renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 350/640 (1995)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník expert217
Vloženo 27.1.2013
Aktualizováno 14.10.2013
Zobrazeno 2 443x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.3

Příběh koncovek pokračuje.

Vloženo: 15.05.2017, Uskutečněno: 15.05.2017, Stav tachometru: 51711 km, Zhlédnuto: 23x


Poté co se začali rozpadat upravené originální koncovky, bylo nutné řešit obnovu. Připadá mi to jako nekonečný příběh. Z časových důvodů a náročnosti obnovy originálů, sáhl jsem zbaběle po koncovkách od TK Moto. Nejprve sem sondoval po netu a sháněl info. Nikde nic. Pak sem narazil na Fichtlkrámek a Sesu. Tímto mu děkuji za informace a bezproblémové dodání. Po malé technické domluvě ohledně tlumení a parametrů mi koncovky po 3 dnech doputovali domů. Cena byla parádní. Cca 1350 za kus. Po vybalení zkoumám detaily a zkouším těsnost, která by měla být zaručena lisováním dílů. Moc netěsnili. Navíc mě zajímala celková průchodnost a rozebiratelnost. Neváhám a du je kuchat. Zjišťuji, že oproti originálům jsou o cca 8% průchodnější (čistě průřezově, zanedbávám ztráty prouděním...). Tohle mě celkem potěšilo. Nicméně rok sem řádil se zcela otevřenýma koncovkami s absorbčním tlumením. Když už byly rozebrané vrtnul sem pár děr a ohnul střední část pro vyrovnání průřezu s otevřenýma (vice na fotce). Poté silikonem utěsnit, složit a nasadit. Pro nasazení bylo nutno převrtat díry v úchytech, blíže ke tlumiči. První start. Koncovky zní jako stará 634. Dost plechově. Po přidání plynu začínají dunit. Ovšem pořád s plechovým podbarvením. První jarní kilometry se odehrávaly za značného doprovodu větru. Nebylo možné posoudit výkon a jeho křivku. Posledních pár set kilometrů konečně v bezvětří. Další popis bude vztahován ke zcela otevřeným koncovkám. Z tohoto důvodu není toto hodnocení určeno pro potenciální kupující, kteří nalítají par stovek ročně výletním tempem. K tomuto dni mam s koncovkami najeto 1100 km. Většinou s plným plynem a otáčkami nad 5500.
Klady:
-větší krouťák v nízkých otáčkách kolem 3000
-nerezové provedení vnějších částí
-lepší průchodnost oproti originálu
-snadné rozebírání a úpravy
-vzhled

Zápory:
-nutno přetěsnit
-nutno minimálně odvrtat
-snížení výkonu ve vysokých otáčkách nad 5000
-snížení maximální rychlosti na cca 140 km/h
- snížení pružnosti motoru

Shrnuto:
Pro záměnu s origináli mohu jen doporučit. Pro rychlejší z nás doporučuji střední část nahradit absorbčním tlumením, pro maximální využití potenciálu motoru a celých dvoukomorových výfuků.
V odkazu je zvuk koncovek:

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Výfuk z plechovky.

    Co potřebuješ: 1) Hliníkový plech tl. 1mm, 1x1 m (bo míň ti neprodaj) 2) 15 cm hliníkového profilu 30x3 3) síťovina 4) vata do 2T výfuků 5) raznice 8mm 6) silikon na motory ( používám černý od Liqui Moly) 7) tr

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 05.03.2016
    Uskutečněno: 05.03.2016
    Tachometr: 43000km
  • Výroba držáku pro foťák.

    Čas od času je dobré si zaznamenat nějakou tu zatáčku nebo cestu. Všem známe GoPro je sice hezké, ale jít do krámu, nechat tam 8 papírků, jít domů, nasadit, zapnout a natáčet 300 po dálnici je pro mě moc jednoduchá zále

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 05.11.2014
    Uskutečněno: 05.11.2014
    Tachometr: 25000km
    Komentářů: 3x
  • Výměna nosných trubek

    Všeobecně známo je, že se dělíme na 2 skupiny: Ti co už padali a ti co teprve spadnou. Tímto sem se zapsal do té první skupiny. Při havárii sem kupodivu neutrpěl větší zranění. Pár modřin, pohmožděná páteř (nevím jak moc

    Typ: Oprava
    Vloženo: 06.02.2014
    Uskutečněno: 06.02.2014
    Tachometr: 27350km
    Komentářů: 2x


TOPlist