PROFIL MOTORKY

Jawa 350/640 (1995)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník expert217
Vloženo 27.1.2013
Aktualizováno 14.10.2013
Zobrazeno 2 443x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.3

Deník motorky
Nalezeno 12 záznamů

  • Příběh koncovek pokračuje.

    Poté co se začali rozpadat upravené originální koncovky, bylo nutné řešit obnovu. Připadá mi to jako nekonečný příběh. Z časových důvodů a náročnosti obnovy originálů, sáhl jsem zbaběle po koncovkách od TK Moto. Nejprve

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 15.05.2017
    Uskutečněno: 15.05.2017
    Tachometr: 51711km
  • Výfuk z plechovky.

    Co potřebuješ: 1) Hliníkový plech tl. 1mm, 1x1 m (bo míň ti neprodaj) 2) 15 cm hliníkového profilu 30x3 3) síťovina 4) vata do 2T výfuků 5) raznice 8mm 6) silikon na motory ( používám černý od Liqui Moly) 7) tr

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 05.03.2016
    Uskutečněno: 05.03.2016
    Tachometr: 43000km
  • Výroba držáku pro foťák.

    Čas od času je dobré si zaznamenat nějakou tu zatáčku nebo cestu. Všem známe GoPro je sice hezké, ale jít do krámu, nechat tam 8 papírků, jít domů, nasadit, zapnout a natáčet 300 po dálnici je pro mě moc jednoduchá zále

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 05.11.2014
    Uskutečněno: 05.11.2014
    Tachometr: 25000km
    Komentářů: 3x
  • Výměna nosných trubek

    Všeobecně známo je, že se dělíme na 2 skupiny: Ti co už padali a ti co teprve spadnou. Tímto sem se zapsal do té první skupiny. Při havárii sem kupodivu neutrpěl větší zranění. Pár modřin, pohmožděná páteř (nevím jak moc

    Typ: Oprava
    Vloženo: 06.02.2014
    Uskutečněno: 06.02.2014
    Tachometr: 27350km
    Komentářů: 2x
  • Motoškola

    O prázdninách jsem dlouhé týdny přemýšlel zda to má cenu. Nakonec jsem se hecnul a objednal si termín v Motoškole Sršeň na neděli. Celou dobu jsem byl v klidu, až týden před odjezdem sem si uvědomil, co to bude obnášet.

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 14.10.2013
    Uskutečněno: 29.09.2013
    Tachometr: 26917km
  • Sytič

    Po zajetí motoru po GO sem zjistil, že motorka má snahu i bez sytiče při studenem startu vystřelit do max. otáček. Po zahřátí motor nereagoval na trysku směsi a aby při ubráni plynu nezdechnul, tak volnoběh musel být zce

    Typ: Oprava
    Vloženo: 11.09.2013
    Uskutečněno: 11.09.2013
    Tachometr: 25100km
  • Zajíždění motoru po GO

    Motor jsem musel nacpat do rámu sám. Trvalo mi to něco přes 5 hodin i se zapojením. Potom přijel borec co ho generálkoval a poladil karburátor. Vše měl vyladěno za 2 minuty. První jízda: olej volím minerální od Valvoline

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 20.06.2013
    Uskutečněno: 20.06.2013
    Tachometr: 22500km
  • USB zásuvka

    Jelikož jsem schopen za den ujet něco přes 500 km, chtěl jsem si být jistý, že nikde nezabloudím. Můj MP4 přehrávač má sice navigaci, ale velice slabou výdrž baterie. Nepočítal jsem s napájením elektroniky, která by potř

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 20.06.2013
    Uskutečněno: 10.05.2013
    Tachometr: 21500km
  • Úprava bočního stojanu

    Standardní boční stojan inženýři v Jawě moc nedořešili. Při dojetí na pumpu nebo kdekoliv na náměstí jsem vypadal, jako bych na mašině seděl poprvé. Jediný způsob, jak spolehlivě vysunou stojan bylo, sesednout a teprve p

    Typ: Oprava
    Vloženo: 05.05.2013
    Uskutečněno: 05.05.2013
    Tachometr: 21000km
  • Denní svícení

    Rozhodl jsem se nainstalovat denní svícení. Budu mít motor po GO. To znamená, že ho nebudu moct točit. Po spočítání výkonu veškerých možných spotřebičů, co by mohly běžet zároveň, mi vyšel výkon asi 140W. To bych potřebo

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 05.05.2013
    Uskutečněno: 05.05.2013
    Tachometr: 21000km
  • První údržba po 18. letech

    Zima je dlouhá. Motor na GO a zimní prázdniny v plném proudu. Nezahálel jsem a hned běžel pro nové šrouby a díly. Motorka je tedy rozebraná do posledních asi 30. šroubků a matic tak, aby držela na stojanu a abych se dost

    Typ: Údržba
    Vloženo: 04.04.2013
    Uskutečněno: 04.04.2013
    Tachometr: 21000km
  • GO motoru

    Po mých najetých asi 500 km začal motor klepat. Domluvil sem se s mechanikem na GO. Po rozebrání zjistil, že motor je úplně na hadry. Přidřené, ložiska v pdachu a klika vyosená snad na všechny strany. No prostě řečeno. N

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 04.04.2013
    Uskutečněno: 04.04.2013
    Tachometr: 21000km


TOPlist