PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS Adventure (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník dafikk
Vloženo 29.6.2020
Aktualizováno 8.7.2020
Zobrazeno 429x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


BMW R 1200 GS Adventure...co k tomu více psát jako nadpis?? Všichni znají,někteří když to jede kolem,tak slintají a druzí si odplivnou. Patřil jsem k těm druhým. Paradox...a teď ji mám doma koupenou v Říši.

Motorka koupena od H.M. Motorrad Franfurt /Mohan

Výška jezdce: 187 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 1200: Posez pro spolujezdce a teplo od motoru. Jinak je to super raketa a utíkáček na dlouhé cesty :-)

První dojmy - V sobotu 27.6.2020 ji dovezli z Frankfurtu,tak ještě žádné dojmy mimo dojmu toho,že jsem dobře koupil,nemám a budu postupně doplňovat. 8.7.2020 Ujeto asi 500km...něco dojem udělalo a něco zase ne...až takový "zázrak" techniky to není,jak o tom někteří mluví. Že bych z toho byl tak vodvařený,jak mě někteří tvrdili...tak nejsem!!

Motorku bych doporučil pro - Kupodivu to není jen polykač kilometrů na cestách,ale dá se s GSem vyrazit bez kufrů i jen tak na odpolední projížďku,kafíčko a zmrzku. Umí i to :-)

Recenze

Takže začnu doplňovat jak jsem si předsevzal...Oproti V Stromu 1000 rv 2007 je to stroj o 2 levely výše. Ale s nadšením přišlo i mírné zklamání. Jak mě někteří majitelé BMW současní i bývalí tvrdili,že je to strop toho TOP co můžu v motorkách typu cestovní enduro mít,tak já jim zase budu oponovat. Ano...oproti mému bývalému Stromovi je to o 2 levely výše,ale ne ve všem. Třeba podvozek a celá ESA se mě zdá vyložené průměrný (nejsem ale kovaný znalec). Sliboval jsem si od toho mnohem...mnohem více. Bohužel,jak říkáme my obstarožní šukalové: S prvním výstřikem,přišlo i zklamání. Podvozek nežehlí nerovnosti tak jak jsem si já myslel,že to žehlit bude. Někdy bych řekl,že starý Strom byl i lepší. Ale mám za sebou 500km...třeba s tím jen neumím. Klepání do stupaček. Asi si zvyknu a přestanu to řešit,protože jsem vyčetl na Baworák fóru,že to je prostě vlastnost GS. Je fakt,že z části to dělá hlavní stojan. Když jsem ho nohou trochu podržel,tak se to klepání zlepšilo,ale nevymizelo úplně. Taký toliko zatím k podvozku.
Ovladače na řidítkách. Je to asi o zvyku,ale třeba výstražné 4blinkry se nedají zapnout okamžitě. Na skůtru a na Stromovi byl posuvný vypínač a je tak nějak v dosahu intuitivně. Ale u GS tlačítko shora řidítek,téměř nedosažitelný jedním prstem,aniž by člověk musel zalamovat ruku,když to chce zapnout. Jinak asi jde o zvyk.
Motor je ale oproti Stromovi úplně,ale úplně někde jinde. Krásně táhne odspodu a netřepe se jak drahý pes jako u Stroma. Při 140km/hod jsou takové drobné vibrace,kterých si člověk zprvu nevšimne,ale po zastavení jsem cítil brnění v rukou. A to jsem jel chvíli. Jsme zvědavý jak to bude při delším přesunu. Snad jde také jen o zvyk.
Tak zatím asi vše. Budu postupně doplňovat jak budu více jezdit a montovat dopľňky.
A a by to nevypadalo,že skok ze Stroma na GSo byl takový jalový a nejsem spokojen,tak ne...polepšil jsem si a to dost a spousta věcí je o zvyku!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Anti
Anti napsal 11.07.20 v 13:14 10b.

Neboj,za pár měsíců si zvykneš a začneš i nedostatky vnímat jako pozitiva.Máš přece GSo,vlhký sen každého motorkáře
Tak ať si po čase naprosto spokojen a zařadíš se mezi standardní uživatele

Felotron
Felotron napsal 06.07.20 v 11:58 10b.

Tož ať ti slouží

Více komentářů



TOPlist