Vlastník | expert217 | |
---|---|---|
Vloženo | 27.1.2013 | |
Aktualizováno | 14.10.2013 | |
Zobrazeno | 2 443x |
-
Příběh koncovek pokračuje.
Poté co se začali rozpadat upravené originální koncovky, bylo nutné řešit obnovu. Připadá mi to jako nekonečný příběh. Z časových důvodů a náročnosti obnovy originálů, sáhl jsem zbaběle po koncovkách od TK Moto. Nejprve
Typ: Montáž doplňku Vloženo: 15.05.2017 Uskutečněno: 15.05.2017 Tachometr: 51711km -
Výfuk z plechovky.
Co potřebuješ: 1) Hliníkový plech tl. 1mm, 1x1 m (bo míň ti neprodaj) 2) 15 cm hliníkového profilu 30x3 3) síťovina 4) vata do 2T výfuků 5) raznice 8mm 6) silikon na motory ( používám černý od Liqui Moly) 7) tr
Typ: Montáž doplňku Vloženo: 05.03.2016 Uskutečněno: 05.03.2016 Tachometr: 43000km -
Výroba držáku pro foťák.
Čas od času je dobré si zaznamenat nějakou tu zatáčku nebo cestu. Všem známe GoPro je sice hezké, ale jít do krámu, nechat tam 8 papírků, jít domů, nasadit, zapnout a natáčet 300 po dálnici je pro mě moc jednoduchá zále
Typ: Montáž doplňku Vloženo: 05.11.2014 Uskutečněno: 05.11.2014 Tachometr: 25000km Komentářů: 3x -
Výměna nosných trubek
Všeobecně známo je, že se dělíme na 2 skupiny: Ti co už padali a ti co teprve spadnou. Tímto sem se zapsal do té první skupiny. Při havárii sem kupodivu neutrpěl větší zranění. Pár modřin, pohmožděná páteř (nevím jak moc
Typ: Oprava Vloženo: 06.02.2014 Uskutečněno: 06.02.2014 Tachometr: 27350km Komentářů: 2x -
Motoškola
O prázdninách jsem dlouhé týdny přemýšlel zda to má cenu. Nakonec jsem se hecnul a objednal si termín v Motoškole Sršeň na neděli. Celou dobu jsem byl v klidu, až týden před odjezdem sem si uvědomil, co to bude obnášet.
Typ: Dovolená Vloženo: 14.10.2013 Uskutečněno: 29.09.2013 Tachometr: 26917km -
Sytič
Po zajetí motoru po GO sem zjistil, že motorka má snahu i bez sytiče při studenem startu vystřelit do max. otáček. Po zahřátí motor nereagoval na trysku směsi a aby při ubráni plynu nezdechnul, tak volnoběh musel být zce
Typ: Oprava Vloženo: 11.09.2013 Uskutečněno: 11.09.2013 Tachometr: 25100km -
Zajíždění motoru po GO
Motor jsem musel nacpat do rámu sám. Trvalo mi to něco přes 5 hodin i se zapojením. Potom přijel borec co ho generálkoval a poladil karburátor. Vše měl vyladěno za 2 minuty. První jízda: olej volím minerální od Valvoline
Typ: Reportáž Vloženo: 20.06.2013 Uskutečněno: 20.06.2013 Tachometr: 22500km -
USB zásuvka
Jelikož jsem schopen za den ujet něco přes 500 km, chtěl jsem si být jistý, že nikde nezabloudím. Můj MP4 přehrávač má sice navigaci, ale velice slabou výdrž baterie. Nepočítal jsem s napájením elektroniky, která by potř
Typ: Montáž doplňku Vloženo: 20.06.2013 Uskutečněno: 10.05.2013 Tachometr: 21500km -
Úprava bočního stojanu
Standardní boční stojan inženýři v Jawě moc nedořešili. Při dojetí na pumpu nebo kdekoliv na náměstí jsem vypadal, jako bych na mašině seděl poprvé. Jediný způsob, jak spolehlivě vysunou stojan bylo, sesednout a teprve p
Typ: Oprava Vloženo: 05.05.2013 Uskutečněno: 05.05.2013 Tachometr: 21000km -
Denní svícení
Rozhodl jsem se nainstalovat denní svícení. Budu mít motor po GO. To znamená, že ho nebudu moct točit. Po spočítání výkonu veškerých možných spotřebičů, co by mohly běžet zároveň, mi vyšel výkon asi 140W. To bych potřebo
Typ: Montáž doplňku Vloženo: 05.05.2013 Uskutečněno: 05.05.2013 Tachometr: 21000km -
První údržba po 18. letech
Zima je dlouhá. Motor na GO a zimní prázdniny v plném proudu. Nezahálel jsem a hned běžel pro nové šrouby a díly. Motorka je tedy rozebraná do posledních asi 30. šroubků a matic tak, aby držela na stojanu a abych se dost
Typ: Údržba Vloženo: 04.04.2013 Uskutečněno: 04.04.2013 Tachometr: 21000km -
GO motoru
Po mých najetých asi 500 km začal motor klepat. Domluvil sem se s mechanikem na GO. Po rozebrání zjistil, že motor je úplně na hadry. Přidřené, ložiska v pdachu a klika vyosená snad na všechny strany. No prostě řečeno. N
Typ: Odborný servis Vloženo: 04.04.2013 Uskutečněno: 04.04.2013 Tachometr: 21000km