renocar_unor



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS Adventure (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník trenzm
Vloženo 9.12.2019
Aktualizováno 2.1.2023
Zobrazeno 2 960x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Návaznost na to co mi prošlo rukama a jak evoluce Na všechny značky rád vzpomínám, ale zatím je BMW ve verzi adventure to největší monstum co mi prošlo rukama.

Více fotografii

Výška jezdce: 188 cm

První dojmy - No rozjezd i váha dobrý, přecházel jsem z 12tky GS na advika , tak jsem nějak překvapen nebyl. I když k dotažeým motorkám z venku a hlavně itálie nemám úplou důvěru. Tak tento kousek , je přesně to co jsem uplně nechtěl :-) dovoz Itálie. Nádhernej kousek na tachometru 80tis motorka vypadala opravdu zachovale, nic nemlátilo, zvuk taky pěknej tak nalepit převozku do sedla a hurá domů.

Motorku bych doporučil pro - Tento typ moto bych doporučil někomu, kdo má v plánu opravdu jezdit delší trasy.

Doplňky na motorce -

Recenze

PROČ JSEM VYBRAL ADVÍKA NO PROTOŽE SEM HO CHTĚL Mohl bych napsat stránku celou proč, to nej je asi motor boxer v kombinaci s kardanem je to co jsem již vyzkoušel a spokojenost. Motorku jsem dovezl domů , proběhla jen taková optická kontrola. Dovozce tvrdil co vše je zkontrolované popř dělané, no ty lidi dělají svou práci. Tak to beru s rezervou. Měl jsem naplánovanu motodovolenou, Tak nebylo moc času řešit kraviny, udělal jsem na rychlo jen olej v motoru, a povolil šroub u převodovky ta suchá nebyla, tak zatím stačí. Rychle dovozovou stk a přihlásit ať se ještě před dovolenou svezu a nenechá mě to někde třeba v dolomitech na holičkách.
První kilometry se mi nezdáli tlumiče, oproti klasickému GS to bylo jak hopskula kor zadek! Lítal jsem po silnici jak na balonu, ještě při větší výšce a váze oproti gs to nebylo úpně přesvědčivé,až jsem chvilku dumal jestli jsem nešlápl vedle. Kontaktoval jsem tedy prodejce který při prodeji deklaroval co a jak a vše cajk, nic není problém mám tady na to servis. Tak jsem na to skočil a zajel k němu, kde hlásí po zatlačení na sedlo že je to dobrý. Koupil jsem prý adv a tady jsou větší zdvihy tím pádem se to tak má chovat. Myslel jsem si své , ale nerad se hádám. Tlumiče vyteklé nebyli opticky jak nové no co se budu přít. Poštelovali jsme na max tuhost je to kapku lepší. Každopádně do budoucna plánuji repas, akorát jsem se ještě nerozmyslel jestli jen zadku, nebo obou tlumičů.
Vše připraveno,přihlášeno, odzkoušeno a můžem vyrazit do světa. O vybavenosti verze adv není teba mluvit, má to vše včetně origo bočních kufrů. Top bohužel nedodali, ale stejně mám ten samostavěci stan kruhového tvaru tak hodím vak a stan pod něj.
Top case sem si nechal teda pro komínové jízdy udělat taky, tady v místě nejblíž mám kořeňa " motoculík" co kufry a vypadá i kvalitní dělá. Ono motat se furt s bočníma kuframa , kdy bávo je dost široký i bez nich je fakt nesmyl, kor když se potřebuješ třeba dostat do města a projet zácpou.
No každopádně díky opakovaným žlučníkovým kolikám jsem jel místo na motodovolenou do nemocnice a hovno po mě. Kamrádi jeli sami a aspon pořídili foto.
Zbytek sezony už jsem sem tam jen tady po čr nějaký skok, dle času. Ona kombinace rekonstrukce baráku, práce a rodiny je složitá.
Sezona za námi, najeto asi kolem 5 tis. Bez závad, párkrát mi to zdechlo třeba při dojezdu ke křižovatce a sepnutí spojky. No asi klapky se budou muset nechat udělat, stejně plánuji větší kontrolu, napíchnout na diag, ventily, kardan, všechny oleje ať je klid. Teda pardon jedna závada byla baterka KO , na konci sezony po delším stání jsem musel budit kabelama, na baterce se hrdě vystavuje nápis BMW pochybuji že by v roce 2019 tam byla origo baterka z roku 2006, ale to je jediná věc o které vím že na jaře budu muset opravdu měnit.
Ke dni 27.12.2020 Další sezona za námi jsou vánoční svátky venku hnusně tak je čas něco připíši.
Na rok 2020 jsem se pustil do údržby dá se říct velkého servisu sám s kamarádem, nějaké postupy a rady našel zde na motorkářích, něco forum baworák. Všichni tvrdí že je to ještě taková stará kovadlina na které člověk udělá vše sám , tak jdem do toho.
Skutečně ke většině věcí na této motorce opravdu přístup je. Tak proběhla kontrola vůle ventilu, výměny filtrů oleje, motor, převodovka, koncový převod u toho jsem trochu znejistěl : Kardan vypadal dobře , ale nebyl jsem si jist zdálo se mi trochu vůle na hřídeli ma kterou se vsazuje právě kardan. No zvuk to žádný nedělalo, olej neprosakoval a čekala mě letos ještě spousta práce na baráku tak jsem věděl že toho opravdu zas tolik nepojezdím. Tak jsem jen přikoupil novou baterku, protože už loni ty starty byly nejisté. Tak dlouho jsem vybíral a četl recenze až mě to bylo úplně jedno a koupil dá se říct nejlevnější Baterie Exide typ YTX14-BS vyšla na necelou tisícovku a když bude problém za ty prachy mě to mrzet nebude a koupím jinou, nicméně zatím slouží bez problémů.
Další sezona podle očekávání času opravdu nebylo, rozdělit to mezi rodinu, barák a práci je složité. Spousta lidí mi říká proč to máš protože chci mám z ní radost a je to splněný sen i když toho času není moc. Zpět k motorce o tom to je.
Takže tato sezona nájezd opět okolo 5 tisíc km, na konci sezony jsem se rozhodoval jaký další postup, po loňském servise samo domo. Nejistoty s koncovým převodem, jsem se rozhodl že kontaktuji někoho kdo má opravdu se servisem těchto motorek zkušenost. Kontaktoval jsem jednoho z členů fora baworák a domluvil si servis, je fakt že koncem srpna a odpověd byla 26 říkám září, ne ne listopad. Tak jsem si počkal a nelituji toho kápl jsem opravdu na člověka který ví o čem mluví. Řekl jsem mu co si představuji hned se pustil do kontroly toho koncového převodu a ujistil mě že ta vůle je ještě v normě, ukázal co jak fuguje včetně toho tolik obávaného abs a posilovače brzd. Na příští sezonu jsem nechal opět udělat pro jistotu všechny oleje , svíčky, apod. kraviny v rámci pravidelné údržby, samozřejmě včetně diagnostiky synchro klapek a co výměny brzdovky což tady už člověk bez diag neudělá. Tak doufám že moto bude skvěle připravena a aspoň nebudu mít černé svědomí že jsem něco zanedbal. V případě že by se povedl nějaký delší výlet moto by mě někde nenechala, ale mám obavy že kamarád se kterým jsem jezdil teď stráví víc času za řidítkama kočárku než na moto a sám popř s manželkou to letos budou opět takové výlety po okolí. Měl jsem rozpočet na opravu koncového převodu a jelikož se to zatím odsouvá rozhodl jsem se pro repas zadního tlumiče, to mě bylo rozmluveno a když mi zbyl peníz šel jsem do nového wilbers, mají v čr prodejce i servis. Tak investice přijde asi kolem 23tis, ale je to sladěné přímo na mou váhu a styl jízdy včetně nové pružiny a at ladí v červené barvě. Zas jak uběhne další sezona napíši zkušenosti , jak se na novém tlumiči jezdí.
Tak uběhl další rok během něhož už moto v podstatě nevyjela. S novým tlumičem motorka nabrala úplně jiné vlastnosti. Byl to krok správným směrem.
Jelikož přišly další zdravotní problémy , tak jsem pořídil dalšího psa. Začal běhat po cvičácích a se psem no asi člověk v určitém věku přehodnotí jakým směrem se to bude ubírat dál. Tak moto jde do světa, jednou se možná k motorkaření vrátím , pokud to bude pravda asi to zas bude BMW laťka je hodně vysoko.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
up11OO
up11OO napsal 11.12.19 v 21:01 10b.

Gratuluji ke krásné GSA mám BMW od léta a nemůžu se nabažit...kór takový koráb jako máte vy!ať dělá jen radost

Více komentářů



TOPlist