Kawasaki Versys 1000 (2012)

Vlastník Rik333
Vloženo 16.6.2012
Aktualizováno 17.6.2020

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 62 záznamů

Nena-XX
Nena-XX napsal 30.08.20 v 22:21 10b.

Rik333 napsal 16.12.19 v 07:47

Ahoj, jezdím na Pirelli Scorpion Trail, nyní už na poslední generaci těchto pneu.

Momo72
Momo72 napsal 15.12.19 v 15:21 10b.

Ahoj chci se zeptat co máš obuté na Versysu v pátek jsem ho koupil a musím teď jen vyřešit nové gumy ? Díky David

pěknásvině
pěknásvině napsal 09.12.18 v 08:56 10b.

Harryvlado
Harryvlado napsal 18.02.18 v 18:27

Super. Prešiel som z Varadera na Versysa 1000. Chcem ho dať do takej parády. Chýba mi predlženie predného blatníka. a ten doplnek pod svetlo. ( blatníček)

Satanuška
Satanuška napsal 01.07.17 v 19:55 10b.

super čtení

Zed03
Zed03 napsal 20.09.15 v 08:37 10b.

Pěkný článek! !! Asi do Versus půjdu taky.

Emper
Emper napsal 17.09.15 v 13:15 10b.

Skvělé ! Poslel jsem ti PM (uvažuji o něm také) .. tak díky za odpověď..

jopr
jopr napsal 16.07.15 v 13:14

Super recenze, ten hlavní stojan určitě dám, taky mi řekli, že nejde.

Rik333 napsal 23.06.15 v 15:30

Stokly: Ahoj, gratuluji k dobrému výběru. Teď mám najeto cca 22.000 km. Ne, žádné technické problémy, závady jsem neměl. Opravdu vůbec nic. Jo, prasklá žárovka osvětlení SPZ. A ze začátku se mi zdálo že něco klepe pod plasty v kokpitu, vyřešilo to stažení kabelů elektrikářskou stahovačkou. Měj se!

stokly
stokly napsal 22.06.15 v 21:52 10b.

Ahoj! Díky za vyčerpávající informace které jsem použil při výběru nového stroje. jaký máš stav tacho nyní? Byly nějaké tech problémy?

Pitbullterier
Pitbullterier napsal 19.06.15 v 09:39

Pěknej kousek a skvělá recenze.Asi vím,co bude následovat po mém Mr.Z

pyramos
pyramos napsal 02.01.15 v 15:01

super motorka taky o ní uvažuji

Milan-11
Milan-11 napsal 26.08.14 v 20:18

Versys se mi dost líbí a stále pokukuji po inzerátech Ještě jsem neměl možnost se svézt a jsem někdy i docela rád..bojím se že bych "báwo" prodal Pokud by ale KAWASAKI udělala Versyse s kardanem asi bych neváhal a prostě ho koupil

Bawaria
Bawaria napsal 04.01.14 v 18:56

Pěkná moto,i s těmi doplňky. Myslím že ideální na cestování. Tak ať dobře slouží krasavice.

Vlnič
Vlnič napsal 02.09.13 v 20:48 10b.

Je to parádní mašina, sice jsem na něm nejel, ale myslím že tvůj popis ho dokonale vystihuje. Kombinace silného 4válu a s posezem cest. endura se mi zamlouvá dobře vymyšlenej stroj co vyčnívá z řady, nesnaží se kopírovat a má svůj charakter 10b

rossilvr
rossilvr napsal 28.07.13 v 10:51

Ahoj,
super profil s hondě info. Mám taky Versyse 1000 a mam nyní cca 15.000 km. Je to skvělá motorka jen mi vadí jedna věc - vibrace- jednak do řidítek - tam asi nejvíc a pak vůbec celé moto. Jak jsi na tom ty? Zkontroloval jsem , myslím, všechny šrouby motoru, atd. ale virbace které začínají na 4 tis. otáčkách mi fakt dost vadí a nejsem schopen je eliminovat... Díky za názor.

zdravotník
zdravotník napsal 08.05.13 v 16:07 10b.

Ahoj, zajímala by mě tato motka,ale bohužel ji nikde nemají na demo jízdy.Kde jsi ji kupoval?Jak se chová na našich rozbitých cestách-je spíše měkčí ne bo naopak?
Přeji ti hodně km v poho a stále slunce nad hlavou,ať ti dlouho slouží

SSC
SSC napsal 07.04.13 v 22:57 10b.

Kdyz clovek nepotrebuje rovnou GS, nej volba, hlavne cena/vykon .)

Tag
Tag napsal 26.01.13 v 09:05 10b.

Hodně dobrá recenze vč. fotografií a úprav motocyklu.

iman
iman napsal 25.11.12 v 12:01

Presne nad touto motorkou uvažujem ak sa mi podari zbavit sa zavislosti na Blackbirde...

70angel
70angel napsal 13.11.12 v 01:30

Super recenze o super motorce. Škoda jen, že jsem ještě finančně nedozrál.

TRA
TRA napsal 19.10.12 v 08:49

Super info, tak by to asi v popisu mělo vypadat Motorka fakt dobrá, myslím že u Kawasaki věděli co dělají. Motorka si na nic nehraje, jako některá velkoobjemová "endura", k tomu japonská kvalita a navíc čtyřválec je prostě čtyřválec

Rik333 napsal 18.10.12 v 23:01

Jak jsem slíbil, po najetí pár tisíc kilometrů jsem do své "recenze" přidal pár vět, především o spotřebě a o pár doplňcích, které jsem nainstaloval. A také pár fotek. Když by to někoho zajímalo. Jinak vám všem dekuju za pozitivní komentáře. Mejte se, R.

majki.t
majki.t napsal 15.10.12 v 20:00

Výborná volba ,jede to velice dobře,měl jsem tu čest při předváděčce a hlavne proti 650 Versys to brzdí .Tak ať dělá radost.

Anti
Anti napsal 14.10.12 v 13:05

Vybral sis ji místo ikony GS?To ti pár lidí neodpustí Ale u mně máš Konečně někdo kdo přesně ví co chce a nepotřebuje radit od virtuálních "kecálků"...

Koudy
Koudy napsal 26.06.12 v 00:09

Moc hezká, gratuluju a přeju ať slouží...

maman
maman napsal 21.06.12 v 15:37

Gratuluji k nové motorce. Versyse 1000 jsem zařadil do užšího výběru jako kandidáta na mojí novou motorku. Proto se těším, až připíšeš nové poznatky po své cestě Evropou. Tak hodně šťastných kilometrů a za mě 10 bodů.

McAntos
McAntos napsal 21.06.12 v 14:49

Rik333: Podle toho co jsi psal tak presne vis co sis vybral.
Na devitce Hornetu jsem jezdil take a jestli tento cestak je svizny a obratny alespon jako Hornet,tak je to super a nezbyva nic nez poprat, aby jsi to nezahodil.Byla by to skoda.
Ja sam jsem mel tak velkou hlavu pri vyberu motorky az jsem si postupne koupil tri .Hayabusu, litroveho V-Stroma a Hondu XR 650 R.
K choperum jsem jeste nedospel

task71
task71 napsal 21.06.12 v 13:07

Omlouvám se to mělo být a né

kebo
kebo napsal 21.06.12 v 08:37

Testoval som ho pred dvoma tyzdnami - velmi prijemne ma prekvapil. Je to vyborna motorka. Blahozelam a uzi si to!

emička
emička napsal 20.06.12 v 18:28

moc se mi libi :)

jetelíček
jetelíček napsal 20.06.12 v 18:01

moc pěknej kousek.. kecy že to vypadá tak či onak prostě každej máme svůj styl a představu, koukni do mého profilu taky jsem si to upravil k obrazu svému!!! ale ten ladák bych tam dal to bude rachot!!!

Mig_35
Mig_35 napsal 20.06.12 v 17:48

Podle mně by Kawasaki měli zažalovat za to, že vykradli čumák z Prasete Jinak obhajoby, že GS je špatně to jsou lži do kapsy...

drippera
drippera napsal 20.06.12 v 15:46

Stelivio...
Myslím si, že "emočně" zajímavější volba by bylo Stelivio. Ale proti gustu...
Ať slouží! Ale to "rejže" bude...

Rik333 napsal 20.06.12 v 11:08

McAntos: ano, ja se na Crosstourera take dival, ale nejel jsem ho. Mel jsem dva duvody proc jsem ho nakonec z vyberu vyradil. 1. byla bohuzel cena. Rozdil cinil nejakych 60 tisic a nevim jestli bych nejakeho prodejce stlacil tak jako u Kawasaki. 2. obaval jsem se te velke vahy. ma 275/285 kg, mokrej Versys ma 239. To je dost. A take uz jsem nechtel tak velky objem, kvuli spotrebe. Urcite bude pit o dalsi litr vic nez Versys a pak kdyz jedes v lete do Evropy nekolik tisic kilometru, tak uz je to znat... To me ceka za dva tydny, tak potom sem napisu jeste neco poznatku. Ale uplne vim co jsi citil kdyz ses rozjel, to je na Versysu take. Ta vaha uplne zmizi, to je az neskutecny jak je ta motorka nejednou ovladatelna. Nekdy mam pocit ze jedu na kole a muz si uhybat a zatacet s naprostou lehkosti. Ta ochota pokladat se do zatacek! Myslim ze to brzo polozim jak me to bavi. Pohodlnost a vstricnost ctyrvalce uz jsem tu vychvalil dost.
Vcera jsem zase jezdil Stechovice, Slapy atd. a je to tak svely... motor jenom bzuci ale otocis plynem a motorka vystreli jak blesk. Zvednout jsem to nezkousel, protoze to jeste zajizdim, ale u Versyse lze kontrolu trakce vypnout. Automaticka prevodovka by mohla byt dobra, zejmena do mesta, tam je k nezaplaceni, to vi kazdy. Co se tyka manipulace na miste, tak to jak jsem popisoval porovnaval jsem jenom GS a Versyse a vyhral to jednoznacne Versys. Ma lepsi to teziste. Co me take prekvapuje, kdyz treba vyjizdis na parkovisti, muzes dat plny rejd a bez naklonu motorky pridat plyn a nikam te to netlaci, nepreklapi, krasne se to na miste otoci, s minimalnim polomerem obratu. Tam je pocit jizdniho kola jeste vetsi. Vrele ti doporucuju, pujc si to a jsem zvedavy co reknes. A abych jen nechvalil, trochu mi tam sere ze od predniho ABS slysim takovy tichounky cinkani, asi jak to cidlo snima abs dirky v kotouci. Jak je ten motor tichy tak tohle vynika a nadzvedava mi to mandle. U predvadecky jsem si toho nevsiml, tak se na to pristi tyden na garancce zeptam.

Hříbek
Hříbek napsal 20.06.12 v 10:44

Zajímavej kousek , mám litrový zedko takže si dovedu představit co ten motor bude s tímto dělat každopádně na cestování v rychlém tempu to bude král !!! 10b za výběr a hlavně za to, že máš ukradený ty keci o vzhledu

AdélkaD
AdélkaD napsal 20.06.12 v 09:40

Velice pěkná!!!

iman
iman napsal 20.06.12 v 08:23

Ja som na nej iba sedel ale nejazdil no uz aj prvy pocit nieco napovie.. Mne sa paci a je to stvorval... Iste bude fajn..

McAntos
McAntos napsal 19.06.12 v 18:11

Poohlizim se take po necem takovem.
Ted na jare jsem si v Honde zapujcil Crosstourera 1200 v automatu.Prijel jsem Hayabuse sedl jsem na Crosstourera a svete div se, do nejakych 7000 ot. to tahne skoro jako Busa
(asi se neni cemu divit - 1200, - veckovy ctyrval, - zprevodovani).
Jede to, brzdi to a uplne nepochopitelne to vzhledem k hnotnosti i skvele zataci, navic to je jeste velmi pohodlne.
Nejdriv jsem si rekl, ze budu radit sam, ale asi po peti minutach mne to prestalo bavit jelikoz jsem vedel, ze jedu s automatem tak jsem ho tam prepnul na sport a kolem Dobrichovic jsem dusil bratra s Farosem.Jeli jsme za sebou pouze s tim rozdilem, ze jsem sedel rovne a pocitove asi o 1m vys .
Po mne si Tourera pujcil manik co prijel na zbrusu novem GS 1200 full vybava, tak jsem si schvalne pockal na to az prijede co nam na to s brachou rekne.
Slezl celej zelenej a jedine na co se zmohl bylo, " ...ale na miste to je tezke".
Tak by mne zajimalo jestli jsi si pujcil Crosstourera take?
Jo a jedina vada na krase byla, ze kdyz jsem to chtel vrknout na zada tak to slo velmi ochotne, ale jen do 30 cm vysky, pak uz zacala zasahovat elektronika, ktera mne nepustila vys.
kdyz jedu s Busou po zadech tak jedine co mne rozhoupne je kazde prerazeni.
Ten kdo to na Toureru bude umet vypnout tak muze velmi jednoduse jet po zadnim klidne do 200 km/h jelikoz tak rychle a pod trvalim zatahem jako Crosstourer jen tezko preradi.:-}

Hetfild
Hetfild napsal 19.06.12 v 13:24

Libi se mi dizajnem i ucelnosti.At slouzi...

task71
task71 napsal 19.06.12 v 11:29

Hodně kilometrů bez nehody 10b

Radim_C
Radim_C napsal 19.06.12 v 08:52

mám slabost pro "škaredé" věci, takže se mi líbí
já si počkám, až jak bude vypadat s doplňkama

Milan-11
Milan-11 napsal 18.06.12 v 21:18

Na tuhle mašinku jsem se moc těšil na Motosalonu. Je opravdu tůze krásná a určitě se s ní i tak jezdí. Chtěl bych ještě letos prodat moje GSA a pokud nekoupím opět "bramboru", je pár adeptů a mezi nima určitě Versys 1000
Přeji příjemnou zábavu na cestách

Rik333 napsal 18.06.12 v 17:36

aifel202: Ja merim 177 cm a pozoruju, ze sedim docela dost blizko u nadrze. Za zadkem mam opravdu poradnej kus mista. Kdyz se posunu az do zadni casti sveho sedla, ke hrane kde zacina spolujezdcovo, je to na me dlouhe. Jizdne mi to vubec nevadi, ale na Hornetu mi sedlo poskytovalo vetsi oporu pri akceleraci, tam jsem si ho nechal vyrobit na miru v DDTuning. Myslim si tedy ze Versys ma dost velkou konstruknci rezervu i pro takove cahouny jako jsi ty. Ale urcite bys pak asi premyslel o vyssim stitku. Tenhle mi kupodivu vyhovuje v dolni poloze, vzduch plynule fouka a nedelaji se turbolence, ale vysunuti o 3 cm by tobe nestacilo. Spousta obchodu zacina na tuhle motorku dodavat ruzne doplnky, TT pocinaje pres SW motech a Givi atd.. Podivej se treba sem :

Kazdopadne stejne by ses mel na ni posadit / projet. Zastoupeno Kawasaki je Asko v Brne. Nepochybuju o tom, ze kdyz budes tvrde vyjednavat dosahnes lepsi ceny nez ja. Ja preci kupoval pres dalsiho prodejce, ale nevim jakou maji cenovou politiku.

BadRX
BadRX napsal 18.06.12 v 15:18

No dobry dobry! Tak hodne zabavy s velkym Versysem!

aifel202
aifel202 napsal 18.06.12 v 13:14

Rik333: Jak je na tom s velikostí co se týče trojůhelníku stupačky-sedlo-řidítka?? Mám totiž 202cm výšky

foky
foky napsal 18.06.12 v 10:11

Zvláštní stroj, rozhodně máš moje uznání, že si za to dal skoro tři kila
Hlavně, že se líbí tobě, to je podstatný, ať slouží ke vší spokojenosti.

Rik333 napsal 17.06.12 v 21:53

Videl jsem ze Basset a aifel202 dokonce o Versys uvazovali nebo uvazuji, tak jen trochu doplnim: Dnes jsem najel dalsi stovky a spotreba je porad slusna kolem 5,2 litru, ale bacha, to je v zabehovym rezimu, kdy to nesmis moc tocit. Ta predvadeci motorka mela nalitano 5.700 km a prumerna byla 6,2 litru. Jinak je fakt velmi pohodlna a vse co jsem napsal plati. Cenu mi udelal Attila Sarkany v jeho prodejne http://www.motocykly-samoto.cz/kontakty Pujcil jsem si predvadecku a pak kdyz jsem se rozhodl poprosil jsem ho o lepsi cenu, s tim argumentem, ze v Nemecku by me vysla na cca 277 litru. Attila zavolal do zastoupeni Asko a dal mi cenu 275. To rozhodlo. Po odpoctu dph (jsem platce) jsem na cene nekolik let jetyho velkyho GS. O novym bych za ty prachy ani neuvazoval. Zvlast kdyz u me rozhodly i jiny veci nez penize viz muj popis. Kdybyste jeste nekdo premyslel o koupi a chtel znat nejaky dojmy, klidne mi napiste. Zatim jsem zaregistroval jednu takovou neprijemnejsi drobnost, ale je to mozna o zvyku: radicka je dost blizko stupacky, tak tam mam chodidlo dost vrazeny a kdyz mam nart pod radickou pri jizde a pak potrebuju rychle podradit, cili prehodit nohu nahoru, obcas si tam do radicky cvrnku v obracenym smeru.. ale taky jezdim v hroznejch bagancatech...

-Jandys-
-Jandys- napsal 17.06.12 v 20:45

Versys 1000 a enduro?To je opravdu blbý prodejní název,ale to tu nemusíme řešit,za mě 650 r.2010 a výše se mi líbí více,tento mastodont má ale taky něco do sebe,přirovnal bych asi k TDM 900,to jest určitě v poho mašina na dlouhé cesty a na pohodu s velkou silou,a to to tady jde!!!Dávám jasných a zasloužilých 10.b

GSXJarda
GSXJarda napsal 17.06.12 v 20:27

myslím,že všem kromně seikose je jasný,že to enduro není
bude to náramná motorka na větší cestování
z obrázků mne taky vzhledem nenadchla,ale naživo už to tak děsivý neni jsem na tom tak nějak podobně jako aifel202

-Lapchik-
-Lapchik- napsal 17.06.12 v 20:22

Jo, pěkná, líbí se mi víc než Stelvio s vypoulenejma brejlema. Na dlouhý vejlety to bude asi super.

basett
basett napsal 17.06.12 v 13:37

Dobrá cena...taky jsem se na ni díval, ale stála pomalu to co GS...tak ti asi udělali někde cenu...

aifel202
aifel202 napsal 17.06.12 v 13:34

Jsem na rozhraní, a vě věku kdy zvažuji co dál...
No a Versys 1000 se mě začíná čím dál víc líbit

TRA
TRA napsal 17.06.12 v 10:41

Líbí se mi, že jde Kawasaki svou cestou. Zajímavá moto, která vzbuzuje různé emoce, tak ať Ti dělá jen radost

istonbike
istonbike napsal 17.06.12 v 00:22

Zajímavý stroj s endurem opravdu nic společného a určitě bych rychle vyměnil ten krabicoidní příliš nízký výfuk Versys 650 je podstatně hezčí Jinak každopádně gratulace a přeji jen super kilometry v sedle

seikos
seikos napsal 16.06.12 v 23:29

Nemusí se tady jen chválit, že ne?
Je strašná, hnusná, k poblití. Co se týče podvozku, (ne) vibrací, či enduro vloh, dostatečně (negativně) to zhodnotili i v megatestu cestovních endur v časopise Supermoto 06/2012. Jsem také rád že se takováto motorka objevila, je to totiž po Versysu 650 nový etalon ošklivosti

dalas77
dalas77 napsal 16.06.12 v 22:32

Moc pěkná

Milan1963
Milan1963 napsal 16.06.12 v 21:33

Hezká, 10 bodů a přeju hezké kilometry.