Kvarteto tří dvouválcových mušketýrů od Moto Guzzi: V85 TT vs. Stelvio vs. Quota...
02.12.2019
02.12.2019
29.10.2012
07.09.2010
27.07.2009
22.06.2009
2010 | 2011 | 2012 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 1151 cm3 | ||||||
Výkon | 77 kW | 76.6 kW | 75.2 kW | ||||
Výkon při otáčkách | 7250 ot/min | 7500 ot/min | 7250 ot/min | ||||
Točivý moment | 113 Nm | ||||||
Otáčky při max toč.mom. | 5800 ot/min | ||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Vzduch | Vzduch a Olej | |||||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||||||
Počet válců | 2 | ||||||
Rozvod | OHC | OHV | OHC | - | |||
Ventilů na válec | 4 | ||||||
Vrtání | 95 mm | ||||||
Zdvih | 82.1 mm | 81 mm | 81.2 mm | ||||
Kompresní poměr | 11 : 1 | - | 11 : 1 | ||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||
Startér | - | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | Řetěz | |||||
Typ rámu | Páteřový | Mostový | - | Dvojitý kolébkový | - | ||
Materiál rámu | ocel | - | ocel | - | |||
Zdvih předního odpr. | 170 mm | - | |||||
Zdvih zadního odpr. | 170 mm | 150 mm | 155 mm | - | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | |||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | - | ||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | 19 " | - | 19 " | - | |||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | - | |||
Rozměr přední pneu | - | 110/80 R 19" | 110/80-R19 | ||||
Rozměr zadní pneu | - | 150/70 R 17" | 150/70-R17 | ||||
Rozvor | 1535 mm | ||||||
Úhel hlavy řízení | 27 ° | ||||||
Závlek předního kola | 125 mm | - | 125 mm | - | |||
Světlá výška | - | 210 mm | - | ||||
Výška sedla | 840 mm | 820 mm | |||||
Výška sedla max | - | 840 mm | - | ||||
Suchá hmotnost | 240 kg | - | |||||
Pohotovostní hmotnost | 251 kg | 272 kg | |||||
Objem nádrže | 18 l | 32 l | |||||
Rezerva | - | 7 l | |||||
Spotřeba | 6.5 l/100 km | - | |||||
Maximální rychlost | 230 km/h | - | |||||
První cena | - | 369900 Kč | - | ||||
Poznámka | - | Akční cena: 349 900 Kč | - |
Od Johnny836(2011)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko | 838 | 3.4.2024 07:12 | ||
Italské | Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto Guzzi Stelvio NTX | 4 | 27.12.2023 07:15 | ||
Italské | Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rady, problémy... | 57 | 16.7.2023 12:32 | ||
Italské | Tesnenie výfuku | 2 | 13.5.2021 08:24 | ||
Italské | MG Stelvio - výměna orig vyhřívaných rukojetí za jiné | 8 | 18.1.2021 18:55 | ||
Hledám, potřebuji | Koupě a dovoz moto z Nizozemí, umí někdo | 14 | 8.6.2020 16:52 | ||
Opravy a údržba | Syceni pri zmacknuti brzdy | 9 | 7.6.2020 18:52 | ||
Enduro & funbike | Nosiče bočních kufrů | 15 | 5.12.2018 09:34 | ||
Vybavení | shark Evoline 3 pro carbon | 29 | 2.5.2018 21:14 | ||
Pokec o motorkách | Chci zkušenosti tech co na ní jezdí nebo jezdily | 7 | 11.9.2017 10:42 | ||
Italské | 90k celebration 😁 | 42 | 21.8.2017 13:02 | ||
Italské | MG Stelvio nestartuje | 29 | 19.4.2017 06:09 | ||
Enduro & funbike | Víčko nádrže | 2 | 29.3.2017 17:20 | ||
Italské | TPS Moto Guzzi Stelvio | 7 | 8.3.2017 14:52 | ||
Silniční cestovní | Charismatické (italské?) cestovní enduro... | 21 | 18.10.2016 13:44 | ||
Italské | Kritika Aspiritu vs italská motorka | 83 | 20.9.2015 10:29 | ||
Italské | zajetí nového Stelvia | 16 | 25.5.2015 09:06 | ||
Opravy a údržba | Dým a strašný smrad z výfuku | 166 | 27.10.2014 21:02 | ||
Opravy a údržba | Jaký olej? | 14 | 11.7.2014 10:03 | ||
Opravy a údržba | Převodový olej 85W140 s přídavkem Moly | 12 | 4.3.2014 08:23 |
Stelvio 1400 s množstvím úprav
Moto Guzzi Stelvio je prostě svoje, nenapodobitelné, s italskou duší a temperamentem.
Ne moc rychlej, na svoji váhu velmi obratnej, hodně pohodlnej vibrátor na dlouhé cestování, s odpich...
Konečne som si našiel motorku na dlhšiu dobu.
První velké cestovní enduro, který se musí opravdu řídit, a který za tebe nic neudělá (jako přetechn...
Je to poctivý kus železa , ma nádherný dunivý zvuk a je sexi.
Moto Guzzi Stelvio = cestovní motorka v italském provedení, se vším co k tomu patří.
Vysněná motorka - dokud ještě něco vydržím, tak jsem si říkal, že to snad dám.
Pohodlna, ale tezka motorka na dlouhe vzdalenosti. Idealni na spatne silnice.
Guzzina kterou jsem potřeboval.
Vyměnil jsem jedno Moto Guzzi (Breva 1100) za jiné, a zatím to vypadá že jsem snad nešlápl vedle.
Prostě jen upgrade, novější, téměř nejetá od super majitele. Asi jedno z posledních ne-li poslední p...
Větší, hrubá, pohodlná, silná,
Zpočátku jsem si nebyl jistý, zda nekoupit Japonce nebo staršího Němce. Naštěstí jsem to neudělal a ...
Potreboval som motorku na motodovolenky lebo na intruder 1800 sú horšie cesty k utrpeniu
Srdcovka , chtěl jsem ji už dlouho a konečně je doma
stelvio má svoje čaro, Vždy som ho chcel, bolo iné, bolo neopozerané, a bolo to také živočíšne brutá...
Ne moc rychlej, na svoji váhu velmi obratnej, hodně pohodlnej vibrátor na dlouhé cestování, s odpich...
Skvělý motocykl,který mi velice vyhovuje :-)
Je to poctivý kus železa , ma nádherný dunivý zvuk a je sexi.
Protože jsem se dostal k možnosti rozcvičit se na motoškole známého Josefa Šilera alias Sršně, využi...
Stane se, že baterka odejde. Mně odešla na letišti v Tchořovicích, ale naštěstí přes kabely dodal pr...
Jak to bývá, počasí nám nastavuje přívětivou tvář už od února. Tak i mne se Stelivem vytáhlo na kont...
V pátek 15. září jedu darovat krev do Budějc, samozřejmě ráno v šest, abych nechytil grupu lidí ze s...
Je to pár roků, kdy jsem poprvé zkusil akce nazývané "motoorienťáky". O pohár se jezdí po Česku a ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.6/10 |
Průběh výkonu | 8.9/10 |
Vibrace | 8.1/10 |
Převodovka | 8.6/10 |
Mechanická hlučnost | 8.3/10 |
Zvuk | 9.6/10 |
Spolehlivost | 9.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.3/10 |
Těsnost tlumičů | 9.6/10 |
Tuhost rámu | 9.6/10 |
Jízda | |
Sport | 7.1/10 |
Město | 6.7/10 |
Cestování | 9.5/10 |
Terén | 6.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.4/10 |
Ceny servisu | 6.3/10 |
Servisní síť | 6.5/10 |
Dostupnost dílů | 6.9/10 |
Nabídka doplňků | 6.0/10 |
Servisní intervaly | 8.9/10 |
Terén | |
Brodivost | 6.0/10 |
Výška | 8.5/10 |
Ochrana motoru | 9.0/10 |
Skoky | 5.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.3/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.4/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1200 GS | ehm, má to každej \"o) |
Triumph Tiger 1200 XC | nepřesvědčila mě motorem, vím že pro některé je ten tříválec nejvíc ... ale já mezi tyto nepatřím \"o) |
BMW R 1200 GS Adventure | cena |
Honda XL 1000V Varadero | |
Honda XL 1000V Varadero | Mastodont a příliš seriovka. |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | pro mne je z více důvodů Stelvio prostě lepší |
Honda VFR 1200X Crosstourer | asi by mne nebavila, ale dost jsem o ní přemýšlel |
KTM 990 SM-T | Nevešel jsem se s výškou |
BMW R 1200 GS | Předražená konkurence. motor. |
Suzuki DL 650 V-Strom | Zvažovoal jsem novou,ale když jsem viděl v realu zpracování tak bylo rozhodnuto. |
Aprilia ETV 1000 Caponord | přeci jen už trochu starší s nějakýma mouchama. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Moto Morini Granpasso 1200 | Nechtel jsem porad vychytavat skryte vady po predchozich majitelich.. |
Aprilia ETV 1000 Caponord | Cena,velký nájezd kilometrů,u starších ročníků problémové vačky |
BMW R 1100 GS | Stelvio bylo velkým favoritem, jelikož nutně nemusím jít s hlavním proudem. Pořád se dá říct, že bych ho chtěl, ale prostě se naskytlo GS. Jisté bylo, že motorka nebude japonská (i když jsem koukal na všechny strany). |
Honda VFR 1200X Crosstourer | Crosstourer přišel dřív do ruky a bylo rozhodnuto. |
Moto Guzzi Sport 1200 8V | nevyužiju její offroad vlastnosti, ale dost jsem váhal |
Honda XL 700V Transalp | srdcovka ale dorazila ma váha keď som ju mal problém zrovnať z bočáku :D, krásny zvuk, neskutočne pohodlná ...mínus ta váha ale aj tak pri nej ráz skončím ;) |
BMW R 1200 GS Adventure | Těsně mi jedna utekla a pak už nic co by stálo za to ... |
Suzuki DL 650 V-Strom | Cena |
BMW R 1200 GS Adventure | bo bávo je bávo prej :D |
Moto Guzzi Norge 1200 GT 8V | Chtěl jsem nový model ale momentálně nebyl žádný na prodej. |
Triumph Tiger 1200 | |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | Byl jsem prakticky rozhodnut pro Stelvio, nakonec jsem vzal s kamarádem se kterým nejvíce jezdíme 2 stejné kousky od stejného prodejce.Většina odpůrců této motorky jí vyčítala, že je \"příliš dokonalá\", což mi zas jako vada nepřipadá, tož jsem si říkal, |
Triumph Tiger 1200 XC | Miluju Triumpha |
Honda VFR 1200X Crosstourer | Ačkoli fungovala parádně nemohl sem si zvyknout na chod motoru.Stejně jako u BMW,vemeš za plyn na volnoběh a celá motorka se chce otočit kolem své osy. |
Honda XL 1000V Varadero | Není k sehnání ...(nevešla se do rozpočtu ) |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2011 | Zajda208 | stelvio1200_8v_ntx_a.pdf | 13 MB | Servisni manual 2011+ pro NTX i neNTX |
2011 | Zajda208 | stelvio1200_8v_ntx_a.pdf | 13 MB | Servisni manual 2011+ pro NTX i neNTX |
2011 | Zajda208 | spare_parts_catalog_.pdf | 2.9 MB | Katalog náhradních dílů pro rocník 2011-2014 Stelvio NTX i neNTX |
2011 | seikos | stelvio1200_8v_ntx_a.pdf | 1.6 MB | Schéma el. zapojení. Pro 8V 2011+ |
2010 | seikos | stelvio1200ntx_abs_user.pdf | 2.1 MB | Uživatelský manuál anglický/francouzský. I pro (ne)NTX modely a pro roky od 2011 nahoru |
2010 | seikos | stelvio1200ntx_abs_service.pdf | 9.3 MB | Servisní manuál anglický. I pro (ne)NTX modely a pro roky od 2011 nahoru |
2009 | spike-cz | stelvio1200std-ntx_a.pdf | 3.3 MB | rozpis dílů na stelvio ntx |
2009 | spike-cz | stelvio1200ntx_abs_1.pdf | 9.3 MB | servisní manuál na Stelvio s ABS |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Metzeler Tourance NEXT | 17" | Zadek | 3 | Nevydrží. Sjetá během běžného popojíždění po městě během cca... | 14.07.2014 v 10:47 |