renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono V4 1100 Factory (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Bazalka
Vloženo 1.10.2021
Aktualizováno 4.3.2024
Zobrazeno 1 562x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Hooodně síly na skvělým podvozku zabalený do krásnýho kabátku.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:K2 moto (Braník)

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Šest let jsem teď sedlal Monstra 1200s, takže oproti tomu hladkej, ale opravdu silnej motor, sportovnější posez, ale s míň zalomený kolena. Tužší nastavení podvozku i na ten nejpohodlnější mód, ale nic nepříjemnýho. Do individuálního nastavování jednotlivých módů jsem se zatím nepouštěl. Brzdy stejně dobrý jako na ducatce - Brembo M50.

Motorku bych doporučil pro - Tuono bych doporučil někomu, kdo už má něco za sebou a chce jezdit rychle.

Recenze

Po šesti sezonách na Monstru jsem pokukoval po něčem novém. Už jsem zkusil řadový čtyřválec, tříválec, dvouválec, tak na řadu přišla V4ka.
Zatím zajíždím, takže jen pár postřehů. Motor, podvozek, brzdy
a ovladatelnost jsou skvělý. Na spolujezdce se moc nemyslelo a spotřeba bude asi zajímavá, až se začne trochu topit. Už teď to žere víc jak Monstr a to točím max. 7tis.

Zajeto, tak honem k moři, tam se ještě nechá dobře pojezdit. Vzal jsem Tuono na Sardinii, aby konečně ukázalo, co v něm je. Ve zkratce: jede to strašně. Hbitý v pomalých zatáčkách, na druhou stranu neuvěřitelně stabilní v těch rychlých. Zvuk ve vyšších otáčkách silně návykovej.

Mám namotáno 4tis. km a dvě sady pneu jsou pryč. Optimistický údaj o spotřebě na palubním počítači je sice krásnej, ale jen do tý doby, než si to při tankování spočítáš.
A tak jasně, opičky - banány ... v každým případě to za to stojí.

Po dvou sezonách a cca 20.000 km přidám pár postřehů. Tuono není klasickej naháč. Všechno na něm je dělaný na rychlou jízdu. Myslím tím fakt rychlou. Není tak blbuvzdornej jako některý jeho konkurenti. Pokud se netahá, není to úplně ono. Motor se v nízkých otáčkách trápí, váha na rukách v nízkých rychlostech nic moc, quickshifter taky nemaká vždycky úplně hladce ... Na druhou stranu, když se začne trochu tahat, stane se z tý motorky fakt superzábavnej stroj. Motor od cca 6.tis začne krásně zpívat a to co se děje před omezovačem bych přirovnal k nirváně. Najednou to začne všechno skvěle fungovat. Motor, semiaktivní podvozek, převodovka včetně quickshifteru, resp. motorka jako celek v je tomhle režimu fakt boží. Určitě to není motorka na ježdění pro rohlíky nebo cestování ve dvou. V jednom jo, ale je to o papíry. Nejlíp je jí na prázdných okreskách ideálně s pěkným povrchem, ale nezalekne se ani nějaký tý záplatě. Jedním klikem si přepnete podvozek do komfortu a je až neuvěřitelný, co všechno požere. Věřím, že na okruhu by to bylo ještě o level dál, ale osobní zkušenost s tím nemám.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bazalka
Bazalka napsal 27.12.23 v 05:26

Čau, hned po prvním servisu v 1000 km jsem to vzal na Sardinii. Tam jezdíš víceméně pořád zatáčky ne úplně rychlý (myslím na poměry Tuona). Takže dalších cca 3500 km jsem to vytočil k omezovači jen vzácně. Nicméně si myslím, že konkrétně tý V4 víc vadí podtáčení. Naopak ve vyšších je ten motor teprve mňam.

Tommasson
Tommasson napsal 26.12.23 v 23:09 7b.

Ahoj, zajizdel jsi fakt 2000km? Mam ted novou factory prvni 1000 do 7 mi, ok, ale dalsi do 8500? To se mi zda prehnane. Diky

sorbon81
sorbon81 napsal 05.11.22 v 00:03 10b.

Kasinak
Kasinak napsal 01.01.22 v 14:17 10b.

Parádní!

Paulano
Paulano napsal 08.10.21 v 10:29 10b.

Krásná mašina!

Více komentářů



TOPlist