bmw_renocar_srpen



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS Adventure (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Alan-2
Vloženo 7.7.2012
Aktualizováno 13.5.2022
Zobrazeno 7 370x
HODNOCENÍ PROFILU OD 33 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Byla to rychlá koupě, jeden den mi volal kámoš, že se dostal do potíží a že musí prodat svého Advíka, r.v.2011, najeto 4900km a za cenu, že jsem nemohl odmítnou, bylo to 3dny před odjezdem do Alp a Dolomit, kdy jsem měl už připravenou svou 1150gs.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Slezl jsem z ní, až když mi došel beňo :-), jinak bych neslezl :-).

Motorku bych doporučil pro - Každý máme svůj názor a každému se líbí něco jiného, nejvhodnější je pro toho komu se líbí a komu vyhovuje :-)

Recenze

No nedalo se nic dělat a musel jsem připravit 1200GSA, nečekal jsem, že přijde 12ka tak rychle, i když jsem už po ní čas od času pokukoval, snad ani né kvůli tomu, že mi nevihovovala 1150, jezdí super, ale spíš jsem chtěl motorku novější , ale peníze nestačili . A teď je v garáži, ale na 1150 GS nezapomenu, prožil jsem s ní hodně. Další až po několika km.


1.12.2012
Tak jsem se konečně dostal k tomu, napsat dojmy po ujetí 7000km.
Musím říci, že je to krásná motorka, jede jak utržená od řetězu, ale o proti 12ce normální je Advík kultivovanější. Normální 12ku 82kw jsem měl půjčenou loni od BMW a byl jsem se s ní svézt na GG, jela neuvěřitelně, ale je hodně divoká, mě určitě víc sedl Advík.
Když porovnám 1150GS a 1200GSA je to docela velký skok, 1150 byla dobrá, ale od začátku mě vadilo těžší řazení. Někdy se mi stalo, že jsem zařadil rychlost ze 4ky na 5ku a po chvíli jízdy mě to skočilo mezi 4-5 a já musel kopnout 5ku, nebo několikrát při spěchání jsem zařadil z 1ky na 2ku neutrál, To se mě u 12ky ještě nestalo, jde tam řadit jak po másle.
Je pravda že 1150 byla 12 let stará a 1200 je nová, ale vše jde tak krásně jemně.
Každej říká, že 1150 je poslední kovářská práce a proto jde vše tíž a že vydrží déle, ale musím říci, že se asi o tu mou předchozí majitel moc nestaral, protože já jsem se v tom pořát hrabal, a když jsem ji dal konečně do kupy, tak jsem ji musel prodat, protože přila 12ka . 1200ADV je zatím to nejlepší co jsem zkusil a to jsem měl možnost v létě zkusit na týden BMW 1600 GT, je to krásnej koráb, ale těžkej, 12ka GS je lepší a GSA ještě lepší .
Musím konstatovat, že tahle mi asi chvíli vydrží , nechápu co lepšího se dá ještě vymyslet.

26.2.2013
Tak jsem se konečně dočkal přešitého sedla, proto přidávám pár fotek vylepšování při zimní nudě , dokonce svítilo i slunko.

15.3.2014
Po dvou sezonách a najetých 25 000km říkám, že jsem na lepším stroji neseděl a že jsem se svezl na hodně motorkách. Ať jsem měl jakoukoliv motorku, vždy jsem po dvou sezonách pokukoval po jiném stroji, ale u této krásky tomu je jinak. Nemohu se ji nabažit, defakto jezdím neustále celí rok a není okamžik, kdy by se mě z ní chtělo slézt. Jízdní vlastnosti jsou neuvěřitelné, dá se s ní jezdit sportovně, v terénu (lehčím), i vklidu cestovat. Když ji naložíte a v plné polní s ní mažete alpskými zákrutami, tu váhu vůbec necítíte, můžu s ní klidně závodit, jen si musíte dávat pozor na akceleraci z víjezdů ostřejších zatáček, hned se vspíná a staví se na zadní, ale k tomu je tam pomocník "kontrola trakce", která nedovolí mašinu hodně zvednout. ESA elektronicky nastavení podvozku, je bomba, je pravda, že je to drahé na opravu, ale stojí to za to, je to nenahraditelný pomocník k nádhernému zážitku z každého metru jízdy. pokud jedu po rovince, nebo mírnými zatáčkami, navolím comfort (je nejměkčí), nebo normál, krásně a pohodlně se pohupuji, pokud přijdou zatáčky, během sekundy navolím sport a mohu si je nádherně prožít, je to opravdu bomba. Sice jsem s tím měl problém, po 16 000km se mi porouchal zadní tlumič (ten jsem stihl v záruce vyměnit, stálo to 45 000,-Kč) a po 20 000km mi začal tést přední tlumič, ten mi na záruku bohužel už neuznali, jelikož to bylo 2měsíce po záruce, ale nechal jsem ho opravit u Hronova u p.Berana za
2 000,-Kč, takže to jde a každému doporučuji ESA podvozek, je to opravdu nádhera. Bohužel dnešní stroje a defakto vše se vyrábí na kvantytu a né na kvalitu, jako se třeba dělali BMW 1150GS, ale ani v tomto případě bych neměnil, s touto mašinou jezdit je opravdu obrovský zážitek i adrenalin. Jsem zvědav zda mě to nadšení vydrží, ale věřím, že ano .

14,12.2014
Letos mám za sebou projetou Korsiku, Francouské Švícarské, Rakouske alpy a Italské Dolomity. Motorka jela neustále v plné polní a jela nádhrně, bez jakýchkoliv problémů. Průměrná spotřeba po 4500km 5,5l/100km, maximálku ukazovala navigace 172km/1h . Je pravda, že v alpách jsem byl letos 4x na víkend a skoro pokaždé jsem zažil sněžení a teploty -1stupeň C. Najeto mám již40 000km a stále to říkám, jsem neustále z motorky nadšen. Je to moc dobrá mašina.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vasa1975
vasa1975 napsal 10.08.17 v 18:40 10b.

Martin--GS
Martin--GS napsal 11.02.17 v 07:52 10b.

Nazdar ti bejku...pěkně jsi doplnil fotogalerii.Taky doplním,až na své další adventuře něco najezdím.Jen se musí trochu oteplit...už mě ta zima dost s... leze krkem.Brambora mi stojí v garáži,ale topím jí tam,aby jí nebyla zima...vedle džaudini...
Těším,že v létě někam vyrazíme...je mi jedno kam.Teď už mám kam naložit výbavu.Na bramboře místa habakuk než na té hubené oplastované italce...

ThunderWolf
ThunderWolf napsal 23.03.16 v 21:48 10b.

prostě krasavec

wsbk
wsbk napsal 24.06.15 v 13:44 10b.

Macek01
Macek01 napsal 15.03.14 v 10:22 10b.

Moc pěknej hrošík a přeju jen to nejlepší.

Více komentářů



TOPlist