PROFIL MOTORKY

Yamaha Tracer 900 (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ales600
Vloženo 20.2.2018
Aktualizováno 22.6.2018
Zobrazeno 4622x
HODNOCENÍ PROFILU OD 39 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.5

Popis motorky


Tracer 900 GT 2018 je pro nás jasná volba. Věděli jsme, že bude nový model a šuškalo se o vylepšené verzi GT. Když se v listopadu slavnostně představil na EICMě v Miláně, nebylo co dále řešit a fešandu Tracy Midnight Black máme doma.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Yamaha Kabourek Motoshop (Písek) - Co dodat, rodinné zázemí, profesionální přístup, servis kvalitní jak v motoGP, prostě je o nás vždy nejlépe postaráno :-) mají dobrou kávičku a více si nemohu přát...

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-10: Jezdíme z 99,9% ve dvou + tripy po Evropě, takže méně komfortu na delší cesty rozhodlo, jinak je MT10 pecka
Kawasaki Versys 1000: Takový hodný tahoun, ale motor bez emocí. Jinak pěkná motorka a na dlouhé tripy fajn.
Ducati Multistrada 950: Chtěl jsem zůstat na 17 kolech a v podstatě mi ani nezaujal 2V.
Triumph Tiger 1050 Sport: Krásná motorka, ale v Yamaze mám lepší zázemí
BMW S 1000 XR: Super moto, ale finance :-)

První dojmy - Tracy už je doma (y) Kabourkovci odvedli skvělou práci (y) Měl jsem tu čest zajíždět pro Yamahu Písek demo Tracera 2018 a strávil jsem s ním prvních cca 1000 km. Intenzivně jsem se mu věnoval 3 dny. Co říci... paráda, motorka je stále zábavná, hravá a maximálně doladěná. Krásně je vidět v zrcátkách, plasty parádní zpracování, sedla vynikající, přední štítek krásně stavitelný jednou rukou i za jízdy. Podvozek v pohodě stíhal jízdu ve dvou a ani nebylo třeba přitvrzovat zadní tlumič. Po zajetí cca v rychlosti kolem 200 km/hod moto je plně stabilní, žádné vibrace. Průměrná spotřeba při zajíždění se pohybovala kolem 4,6 l/100km. Dle mého názoru, prodloužení zadní vidlice vůbec neubralo na zábavnosti a obratnosti. Motor co říci, paráda, zábavnost, ale zajíždíme... Podle mě jsou i mapy hezky odladěné a i v A (sport) se krásně dávkuje plyn a nepostřehl jsem nějakou ucukanost. Jaké jsou mínusy: asi pneu, které jsou v základu (D222) a trochu diskutované rozložení stupaček řidič/spolujezdec, ale my boty 44 a 36 úplně v pohodě a vůbec jsme o sobě nevěděli a to jezdím ve sportovním posedu na špičkách. Nyní je na řadě naše Tracy (GT), zatím máme najeto 200 km, takže asi tak... Každopádně je podvozek oproti základní verzi takový tužší a pocitově lepší. Již při první jízdě jsem vyzkoušel tempomat a celkem prča. Funguje od 4ky a 50km/hod. Tak najeto 320km a zjišťuji, že opravdu podvozek GTéčka je takový festovnější a v základu poskytuje lepší odezvu, prostě paráda. Pecka je výfukový systém MIVV, Pořád si brumlá a střílí, prostě jsou hned emoce někde jinde :-) .Přístrojovka (tamagoči) je fantastická a i v plném slunci je parádní viditelnost. Super je automatické přepínání režim den/noc. Baťůžek je maximálně spokojen s pohodlím a od prvních kilometrů se cítí jako doma. Papuče D222 stojí za prd, ale to nám nebrání obrousit kuličky na hlásičích. Už se těším, až nasadíme oblíbené sloníky M7RR.

Motorku bych doporučil pro - Ten kdo potřebuje universální motorku, jak na zábavu tak i na dovču s baťůžkem a je ještě tak trochu rošťák. Všichni víme, že 3V (CP3) crossplane Yamaha je jeden z nejzábavnějších motorů a právem Traceru patří označení Sport Touring.

Doplňky na motorce - Jéééžíš těch je...
Nejvíce jsou doplňky od SW motechu, jedná se o padáky, ochranné protektory motoru, protektory do os kol, držák RAM na navigaci TomTom, rozšíření bočního stojanu. Dále výfukový systém MIVV - Oval carbon.
Yamaha Led Plus blinkry s integrovaným pozičním svícením a brzdovým světlem. Páčky Gilles Tooling a ochranná mřížka chladiče
Zadní nosič Yamaha + Top case 50l kufr Yamaha city v barvě Midnight Black.
Na nádrži kroužek Givi na uchycení tankvaku se systémem Tanklock.
V budoucnu uvažuji o MRA racing plexi, které má být v prodeji koncem června.
Zadní nádobka brzdové kapaliny, kterou nahradila nádherná Rizoma.







MIVV - Oval carbon






Zadní nosič Yamaha + Top case 50l kufr Yamaha city v barvě Midnight Black.







Ochranné polepy nádrže






Ochranné protektory SW Motech







Systém Givi tanklock



Recenze













Prostě parádní a zábavná motorka, která má své emoce
Tracer 900GT je pro nás jasná volba a cesta, která splňuje naše veškeré požadavky. To znamená sportovní svezení a moto tripy ve dvou Verze GT je výrazně vylepšena a oproti základní verzi je navíc vybavena plně stavitelným podvozkem + komfortním dálkovým nastavením zadního tlumiče dále krásnou barevnou TFT přístrojovkou, boční kufry o velikosti 22l sladěné k barvě mota, rychlořazení, vyhřívané rukojeti, nový přední štítek, který se pohodlně nastavuje za jízdy jednou rukou a další kravinky jako je tempomat atd. Hlavně oproti předchozích modelů je úplně přepracovaná aerodynamika, přední maska, plasty, sedla, stupačky spolujezdce, užší řídítka a přepracované bástry. Dále má delší rozvor (60mm) pro stabilitu ve vyšších rychlostech. Nyní nový Tracer vypadá takový dospělejší/vymazlenější. Za mě se určitě facelift hodně povedl Jízda je velice zábavná a poskytuje vše co očekávám. Dále se mi líbí vyváženost mota, těžiště

Je to paráda s Tracy jezdit a moc si to užívám... Vylepšený podvozek je výrazně znát a vše umocňuje výfukový systém MIVV. Sportovní posed mi naprosto vyhovuje a i baťůžek je velice spokojen. Brzdy začínají pomalu brzdit a hlásiče náklonů jsou již obroušeny . Spotřeba při zajíždění se pohybuje kolem 4,8 l. Parádní je LED osvětlení, včetně LED pozičních světel.



1.6.2018

Takové mazlení a sundání velkého stojanu, který při větším náklonu občas překáží...







2.6.2018 - první velké focení a obrousili jsme oba dva hlásiče náklonu - ještě, že je pryč hlavní stojan
















Tamagoči je super:






8.6. 2018 přemýšlím o výměně zadní nádobky na brzdovou kapalinu. Ten plastový kyblík se mi moc nelíbí a nahradí ho Rizoma





10.6.2018 máme najeto cca 700km a je to paráda. Užíváme si Tracy, zábava, emoce, když slyším MIVVa tak se musím řehtat Hlásiče taháme po zemi, prostě PECKA Páčky Gilles Tooling maximálně vyhovují s nastavitelností a padnou jak ulité, žádné otlaky prstíčků... Jenom pro info mám 180 cm a sedlo je v nižší poloze a je to tak akorát (850mm). Quickshifter je pecka a kapitola sama pro sebe, ale bohužel musím si ještě počkat, než budu moci využít celé spektrum otáček, ale už teď je to velká prča

20.6.2018 - zajeto první servis 1000km za námi. Proběhla instalace (výměna) nádobky zadní brzdy. RIZOMA byla jasná volba Dále montáž bočních kufrů, protože dorazily poději než moto Tracy je plně stabilní i se třemi kufry a to i ve vyšších rychlostech Motor už pěkně točíme a řazení pomocí quickshifteru kolem 7t je mazec.















Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
warrior2
warrior2 napsal 15.06.18 v 09:09 10b.

Parádní bajk s prémiovými doplňky dotažený do absolutního detailu. Naživo ještě lepší a ten zvuk...bože to je radost.

Bombista
Bombista napsal 12.06.18 v 13:51 10b.

Krásná máša a super recenze! Jen jsem malinko zklamán, že v odkazovanym videu není zvuk nastartovaný

Karee
Karee napsal 12.06.18 v 09:30 10b.

Vymazlená jako všechny předešlé motorky a parádní recenze
Nejlepší moto dvojka kterou znám

Více komentářů



TOPlist