renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha Tracer 9 / 900 (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník stirlling
Vloženo 20.7.2021
Aktualizováno 26.8.2021
Zobrazeno 4 249x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Dokonalý sportovně cestovní stroj na dlouhé i krátké vzdálenosti v jednom či dvou.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum BARTH (Pardubice)

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 900 XR: Srovnatelná cena ale bez bočních brašen; méně pohodlná pro cestování ve dvou, měli jsme jí půjčenou na dva dny a najely na ní téměř 500km. Designově BMW super. Nakonec u nás rozhodlo pohodlí, vyšší výkon a v neposlední řadě tříhrnek.
Ducati Multistrada 950: Po té jsem pokukoval ale přesahovala od začátku můj stanovený rozpočet. Proto jsem jí raději ani netestoval. :-D
BMW F 750 GS: Měli jsme půjčenou na BMW motorrad days, jelo se na ní super podvozek hodně dobrý, slabší brzdy, slabší výkon pro cestování ve dvou.
BMW F 850 GS: Netestovali jsme ale měl jsem možnost jí vidět na BMW motorrad days, velikostně srovnatelná s F 750 GS s již zajímavým výkonem 70kW. Je o něco více zaměřená také na šotolinu logicky GS a to není zatím má parketa + vyšší pořizovací náklady.
Triumph Tiger 900 GT: Jako bývalý majitel motocyklu Triumph Street Triple 675 R jsem samozřejmě pokukoval také po Tigeru - jenže mě moc nezaujal v 950 GT verzi je již mimo můj rozpočet a navíc také více do endura.

První dojmy - Mé první dojmy? Super motorka s neuvěřitelným motorem a hodně zvláštním designem o tom se trošičku rozepíši níže protože jsem z něho stále trochu "vykolejený". Výborný společník na dlouhé cesty po super asfaltu ale také pro české tankodromy - podvozek je fakt super, to jak žehlí nerovnosti a jak pohodlný je, je prostě úžasné - pozn. pro moji řiťku však né se standardním sedlem z toho mě bolela poměrně brzo řiť - vše vyřešilo komfortní sedlo to je pecka!

Motorku bych doporučil pro - Nejsem takový expert abych určoval pro koho je a není vhodná, ale určitě jí doporučuji zkusit každému! A buď se v ní najde a nebo přesedlá jinam.

Doplňky na motorce - Komfortní sedlo - lahoda tzv. toto chtělo moje tělo.
Kryt chladiče

Recenze

O motorce Yamaha Tracer 900/9 jsem začal uvažovat již někdy na přelomu roku 2019/2020, kdy jsem začal také uvažovat o tom, že by se mi na motorce více líbilo cestovat... prostě se sbalit... někam jet... přespat a jet zase o kus dále. A přitom si užít trochu svižnou a pohodlnou jízdu. Na mé předchozí motorce (Triumph Street Triple 675 R) toto nebylo ještě až tak veliký problém i když to pohodlí a hlavně na našich silnicích scházelo. Vše umocnilo to, že jsme na motorce začali jezdit dva (já+batůžek). Proto následoval prodej předešlé moto a výběr nové. V hledáčku jsem měl hned několik motorek a rozpočet byl také pevně daný. To jak jsem se rozhodl každý již ví a mezi, kterými motorkami jsem se rozhodoval je popsáno výše.

Ještě jednou mé první dojmy především, co se designu týče? No, když jsem spatřil design nového Tracera 9 řekl jsem si... sakra... co to ti japončíci vykonstruovali za šílenost... upřímně z obrázků se mi moc nelíbil - možná v red line barvě trochu... A zprvu jsem byl trochu zklamaný, co to s mým favoritem č.1 na další motorku udělali, jenže... Postupem času, když jsem se na ní čím dál víc díval jsem v tom začínal nacházet smysl. Objednal jsem tedy testovací jízdu (dvou denní) během které jsme najeli bezmála 500 km ve dvou a musím říct já byl ze sedla celkem rozlámaný ale dalo se to, zato přítelkyně ta si sezení vychvalovala a cítila se na motorce prý bezpečně, vyloženě byla nadšená. :) Co se týče ovladatelnosti a to jak motorka funguje to je prostě kapitola sama pro sebe z toho jsem byl nadšený zase já! :D A víte co? Naživo se mi začínala líbit i po designový stránce víc a víc a nyní se na ní musím každou chvíli dívat a říkám si, jak nádherný stroj to je! :) A to vše přitom, že jí mám v barvě Tech Kamo, která mi na první dojem přišla asi nejvíc odporná - bezpardónu. :D No to jsem trochu odbočil... po dvoudenním testování jsem motorku vrátil s trochou zklamání zaprvé, že jsem jí už musel vracet a také proto to, že dodací lhůty verze 9 GT jsou nejasné a sám dealer mi řekl, že pravděpodobně bude spíš až na další sezónu. Tak jsem rovnou objednal na následující týden další dvoudenní testovačku tentokrát stroje BMW F 900 XR - základní sport packet. To shrnu jen krátce... jen co jsme vyjeli za město bolela nás oba s přítelkyní už zadnica a často jsme museli dělat přestávky navíc v režimu road (nebyl dynamic) mi přišlo, že na ní jedem prostě pomaleji a reálně to tak i bylo. Trochu jsem z toho byl celkově zklamaný jelikož se mi popravdě F900 XR po designový stránce hodně líbilo ale věděl jsem, že na tomhle stroji bychom museli každou chvíli prostě zastavovat. A tak jsem ho zklamaně vracel. Při předání jsem u dealera jen tak zklamaně nadhodil, že škoda že nebudou letos už Tracery 9 ve verzi GT (chtěli jsme GT jelikož plánujeme cestovat) a pán najednou, že kolegyně má hlášený 2 kusy na dodání v červenci a jeden, že už myslí, že je zabraný a druhý by měl být ještě bez majitele... v tu chvíli jsem věděl, že se mýlí, že i ten druhý už má majitele... :D A TO MĚ!!! Domluvil jsem se s kolegyní a byla tzv. ruka v rukávu. :D (Pro doplnění... objednáno v cca půlce června, dodáno v půlce července.)

Nyní jsem již hrdý majitel motorky YAMAHA TRACER 9 GT a právě se vrháme na zajíždění... Po třech dnech najeto již téměř 500 km a přátelé... naprostá spokojenost!!!

Menší edit... Po měsíci a pár dní od koupi motorky máme plně zajeto... servis na 1000 km (v mém případě na 989 km) proběhl v naprostém pořádku a přibyl kryt chladiče, ještě čekám na tank pady. Po zajížděcím servisu jsme ještě setrvali v modu zajíždění dalších 600 km, kde by se dle manuálu mělo točit max. do 6300 ot/min. Po nakroucení 1617 km jsme vyrazili na náš první zahraniční trip více v deníku.

Pár postřehů:
Při jízdě s origo plexi v nejvyšší poloze na dálnici při 140 km/h cítím drobné vibrace v horní části helmy. (Za mě nic hrozného v budoucnu vyřešíme deflektorem.)
Při jízdě na dálnici s plexi v nejvyšší poloze a jízdě nad 140 km/h respektive nad 160 km/h bych řekl, že se motorka lehce vlní, když se dá plexi do nejnižší polohy vlnění se minimalizuje respektive ustane (vyřešil by nejspíš sportovní štítek). Testováno na dálnici při rychlosti kolem 200 km/h.
A ještě jeden poznatek... ta motorka letí, jak splašená, hrozně mě to baví. :D

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mároš78
Mároš78 napsal 27.11.21 v 20:31

Supeeer recenze,nádherná Jamajka a good recenze

Mároš78
Mároš78 napsal 27.11.21 v 20:30 10b.

Supeeeeer,ať slouží dál, goood recenze

LukiasRIDER
LukiasRIDER napsal 09.09.21 v 21:06 10b.

Pěkně napsáno, ať slouží

Myschan
Myschan napsal 27.07.21 v 10:31 10b.

Dobrá volba a hezky napsáno

Paulano
Paulano napsal 27.07.21 v 07:43 10b.

Pěkná mašina, ať slouží a kolama vždy dolů

Více komentářů



TOPlist