PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS Adventure (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Petr_TA
Vloženo 13.3.2016
Aktualizováno 1.3.2020
Zobrazeno 7 773x
HODNOCENÍ PROFILU OD 131 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Varan byl maximálně pohodlnej a spolehlivej stroj ale chtěl jsem změnu ...
Nový stroj měl zvládat stejně jako Varadero zrychlené přesuny po dálnici a zároveň umět jezdit i pomalu .
Chtěl jsem spolehlivou a zároveň pohodlnou motorku ... čas ukáže

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1000L Africa Twin: Dávám tomu rok -maximálně dva a stejně bude doma :-)
Yamaha XT1200Z Super Tenere: Tenerka byla favoritní ale v době koupě žádnej pěknej kousek ...
Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX: Těsně mi jedna utekla a pak už nic co by stálo za to ...

První dojmy - Advík urozeného UK původu v barvě Magma red... Velký mohutný stroj který budí respekt . Obrovská nádrž na 33 litrů zajistí opravdu dlouhý dojezd :-) Na tak velkou motorku opravdu malý topcase :-( Manipulace na místě je v pohodě ( jsem zvyklej z Varana ) Jak se Advík rozjede tak je nadváha fuč a je hravej kotě :-)

Motorku bych doporučil pro - Tak doufám že pro mě ... Je to spolehlivej , velice pohodlnej stroj s parádním dojezdem a nízkou spotřebou. Opravdu bytelná konstrukce která toho fakt hodně snese !

Doplňky na motorce - Motka je v plné výbavě...

- ABS / ASC antiblok a antihrab
- ESA komfortní el. nastavení podvozku
- RDC kontrola tlaku v pneu
- Alarm orig BMW
- Vyhřívané hefty
- Palubní počítač
- Přídavná mlhová světla ( výměna za LED )
- Zadní LED světlo
- Kompletní sada original ALU kufrů BMW horní kufr s opěrkou pro spolujezdce
- Držáky +kanystry na boční kufry
- Prodloužení předního blatníku
- Vnitřní blatník zadního kola Wunderlich
- Rozšíření bočního stojánku Wunderlich
- Tempomat Wunderlich
- Klemy na zvýšení řídítek Touratech
- Dorazy vidlic Wunderlich
- Kryty nádobek brzda +spojka Wunderlich
- Kryty vstřikování Wunderlich
- Tašky do padacího rámu Marselus
- Tašky do podsedlového rámu Wunderlich
- Zástěrky pod válci- ochrana nohou proti vodě
- Gelové sedlo
- Ochrané plexi předního světlometu Touratech
- Přídaná hrazdička pro GPS navigaci Touratech
- GPS navigace TOM TOM
- Ochraný kryt olejového chladiče Marselus
- Žárovky Osram COOL BLUE boost 5000K
- Výztuhy pro zpevnění držáků přídavných světel Bubutech
- Lahev na olej s držákem pod nádrž
- Výfuková koncovka Akrapovič oválná titanová s vyjímatelnou homologační ucpávkou
- Ochrana kardanu
- Krytka čepu úhlového převodu (R G)
- Velký kryt motoru z modelu Rallye orig.BMW









Recenze

Zkušenosti téměř žádné ...
Váhy se po Varaderu nebojím
To co mám najeto nestojí za to abych se tu nějak rozepisoval
Sám jsem zvědavej proč to všichni vychvalujou ...

První dojmy po najetí 350km
O proti Varaderu ...
Mnohem horší ochrana proti větru -nápor vduchu mi jde přímo na helmu (pořeším větším nebo přídavným plexi) .
Motor je super - proti Varanu větší krouťák od spodu a větší chuť jít do omezovače.
Na podvozek si budu muset zvyknout ...
Zatáčí to super - stačí se jenom podívat a motka tam jede
ESA je super ale budu si muset zvyknout na pocit kdy necejtím přední kolo a nevím co se pode mnou děje - prostě ESA vše vyfiltruje ...
Někdo tu jízdu přirovnával k přízemnímu letu a pod to se podepíšu !!!
Opravdu malej horní kufr ( možná časem pořeším výměnou za větší )
Spořeba + - stejná jako na Varaderu (s přehledem do 6 l/100km

Tak dojmy po najetí 1000km ...

Turbolence a napor větru jsem částečně vyřesil úpravou dorazů nastavení plexi
S podvozkem si začínám vážně rozumět !!!
Na Advíkovi zkouším různé nastavení ESA podvozku...
Musím uznat že to se německým soudruhům fakt povedlo a rozdíly jsou znatelné

Comfort ... .vyžehlí opravdu vše ale nedá se jet dlouho -nevozím kinedryl
Normal...nejpoužitelnější kompromis
Sport ...motka tvrdá jak špalek a super odezva od podvozku

2016
Tak najeto 9000km
První sezona s Advíkem se fakt povedla !!!
S motkou jsem procestoval Slovensko Německo Itálii Rakousko Polsko Švýcarsko Slovinsko
Za celou dobu Advík šlapal jak hodinky bez jediné závady
Brambora mě fakt přesvědčila o tom jak je bytelná když bez úhony ustála mé dva karamboly ...
1 nedobrždění do kamčáku
2 náraz ze zadu Honzise který nedobrzdil svoje GS při úhybném manévru který jsem na rozdíl od Honzy zvládnul jen tak tak !!!
Troufnu si tvrdit že jet na jiných motorkách tak jedem domu na vleku ...
Do sezony 2017 vyjíždíme pro klid s havarijním pojištěním

Dojezd opravdu luxusní cca 650km při průměrné spotřebě 5,2l/100km






2017
Druhá sezona s Advíkem a na tachometru přibylo 10 000km
Motka to zvládla bez jediného zaváhání !!!
S motkou jsem projel Německo Itálii Slovinsko Chorvatsko Rakousko Maďarsko Polsko ...

2018
Tak je za mnou třetí rok s BMW ...
Zahájení motosezony proběhlo vysněnou Korsikou která byla opravdu super !!!
S motorkou jsem se jako každý rok kouknul do Alp i na Slovensko.
Také si mohu odškrtnout Bosnu kterou jsem měl taky už dlouho v plánu
Nádherná a zajímavá země kam se určitě ještě vrátím !!!
Nejde nezmínit spousty vejletů po té naší krasné zemičce ...
Sezona zakončena opět podzimní vyjížďkou kolem Mariazell .
Celkově najeto 12000km s jediným zaváháním...to bylo když mě u Advíka v Itálii vypekl spojkový váleček ... který se druhý den vyměnil v autorizovaném servisu a jelo se dál
Taky se mi podařilo jednou z Advíka vystoupit za jízdy ...když jsem v Bosně při výjezdu na Pločno udělal jezdeckou chybu ...
Motka to bravurně zvládla na 100% jen odřený padák mi bude připomínat jaký peklo to bylo
Advík i na dále šlape jak hodinky a do nové sezony dostal kompletní servis včetně antikorozní ochrany ACF-50 ...
Když všechno klapne tak je plánu Sardinie ,Montenegro a taky bych už se konečně chtěl kouknout na BMW Motorrad Days 2019 v GA-PA ...

2019
Čtvrtá sezona s Advíkem ...kdo by to řekl že zrovna mě přiroste BMW pod zadek
Musím přiznat že i když mě občas popadnou zaječí úmysly změnit stroj tak začnu porovnávat s Advíkem a zjistím že je to vlastně ideální motka pro mě ...
Je trochu narostlá ...rozuměj při těle jako já a na vše co si teď sednu mi přijde nějaký titěrný
I když nájezd necelých 10 000km se může zdát nízký tak pro mě to byla opravdu podařená sezona .
Hned z jara jsem s Honzou projel křížem krážem plánovanou Sardinii.
I díky zrychlenému přesunu s motkama na vozejku zbylo hodně času užít si na plno nádhernou Sardinii .
Pak samozřejmě plno vyjižděk po té naší domovině ...
Zadařilo se i pojezdit pár testovacích motorek aby člověk neztratil přehled a ujistil se že to co má doma je fakt dost dobrý...
Nakouknul jsem zase do Alp zkontrolaovat stav silnic a pár pasíček že tam ještě jsou a že mě furt dokážou ohromit tou nádhernou ...
Na podzim jsem se švárou projel Balkán který jsem si zamiloval jako top destinaci .
Ze mě zatím jeden z nejlepších výjezdů za hranice ...fakt to byla pecka !!!
Konec sezony opět vyjížďka na silničky kolem Mariazell ... i když počasí už nebylo úplně top tak to bylo stejně super !!!
Jediné negativum uplynulé sezony byla zpráva o nehodě Milana a Míši
Neunesla je zatáčka ...
Naštěstí to dopadlo v rámci možností dobře ...což se nedá říct o Hondíkovi .
Advík vše zvládl bez jediného zaváhání a i nadále šlape jak hodinky :-)
Za odměnu ho čeká kompletní servis ...
Nájezd necelých 10tis km + 4000km se projel na vozejku :-)
V sezone 2020 bych se rád konečně podíval na sraz BMW do Ga-Pa a na podzim zase Balkán ...ten se prostě neomrzí !!!






















Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kyska
kyska napsal 10.09.20 v 14:01 10b.

krásný počtení

Serwajz
Serwajz napsal 16.08.20 v 22:37 10b.

Ahoj, moc pěkný stroj:,-) mohl bych tě poprosit o pár fotek těch zástěrek? Diky:,-)

zzz1
zzz1 napsal 11.07.20 v 08:53 10b.

walda22
walda22 napsal 20.04.20 v 08:26 10b.

máš to vymazlený

FrogySkoky
FrogySkoky napsal 15.03.20 v 19:57 10b.

Peknej Advik

Více komentářů



TOPlist