renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS Adventure (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník hofi01
Vloženo 28.4.2015
Aktualizováno 24.3.2024
Zobrazeno 15 819x
HODNOCENÍ PROFILU OD 35 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Fantastická motorka.. Těším se na každý další km A tahle slova platí i po 5 letech/57 tisících km.. (3.11.2019)

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 800 XC: důvod neuveden

První dojmy - První dojmy jsou super, na to, že je ještě asi o 20 kilo těžší než můj bývalej litrovej Strom, tak tohle se oproti němu vede jak malý děcko !! Vypadá to, že si budeme rozumět :-)

Motorku bych doporučil pro - pro mě..

Doplňky na motorce - Doplňky :

Při koupi již namotnovány :

- originální tankvak
- originální boční hliníkové kufry + nosič topcase
- zvýšení řidítek od Touratech ( + 3 cm )
- manuální tempomat Touratech
- kryt světlometu Touratech
- podložka pod přístrojovou desku s 12V zásuvkou
- padací rám
- přídavné světlomety
- vyhřívané rukojeti







Následně dokoupené :

- brašny na padací rám Touratech






- originální hliníkový topcase s opěrkou zad






- vnitřní taška do topcasu Marselus
- rozšíření stojánku Marselus






- zadní laminátový blatníček






- držák Touratech pro navigaci Garmin Zumo 590 a adaptéru pro montáž GPS na podpěru plexi GSA + navigace Garmin Zümo 590
















- doraz řízení Touratech











- komfortní sedlo Sargent











- velký kryt motoru BMW











- expanzní tašky Marselus na originální kufry BMW






- výfuk Remux Hexacone Titanium







- tankvak Touratech





- ochrana palivového vedení Altrider a chránič snímače škrtící klapky SW-Motech







- nový zadní blatník Maier a nové tlumiče Wilbers W-ESA












- kokpit Desierto 3






- vnitřní brašny pro Desierto 3






- taška na nosič Lojzo TM Rack, 8 litrů obsah




Recenze

Když jsem si po dlouhých letech snění svůj sen splnil a koupil si litrového Stroma, vyrazil jsem na něm do Fara.. Když jsem tam viděl tohle obrovský BMW, strašně se mi líbilo a bleskla mi hlavou myšlenka, že právě Advík by mohl být někdy v budoucnu nástupcem mého Stromíka.. Čas se naplnil

Na Stromovi jsem odjel 5 velkých dovolených a celkem asi 40 tisíc km.. Cestování v jeho sedle bylo super.. Ale upřímně si myslím, že koupí BMW jsem právě svoje cestování posunul minimálně o level výš.. Doufám, že se mé myšlenky potvrdí.. Ukáže čas a odjeté kilometry !

27.10.2015 - tak na motorce za první sezonu najeto cca 8.000 km, jeto převážně se spolujezdcem a zavazadly, svezení naprosto famózní, ABS asi dvakrát zachránilo situaci při nedostatečné pozornosti řidiče :P v průběhu sezony došlo na výměnu pneu z Heidenau K60 Scout na Michelin Anakee 2 ( Heidenau mi vůbec nevyhovovaly, byly už při koupi sjeté na placku, navíc při dešti klouzaly - nebo jsem měl ten pocit.. s výměnou Michelinu přišla naprostá jistota a náklony až na stupačky, takže po cca 4-5 tisících můžu říct, že velká spokojenost ).. Jinak v průběhu sezony byla motorka dovybavena několika doplňky, to je uvedeno v historii..

16.11.2016 - po dvou sezonách a 22 tisících km pár postřehů : minimálně 20 tisíc odjeto se spolujezdcem, z toho 14 s plnou náloží po dovolených. Vzhledem k tomu jsem jezdil silniční pneu Michelin Anakee II. se kterýma byla maximální spokojenost (předek kolem 19 tisíc km, zadek 11, ale ještě nejsou úplně na odpis - vyměněny proto, že nyní chci víc jezdit šotoliny, polní cesty. Proto jsem po konzultaci s testovacím jezdcem Mitasu Rudou Fráňou nazul Mitas E-10, zde mám najeto do 100 km, takže jsme teprve v začátcích testování :)
Před rokem jsem motorku vybavil komfortním sedalem Sargent, je pravděpodobně lehce snížené, což mi při mých 175 cm vyhovuje, spolujezdec sedí o pár cm výše a tím pádem mu oproti originálu jde více vzduchu do ramen a při dešti voda z plexi, která jde přímo na hlavu spolujezce (to ale může být i nastavením sklonu plexi). Jinak co se týká komfortu, tak je značný rozdíl v pohodlí, letošní dovolená uklázala kvality při nájezdech 800-850 km denně. Já osobně měl na originálním sedle problém s kostrčí, kdy při několikahodinové jízdě docházelo k otlaku a následnému mrtvení nohou a i pouhé postavení se do stupaček šlo jen přes velkou bolest. Toto se Sargentem zmizelo. Snad jenom hrany sedla mi lehce omezují prokrvování nohou, to ale řeším, že si poposednu (lehce se na moment nadlehčím), což úplně stačí.
Pro radost teď na podzim motorka dostala výfuk Remus Hexacone Titanium ze kterého se line nádherný hluboký hlas a zvýrazňuje charakter 12-set kubíkového boxera. Velký kryt motoru je originál BMW, chrání motor a katalyzátor zároveň, navíc je mezi motorem a krytem v žebrování vložena gumu, takže případná rána se dobře rozloží na celý blok. Co se týká doplňků, už mi chybí jenom kryt škrtící klapky a ochrana palivového vedení. A především, vzhledem k tomu, že mám najeto přes 60 tisíc, mě čekají tlumiče. Zde ještě musím zvážit, která varianta bude nejrozumnější. Určitě ale chci, aby se daly repasovat.
Když tedy zhodnotím motorku po těchto dvou sezonách, tak musím říct, že jsem nadšený čím dál víc. Je to bomba !

3.1.2018 - čas neúprosně letí, další sezóna za námi a tak si čekání na jaro lehce zkrátím každoročním subjektivním zhodnocením a poznatky, které nejsou v historii motorky uvedeny.
Letošní sezóna byla třetí s touto motorkou, celkových 33 tisíc km v sedle tohoto cestovního korábu bylo fantastických a při pomyšlení na další mám úsměv na rtu. Nepochybně k tomu přispívá to, že si čas od času udělám radost a pořídím si nějakou novou výbavu buď na moto, nebo pro sebe, což mne motivuje k dalšímu ježdění, testování, cestování. Dalším obrovským plusem je, že jezdíme spolu se ženou a tudíž mi odpadává problematické domlouvání s kamarády, kteří často nemohou, atd.
Na začátku sezóny došlo k výměně dvou čidel, jejichž nečinnost trochu obtěžovala, nebyla to však závada, která by odstavila motorku (s porouchaným čidlem na převodovce jsem jezdil od dovolené 2016). Mám ale rád, když věci fungují jak mají. Další větší výměnou byl kardanová tyč, u které Tonda při výměně čidla převodovky zjistil, že je již za svou životností a hrozí, že bych někde mohl zůstat stát. Jinak jezdím od servisu k servisu a přesně tak si to představuju.
Letošní rok byl v mé 9-ti leté motohistorii přelemový v tom, že jsem poprvé zkusil české pneu Mitas. V první polovinu sezóny jsem jezdil na sadě Mitas E-10 - poněkud hrubší vzorek vhodný k občasnému odbočení ze silnice na polní cestu. Jezdil jsem s touto pneu už v zimě, v teplotách kolem 0°C a nezaznamenel jsem jediné zaváhání (pochopitelně kromě prudkých rozjezdů, když jsem alespoň částečného utržení zadního kola chtěl dosáhnout). Daní za relativně měkkou směs je nízká životnost, zadní pneu dala 5 tisíc kilometrů a o moc víc už by to nešlo, přední pochopitelně zvládne ještě jednu zadní. Vzhledem ke spokojenosti už mám v současné době objednanou zadní E-10 znovu.
V druhé půlce sezóny jsem se rozhodl jít do silničních pneu (měla nás čekat silniční dovolená, navíc žena začala jezdit na své motorce a výlety mimo silnici se tím omezily). Padlo tedy rozhodnutí zkusit další pneu české značky a to Mitas Terra Force-R. Reference na ně byly skvělé, a to přímo od mých známých, o kterých vím, že jezdit umí a ne info typu "jedna paní povídala". Do konce sezóny jsem na nich natočil 6 tisíc km a to při velmi rozdílných jízdních podmínkách - sám svižná jízda, kochačka ve dvou, Slovinsko ve dvou v plném zatížení, Grossglockner v totálním chcanci a teplotách do 8°C, kdy kamarádovi na Africe pneu Bridgestone klouzala jak prase, mě Mitas seděl jak přibitej. Bude to zajisté také tím, že Terra Force-R má poměrně měkkou směs, což se podepisuje na životnosti. Po 6 tisících jsou pneu poměrně opotřebené a perfektní životnosti Anakee 2, které jsem jezdil předtím se ani nepřiblíží. Musím ale zdůraznit, že v současné době jsou tlumiče motorky již za svým zenitem a to má pravděpodobně dost velký vliv na opotřebení pneu (je na nich patrné velmi výrazné odskákání). Uvidíme jak to bude vypadat po výměně tlumičů, které mě čekají. U Mitas Terra Force-R zůstanu, protože rád jezdím na pneumatikách, na které se můžu spolehnout. Pokud tedy nepojedu dovolenou, kde bude nájezd větší něž třeba 8-10 tisíc km. Tam je jistoutou Anakee 2.

1.1.2019 - rok se s rokem sešel a já už počtvrté hodnotím sezónu s Báwem, letošní rok to nebude tak zdlouhavé jak vloni, neudálo se nic zásadního, na tachometru přibylo 10500 km bez jakéhokoliv zaváhání (což je to nejvíc, co si člověk může přát), motorka mě odvezla a přivezla za tu sezonu zhruba z 20 akcí + 10 denní dovolená na Balkánu. Dopřál jsem jí poslední dva funkční doplňky, které jsem na ní chtěl mít. Na konci sezony jsem nasadil Mitas E-07+, ale vzhledem k tomu, že na nich mám zatím 200 km, nelze se nějak fundovaně vyjadřovat. Snad leda že těch 200 km bylo najeto hned ze startu v mokru, blátě, s vypnutými ESP a ABS a zatím se to chová až překvapivě parádně. No uvidíme dál.. Nyní je motorka před velkým servisem při kterém plánuji konečně vyměnit tlumiče - rozhodl jsem se s definitivní platností pro Wilbers W-ESA. Po 4 sezónách a cca 44000 km si motorka zaslouží trochu péče, věřím, že po výměně budu sedět na jiné motorce. Bawo mě baví pořád jako první den a o tom to je.. Snad bude rozdávat radost i v další sezóně tak, jako v těch předchozích !!

8.1.2020 - přijde mi skoro neuvěřitelné, že už je to 5 let, co jsem si koupil tuhle skvělou cestovní motorku a ještě lepší na tom je, že mě pořád baví. Na sezónu 2019 dostala motorka nové tlumiče od Wilbersu, v současné době na nich mám najeto něco přes 13 tisíc kilometrů. Změna chování motorky byla zásadní, najednou vše funguje jak má, motorka není taková gumová jak předtím. Prostě investice která stála za to. Odjel jsem necelé dvě sady nových pneu Mitas E-07+ a s nimi také spokojenost. Pneumatika je super dokud má dost masa, tzn. že nějakých 6-7 tisíc km, než se sjede nějakých 6 mm vzorku. Pod touto vrstvou sice zůstává dalších několik mm desénu, ale domnívám se, že to už je tvrdší směs, protože v této fázi přestane pneumatika "ubývat" a na Slovensku v Bílých Karpatech mi v dešti jednou klouzla. Po návratu domů jsem tedy nasadil novou sadu stejných pneu a opět v pohodě. Ježděno i v chladném počasí, v dešti, a kromě již zmíněného podklouznutí na sjetých pneu vše v pohodě, takže je pravděpodobně budu nazouvat i nadále s tím, že je zavčasu vyměním, cca po nájezdu 8 tisíc kilometrů (raději jezdím měkké pneu a častěji měním, než abych šetřil a někde zbytečně rozbil motorku, potažmo sebe). Sezóna 2019 byla velmi vydařená, což částečně dokumentuje 15 záznamů v deníku motorky (některé další výlety okolo komína tam zaznamenány nejsou) a nezbývá než si přát, aby ta v roce letošním byla také tak parádní, motorka sloužila bez zaváhání a vždycky mě dovezla z cest domů.

3.1.2021 - sezóna 2020 byla taková.. no zkrátka divně jiná.. v březnu jsme stihli navštívit Tenerife, které jsme si projeli na půjčeném GS 1200 a hned po návratu se všechno zesralo kovidpodvodem.. díky němu jsem začal pracovat až o dva měsíce později, čímžpádem jsem v létě neměl žádnou dovolenou, tzn. neproběhla žádná větší cesta. O to víc jsme pojezdili naše blízké i vzdálenější okolí, podívali se na nějaké srazy, např. sraz Bigů v Orlických horách. V srpnu jsme vyrazili do Krušných hor a cca 30km před Karlovými Vary při podřazení rána a následné hvízdání z převodovky, bylo to vůbec poprvé kdy jsem nedojel domů po ose a musel jsem se spokojit s odvozem na vozíku (zaplať pánbu, že se to stalo pouhých 300km od domova a ne někde dál). Ale vše zlé je k něčemu dobré a tohle byl pro mě impuls koupit si BMW R 100 GS, po kterém jsem už delší dobu pokukoval, ale měl dojem, že ho nutně nepotřebuju, což se změnilo právě ten večer, kdy jsme na divoko kempovali na louce kvůli závadě :D krom tohohle šrámu motorka opět dělala jenom radost a vzhledem k okolnostem hodnotím nájezd 7,5 tisíce kilometrů jako relativně pěkný (další kilometry jsem natočil na 100GS, cca 2,5 tisíce, necelých 1000km na 1200GS na Tenerife a pak asi nějakých 20mth s Betou) a s klidným svědomím mohu říci, že jsme v rámci našich možností využili veškerý volný čas k pobytu v sedle našich fantastických motocyklů !

2.1.2023 - rok utekl jak voda, v tomto případě tedy už dva od posledního bilancování u této motorky. V roce 2021 jsem na motorce udělal naprosto luxusní dovolenou v Rumunsku, plus spoustu dalších kratších výletů (všechny záznamy jsou v deníku motorky), v zimě motorka dostala pořádný servis u kamaráda Tondy Janouška z Oslavan, což je guru BMW motocyklů. Byl to větší servis, včetně repase tlumičů, které si jej po ujetých 30k kilometrech už docela zasloužily. Do sezóny 2022 motorka tedy naskakovala náležitě připravena (stejně jako ostatní sezóny) a kromě ostatních výletů, z nichž každý jeden byl prostě parádní, bych vypíchl třítýdenní dovolenou po celém Balkánu, která byla jedním slovem sen - 3 týdny, plavba lodí, relativně málo kilometrů a tím pádem spousta času užívat si nádherná historická města, řecké pláže, přírodu a veškeré krásy divokého Balkánu (více zde : https://www.motorka...a-odyssea-47969.html). Po 8 sezónách a najetých 80 tisících musím říct, že mě ta motorka pořád baví. Občas mám sice hříšné myšlenky a pokukuji po něčem co by bylo vhodnější na cestování mimo silnic (aktuálně moje srdce zasáhla Yamaha Tenere 700 World Raid a to jsem se na ní prakticky nesvezl, pár desítek metrů jen na parkovišti), naštěstí si ale vždy uvědomím, že k těm všem krásám se musí nejdříve dojet, což v reálu znamená stovky kilometrů a tam je tenhle cestovní koráb nepřekonatelný, minimálně co se komfortu a podvozku týče. Takže do sezóny 2023 budeme po servisu opět nastupovat spolu.

19.2.2024 - zdá se mi úplně neuvěřitelné, že vstupuju do desáté sezóny s tímhle strojem, čas je ale neúprosný. A co napsat k nějakému tomu ročnímu bilancování ? Vše už bylo prakticky napsáno, takže spokojenost, spokojenost, spokojenost. Motorka mě odvezla na další krásnou dovolenou bez jakéhokoliv zaváhání. Na jaře jsem tedy jednu cestu na Cestovar nedojel kvůli rozbitému regulátoru palivové pumpy, ale to byla závada, která by zkušeného mechanika nezastavila - já bohužel nejsem mechanik a navíc jsem neměl s sebou na opravu vůbec nic. Naštěstí 100 km od domova to nebyl žádný velký problém. S motorkou mám já po 9-ti sezónách najeto nějakých 90 tisíc kilometrů a dá se říct, že jezdím mezi servisními intervaly bez problémů a o to mi při koupi šlo. Jinak už jedu asi 4, nebo 5 sadu Mitas E-07+, to je pneumatika, která mi celkem dost vyhovuje na můj styl jízdy, na šotolinách nemám strach, že bych jí hned prorazil a na silnici si troufnu motorku položit až téměř na hranu (pořád tam mám 2 mm poserproužek, střelec nejsem). Závěrem tedy - hurá do sezóny 2024 !

MOJE HISTORIE :

2015

38.370 km – 47.058 km 8.688 km

24.04.2015 – 38.370 km – zakoupil jsem v Söchtenau (DE) výše uvedenou
motorku, r.v. 2008 ( moto již mělo na sobě – držáky
bočních kufrů a topcase, originální boční kufry,
originální tankvak, zvýšení řidítek Touratech, manuální
tempomat Touratech, kryt světlometu Touratech,
podložka pod palubní budíky s 12V zásuvkou ).
Jinak pochopitelně sériově dodaný padací rám,
přídavné světlomety a vyhřívané rukojeti.
25.04.2015 - 38.370 km – dovozová technická
27.04.2015 – 38.370 km – sjednání povinného ručení Wüstenrot – 1.492,-Kč
11.05.2015 - 38.370 km – přihlášení, vydání TP a RZ : 8B 9114
19.05.2015 - 39.015 km – SERVIS – u Tondy Janouška z Oslavan – výměna
motorového oleje Castrol Power 1 20W-50, olejový filtr,
vzduchový filtr, olej v převodovce a kardanu,
řemen alternátoru, 4x svíčky, brzdová kapalina
27.05.2015 – 39.345 km – dokoupení brašen na padák a hliníkového
topcase
02.07.2015 – 40.763 km – dokoupení rozšíření stojánku a vnitřní taška do
topcase od fy. Marselus
05.08.2015 – 41.619 km – zakoupení a výměna pneu Michelin Anakee 2 za
stávající Heidenau K60 Scout
20.09.2015 – 46.373 km – zakoupení a montáž zadního laminátového
blatníčku
- zakoupení a montáž držáku navigace Garmin
Zumo 590 a adaptéru pro montáž GPS na
podpěru plexi GSA
- zakoupení a montáž dorazu řízení

2016

47.058 km - 60.392 km 13.334 km

30.04.2016 - 47.491 km - výměna krytu motoru (malého originálního za
doplňkový velký BMW)
- zakoupení expanzních tašek Marselus na originální
hliníkové kufry BMW R 1200 GS Adventure
02.05.2016 - 47.971 km - svolávací akce - vyměněn unašeč zadního kola,
palivové čerpadlo a příruba
- vyrušení funkce sledování tlaku v pneumatikách
- zakoupení a výměna nových nosných rámečků
přídavných světel
15.06.2016 - 49.197 km - SERVIS – u Tondy Janouška z Oslavan – výměna
motorového oleje Castrol Power 1 20W-50, olejový filtr, olej v kardanu, gufero
koncového převodu, zadní brzdové desky, seřízení ventilů, synchro
diagnostika
28.06.2016 - 49.502 km - zakoupení a výměna zadní pneu Michelin Anakee 2
(stávající má sice na středu ještě vzorek 3 mm na limitní pásek, ale vzhledem k
předpokládanému nájezdu 8,5 tisíce km byla z preventivních důvodů
vyměněna)
22.07.2016 - 57.710 - ráno se mi nepodařilo nastartovat motorku, v průběhu
cesty domů se to opakovalo ještě asi 3x, doma v garáži jsem diagnostikoval,
že je chyba asi v senzoru neutrálu (stačilo zmáčknout spojku a motorka
nastartovala normálně), po pár dnech už ale znovu začalo vše fungovat
normálně, při telefonické konzultaci s Tondou mi bylo řečeno, že se mohla
dovnitř dostat nějaká vlhkost a poté co to vyschlo, tak to zlobit přestalo
21.09.2016 – 59.524 km - SERVIS – u Tondy Janouška z Oslavan – výměna
motorového oleje Castrol Power 1 20W-50, olejový filtr, olej v kardanu, olej v
převodovce, výměna zapalovacích svíček, seřízení ventilů, synchro, diagnostika
25.092016 – 59.915 km – doplněno 2,5 dcl motorového oleje – dnes asi 300
km poměrně ostré jízdy s velkou změnou zatížení
15.10.2016 - 59.915 km - zakoupení a montáž výfuku Remus Hexacone Titanium
04.11.2016 – 60.266 km – zakoupení a výměna přední pneu Mitas E-10
110/80 B19 59T TL a zadní Mitas E-10 Dakar
150/70 B17 69T TL

2017

60.392 km - 71.453 km 11.061 km

19.03.2017 - 61.060 km - převatování výfuku
10.04.2017 - 61.710 km - výměna čidla převodovky, které začínalo dost zlobit a
motorka startovala jenom přes spojku, výměna si vyžádala rozebrání celého
zadku, kdy muselo ven kolo, tlumič i kardan, přičemž bylo zjištěno, že kardan je
těsně před smrtí, takže mě čeká v nejbližší době.
30.04.2017 - 62.063 km - výměna kardanu
13.07.2017 - 65.317 km - zakoupení a výměna přední pneu Mitas Terra Force-R
110/80 R19 59T TL a zadní Mitas Terra Force-R 150/70
R17 69T TL
31.08.2017 - 69.090 km - SERVIS - u Tondy Janouška z Oslavan - výměna
motorového oleje Castrol Power 1 20W-50, olejový filtr, vzduchový filtr, olej v koncovém
převodu, seřízení ventilů a synchronizace

2018

71.453 km - 82.048 km 10.595 km

14.04.2018 - 72.168 km - zakoupení bazarového tankvaku Touratech z důvodu, že
mi původní originální tankvak BMW nevyhovoval a to
především při jízdě ve stupačkách, kde překážel a další
drobnější důvod je, že mapa se pod slídu musela
hodně přizpůsobovat, aby se vešla.
15.06.2018 - 73.704 km - výměna ojeté zadní pneu Mitas Terra Force-R za starší Anakee 2, kterou jsem sundal v roce 2016 před cestou do Fara (tehdy měla za sebou 8 tisíc km a měl jsem obavy, že by dovolenou s velkým nájezdem nezvládla. Tipuji, že ještě tak 6 tisíc zvládne).
13.07.2018 - 73.130 km - zakoupení a instalace doplňků - ochrana palivového
vedení Altrider a ochrana snímače škrtící klapky SW-Motech
26.07.2018 - 76.680 km - přezutí na Mitas E-10 (přední už dříve jetá, má za sebou 5 tisíc km, a zadní nová, zakoupená již v lednu od Rudy)
02.09.2018 - 80.471 km - SERVIS - výměna oleje a olejového filtru, na komplet
servis Tonda neměl čas, a vzhledem k brzkému konci sezóny jsme domluveni,
že pořádný komplet servis s dalšími resty uděláme přes zimu (mám v tom
naplánované i tlumiče, atd.)
26.10.2018 - 81.757 km - zakoupení a výměna pneu - přední Mitas E-07 110/80 R19
a zadní Mitas E-07+ 150/70 R17

2019

82.048 km - 95.366 km 13.318 km

13.02.2019 - 82.048 km - SERVIS - u Tondy Janouška z Oslavan - řemen
alternátoru, svíčky, zadní brzdové desky, čidlo tlaku oleje (originál BMW),
vzduchový filtr, olej v převodovce + olej v koncovém převodu, seřízení ventilů a
synchronizace
- instalace nových tlumičů Wilbers W-ESA a zadního blatníku Maier7
16.02.2019 - 82.134 km- převatování výfuku Remus
15.03.2019 - 82.377 km - výměna poškozené přední pneu Mitas E-07 za Mitas
E-07+
23.03.2019 - 82.377 km - nová ložiska předního kola LSL 6205 RS2 a nová gufera
30-52-7 a 35-52-7
14.08.2019 - 90.921 km - SERVIS - výměna motorového oleje Castrol Power 1
20W-50 a olejového filtru Hiflo Filtro HF164 - z důvodu nedostatku času bude
motorka přistavena Tondovi zase v zimě ke kompletnímu servisu
- zakoupení a výměna pneu - přední Mitas E-07 110/80 R19
a zadní Mitas E-07+ 150/70 R17
03.11.2019 - 95.312 km - SERVIS u Tondy - olej v převodovce a koncovém převodu,
brzdová kapalina, vzduchový filtr, manžeta u koncového převodu (331177685052),
seřízení ventilů, synchronizace, diagnostika, kontrola brzd a vůle v kolech,
kontrola kardanové hřídele a kontrola čepu řízení.. Při příštím servisu bude
výměna komplet brzdových kotoučů a destiček.

2020

95.366 km - 102.983 km 7617 km

13.03.2020 - 95.366 km - montáž kokpitu Desierto 3, který jsem si někdy vloni v
létě zakoupil jako již použitý cca za půlku
18.03.2020 - 95.488 km - zakoupení a výměna gripů, plynová rukojeť poslední
dobou netopila, po sundání gripu nebylo zjištěno poškození topné dečky, tak
jsem prostříkl kontakt v ovladači a po namontování gripu zase topí..
06.04.2020 - 95.674 km - zakoupení vnitřních brašen pro Desierto 3
03.06.2020 - 97.716 km - zakoupení tašky na nosič Lojzo TM Rack, obsah 8l
07.08.2020 - 101.228 km - výměna motorového oleje Castrol Power 1
20W-50 a olejového filtru Hiflo Filtro HF164
- zakoupení a výměna pneu - přední Mitas E-07 110/80 R19
a zadní Mitas E-07+ 150/70 R17
17.09.2020 - 101.508 km - SERVIS a OPRAVA - u Tondy Janouška z Oslavan -
olej v koncovém převodu, svíčky, brzdová kapalina, seřízení, diagnostika
- oprava rozlomeného tlumiče záběru a výměna všech souvisejících věcí - ložisek,
gufer, atd. - více v deníku motorky

2021
T
102.983 km - 111.006 km 8.023 km

2022

111.006 km - 119.269 km 8.263 km

18.03.2022 - 111.006 km - SERVIS - u Tondy z Oslavan - motorový olej a olejový
filtr, vzduchový filtr, olej v převodovce a koncovém převodu, nové přední kotouče
a brzdové desky včetně montážního materiálu, diagnostika, celková kontrola
- repase tlumičů po 30 tisících kilometrech + uložení předního tlumiče
22.04.2022 - 111.185 km - převatování výfuku Remus - po 3 letech a 30 tisících
km to ještě nebylo tak zlý, ještě by rok v pohodě dal
16.06.2022 - 112.523 km - zakoupení a výměna pneu - přední Mitas E-
07+ 110/80 R19 a zadní Mitas E-07+ 150/70 R17

2023

119.269 km - 128.020 km 8.751 km

05.03.2023 - 119.269 km - SERVIS - u Tondy z Oslavan - motorový olej 20W-50 a
olejový filtr, vzduchový filtr, olej v převodovce a koncovém převodu, těsnění
ventilových vík, svíčky, seřízení ventilů, synchronizace, diagnostika, celková
kontrola
02.06.2023 - 120.750 km - výměna regulátoru palivové pumpy - cestou na Cestovar
motorka najednou zemřela, šla znovu nastartovat, ale následně se zadusila a
nebylo možné pokračovat dál. Po odvozu na servis Toník vyměnil regulátor
palivové pumpy a motorka okamžitě běžela dál jako za mlada.
21.07.2023 - 121.779 km - zakoupení a výměna pneu - přední Mitas E-
07+ Dakar TL 110/80 B19 59T a zadní Mitas E-07+ TL 150/70 B17 M/C 69T

2024

128.020 km

22.03.2024 - 120.020 km - SERVIS - u Tondy z Oslavan - motorový olej 20W-50 a
olejový filtr, vzduchový filtr, olej v převodovce a koncovém převodu, řemem alternátoru,
seřízení ventilů, synchronizace, diagnostika, kontrola vůlí v kolech a čepu teleleveru + celková kontrola
- nový zadní brzdový kotouč + zadní brzdové desky
- "levý" zadní LED blinkr





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MartVonD
MartVonD napsal 03.03.24 v 15:34 10b.

Udic
Udic napsal 01.03.23 v 10:08

Ahoj. Chci se zeptat,jestli je ten podvozek Wilbers W-ESA opravdu tak dobrej jak je to prezentováno.Mám tež Gs r.v.2009 ale né advíka. A na kolik tě to vyšlo? Dík za odpověď.

Vlado
Vlado napsal 18.11.22 v 22:12

Vlado
Vlado napsal 18.11.22 v 22:11 10b.

T4C0
T4C0 napsal 27.09.21 v 20:21

Super vikend

Více komentářů



TOPlist