, že ty origo. Je to náramný stroj, který bude těšit oko ještě za 10 let s výbornou spotřebou, nežere olej, provoz bez závad jen na cestování to moc není. Ne snad kvůli sedačce, jak by mohlo někoho na první pohled napadnout. Ta je taková tenká, vypadá nepohodlně a úzce ale je vymakaná, když se chce jezdit rychle energicky, zaujme se posed blíž k nádrži ale když se jede dálka, posune se zadek dozadu kde je najednou sedlo docela široké. Ale samozřejmě se na to dávají blbě bagáže, nějaký nosič topcase sice existuje, ale já ho nemělo a tak jsem tam vždy za sebe přivázal válec. A pohoda. Co bylo dále trochu nepraktické je malá nádrž. I s tou príma spotřebou se muselo co 200 km tankovat (pro sichr, ujelo by to asi i 250). Ono když se tahalo, tak bralo i 7 l a možná ještě víc, ale většinou těch 5. Jednou trochu zazlobilo tlačítko na přepínání map za jízdy ale po rozebrání, očištění kontaktů a prostříknutí kontaktolem to zase fachčilo ok. Jo a pozor, na rozdíl od většího stájového kolegy Tuono, kterého antihop fungoval perfektně a mohl člověk klidně před zatáčkou podřazovat jak se mu zlíbilo, menší Dorso mi každou chvíli klouzlo, stačilo tam sešlapat o dva kvalty rychleji a nemyslet na to před zatáčkou a hned se šmejklo.
A na závěr ještě vysvětlím ty moje ročníkové změny. Řekl jsem si totiž, že si už na stará kolena budu plnit svoje sny a každý rok vyzkouším nějakou jinou motorku. A tak jsem milé Dorso prodal a sezonu 2015 strávím doufám v pořádku v sedle mojí ikony LC8 990 Adv S. A tuším, že teď poruším to střídání motorek na delší dobu. Adva byl můj celoživotní sen a tak ho chci podržet déle, samozřejmě pořád spolu s mojí milou LC4 625SC. Možná už napořád... Prostě KTM ničím nenahradíš a kruh se uzavírá, nastává návrat ke kořenům, a to doslova.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vsudybyl
vsudybyl napsal 20.12.15 v 18:51 10b.

Woky
Woky napsal 31.01.15 v 08:10 10b.

Více komentářů



TOPlist