Motorka která není v ničem nejlepší, ale všechno umí minimálně dobře.
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 GS: důvod neuveden
BMW F 800 GS Adventure: důvod neuveden
První dojmy - Obrovská nadrž, obrovskej motor. Vlastně obrovský všechno :D Při první jízdě jsem byl trochu rozpačitej z motoru. To jede nějak divně řikám si, ale jestli to není tím, že jsem zvyklej na Tuono. Později se ukázalo, že to bylo Akrapovicem co tam byl. Po výměně za origo vejfuk motor funguje uplně jinak. Daleko víc síly odspodu, daleko lepší průběh a o litr menší spotřeba. Nikdy před tím jsem neviděl, že by laďák takhle rozhodil motor...
Motorku bych doporučil pro - Pro cestovatele
Doplňky na motorce - USB zásuvka, držák na mobil, brašny na padáky, ALU kufry, rozšíření stojánku
Recenze
Motorka u který jsem skoro přísahal, že jí nikdy nechci :D Přece trapný dědkovský GéEso... Co já už si kvůli němu od kamarádů vyslech :D
Nicméně mi začalo lákat cestovaní, ale takový to opravdovější cestování. A i když cestovat se dá určitě na všem, tak představa nějakejch delších výletů na Tuonu mi spíš strašila než lákala. Takže to bylo jasný, potřebuju nějakýho cesťáka. A teď co... nikdy jsem se o tenhle okruh motorek moc nezajímal... První co jsem si řek, GS určitě ne... to má každej... Jenže pak jsem tak nějak zjistil, že tahle motorka je spíš jen na silnici, tahle zase spíš jen do terénu, tahle zase jen pro jednoho, tahle má malou nádrž atd. atd... Tak jsem to pomalu začal přehodnocovat až jsem začal koukat po GeSech, ale model Adventure. Jednak kvůli 33l nádrži, drátěnejm kolum a taky se mi prostě o dost víc líbí. Nakonec jsem sehnal rok 2007 ještě bez ABS a ESA,
Za 3 měsíce jsem podniknul 2 vetší výlety, jeden kolem Itálie a jeden za Kamarádem na Balkán. Moje očekávání se během těchto výletů nejen že naplnilo, ale byly okamžiky kdy jsem vyloženě zíral. Pohodlí na jedničku, při cestovní rychlosti 140(tacho) sedíte jako v obýváku a ochrana proti větru super. Na plnou nádrž se dá ujet 500km, spotřeba 5 - 6 litrů. Ale kde mě GéEso asi nejvíc překvapilo byly Bosenský šotoliny. Když jsem viděl přes jaký šutry pojedeme, tak jsem čekal že tam někde zůstanu... Ale jak si tam s tim ta težká kráva poradila se mi ani nechtělo věřit. Naprosto bez problémů. Obrovskou výhodou nejen v terénu je nízko položený těžiště díky boxeru. Musím teda říct, že bylo sucho.
Ale abych jen nechválil... Co se týče závad, tak mi v kříži rupnul kardan... Obrovský štěstí že se mi to stalo kousek od domova a obešlo se to bez pádu. A další věc co mě teda dost sere je palivoměr... Kalibroval se... nic... koupil se novej pásek co se nakalibroval... nic... pořád ukazuje píčoviny... Takže nuluju tacho a dojezd na nádrž počítám přibližně...
Abych to nějak shrnul, tak je to fakt hrozně schopná a asi nejuniverzálnější motorka. Jak píšou ten slogan "Make life a ride" :)
Krásný fotky
Zelinář: rozumim, pěknou mrchu si pořídil já mám na "vyřádění" ještě jinou motorku
Vikou: díky, ono by to bylo asi na dlouho
Pěkné hodnocení. Možná se autor mohl víc rozepsat. Jinak seper
Ja mel i stejnej rocnik. Masina dokonala a proto jsem ji prodal, koupil zase nesmysl. Proste se chci jeste vyřadit a pak se zase vratim ke GSA...
Taky jsem GSo nikdy nechtěl a už mám pro jistotu druhé Něco na nich prostě je