PROFIL MOTORKY

Aprilia Dorsoduro 750 (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Míra3
Vloženo 1.5.2013
Aktualizováno 2.6.2018
Zobrazeno 2618x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Tuhle motorku prostě žeru...:D Nádhera pro potěchu oka, duše i zadku:D

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 950 Supermoto: I přes technickou "dokonalost" KTM mě uchvátil italský design

První dojmy - Už od dob kdy vyšla z výrobní linky jsem se zamiloval do designu italské krasavice. Nyní jsem si konečně splnil v dřívějších dobách nemožný sen.

Motorku bych doporučil pro - Mírně pokročilý-pokročilý

Doplňky na motorce - Boční padáky

Recenze

Už to chtělo něco silnějšího... tak přišla v úvah KTM 950sm a SMV 750 Dorsoduro. Zvítězil můj smysl pro pěkný design a mít něco více neobvyklého. Skočil jsem na ní hned po DR 400sm a jsem relativně spokojen.
Tváří se jako motard... skutečnost je trošku jiná a to že už je konec dnů kdy jsem DR zlomil pod sebe do zatáčky. Tady je už potřeba jezdit jako na naháči.
Palivové mapy... hezká ale zbytečná věc. (R)rain téměř netáhne a (S)sport je strašně ucukanej=> jediný použitelný (T)travel
Propad krouťáku někde okolo 3250ot/min... škoda že v těchto otáčkách rapidně klesne krouťák až začne na motorce vibrovat celý motor. Je to problém při pomalé jízdě na 1. převodový stupeň někde okolo 15-35km/h. Vyžaduje častou výpomoc spojky. Tento problém se dá vyřešit koupí laděného výfuku. Připravte se ale na investici více jak 20 000,-
Výkon dostačuje... už jsem četl mnoho recenzí a diskuzí, kde se psalo že Dorsoduro netáhne, že by mělo mít více výkonu blablabla... Já jakožto jezdec přecházející z jednoválce s cca 30kw jsem s výkonem spokojen a příjde mi uplně ideální. Nepřipadám si nijak odstrčený, když se jedu projedst i se silnějším parťákem.

Jak je to v porovnání s KTM 950sm?... kamarád vlastní tento stroj, tudíž se mi poštěstilo si ho půjčit a trošku je porovnat. Jak už jsem zmínil Dorso je takovej vysokej naháč a KTM se chová více jako enduro. Co se týče brzd Dorso je má hodně dobré, ale KTM je prostě top. Jak už větší objem napoví, KTM má větší krouťák a výkon, avšak ten rozdíl neni tak markantní jak jsem očekával. Ohledně centralizace hmotnosti mi příjde že je na tom opět lépe KTM při jízdě v menších rychlostech či pohybu na místě se mi zdála manipulace s Dorsem horší.
Těchto hlavních rozdílů jsem si všiml během cca 20 min jízdy na KTM. Věřím že jich je mnohem více, ale to by chtělo delší projížďku:)
p.s. dále mě potěšilo že kamarád v tu chvíli kdy já jsem jel na jeho KTM, si půjčil Dorso. Jeho následná spokojenost z jízdy byla něčekaně veliká. Řekl mi že se v zatáčkách na Dorsu cítil pomalu lépa jak na KTM. Důvod uváděl ten, že Dorso má jinak tvarované boční plasty u nádrže, kam krásně zapadnou kolena. Člověk se tam zaklesne a tudíž se se cítil stabilněji. Ovšem jak už jdem předeslal, je to více "naháčový" posez a každému to taky nemusí vyhovovat.
Verdikt...I přes to že tady spíše chválim KTM, tak pokud si přejete neokoukanou motorku s charisma italské divošky tak doporučuju Dorsoduro...

Už mě na ní párkát zastavili čerti. Sdělili mi, že mojim jízdním stylem jsem zralý na odebrání papírů, ale že na mě nic nemají. A taky že jsem hodnej, když jsem neujížděl a v klidu jsem zastavil. Pak mi Dorso pochválili a jeli zase pryč

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mRKEF
mRKEF napsal 11.08.14 v 15:40

S recenzí nezbývá než souhlasit. Zejména bod palivové mapy - tam bych se podepsal. Několikrát jsem si zkoušel zvyknout na Sko, ale to se prostě nedá. To je tak uškubaný, že mi to tak maximálně pomůže v zatáčce poslat sebe sama k zemi. V podstatě 99,9% času jezdím na T.

Mefistofeles666
Mefistofeles666 napsal 30.01.14 v 23:39 10b.

Já vim že je pěkná, taky to víš díky mě :D

latorante
latorante napsal 06.05.13 v 01:51 10b.

To bude hodně dobrá řežba

Více komentářů



TOPlist