renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha Tracer 9 / 900 (2018)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Ales600
Vloženo 20.2.2018
Aktualizováno 17.5.2021
Zobrazeno 22 320x
HODNOCENÍ PROFILU OD 76 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Tracer 900 GT 2018 je pro nás jasná volba. Věděli jsme, že bude nový model a šuškalo se o vylepšené verzi GT. Když se v listopadu 2017 slavnostně představil na eicma v Miláně, nebylo co dále řešit a fešandu Tracy Midnight Black máme doma.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Yamaha Kabourek Motoshop (Písek) - Co dodat, rodinné zázemí, profesionální přístup, servis kvalitní jak v motoGP, prostě je o nás vždy nejlépe postaráno :-) mají dobrou kávičku a více si nemohu přát...

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-10: Jezdíme z 99,9% ve dvou + tripy po Evropě, takže méně komfortu na delší cesty rozhodlo, jinak je MT10 pecka
Kawasaki Versys 1000: Takový hodný tahoun, ale motor bez emocí. Je i výrazně těžší. Jinak pěkná motorka a na dlouhé tripy fajn.
Ducati Multistrada 950: Chtěl jsem zůstat na 17 kolech a v podstatě mi ani nezaujal 2V.
Triumph Tiger 1050 Sport: Tracy má lépe položené těžiště a je ovladatelnější + zábavnější
BMW S 1000 XR: Super moto, ale finance :-)

První dojmy - Tracy už je doma (y) Kabourkovci odvedli skvělou práci (y) Měl jsem tu čest zajíždět pro Yamahu Písek demo Tracera 2018 a strávil jsem s ním prvních cca 1000 km. Intenzivně jsem se mu věnoval 3 dny. Co říci... paráda, motorka je stále zábavná, hravá a doladěná. Krásně je vidět v zrcátkách, plasty dobré zpracování, sedla nám vyhovují. Přední štítek příjemně stavitelný jednou rukou i za jízdy. Podvozek v pohodě stíhal jízdu ve dvou a ani nebylo třeba přitvrzovat zadní tlumič. Po zajetí cca v rychlosti kolem 200 km/hod moto je plně stabilní, žádné vibrace. Průměrná spotřeba při zajíždění se pohybovala kolem 4,6 l/100km. Dle mého názoru, prodloužení zadní vidlice vůbec neubralo na zábavnosti a obratnosti. Motor co říci, paráda, zábavnost, ale zajíždíme... Podle mě jsou i mapy hezky odladěné a i v A (sport) se krásně dávkuje plyn a nepostřehl jsem nějakou ucukanost. Jaké jsou mínusy: asi pneu, které jsou v základu (D222) a trochu diskutované rozložení stupaček řidič/spolujezdec, ale my boty 44 a 36 úplně v pohodě a vůbec jsme o sobě nevěděli a to jezdím ve sportovním posedu na špičkách. Nyní je na řadě naše Tracy (GT), zatím máme najeto 200 km, takže asi tak... Každopádně je podvozek oproti základní verzi takový tužší a pocitově lepší. Již při první jízdě jsem vyzkoušel tempomat a celkem prča. Funguje od 4ky a 50km/hod. Tak najeto 320km a zjišťuji, že opravdu podvozek GTéčka je takový festovnější a v základu poskytuje lepší odezvu, prostě paráda. Pecka je výfukový systém MIVV, Pořád si brumlá a střílí, prostě jsou hned emoce někde jinde :-) .Přístrojovka (tamagoči) je fantastická a i v plném slunci je parádní viditelnost. Příjemné je automatické přepínání režim den/noc. Baťůžek je maximálně spokojen s pohodlím a od prvních kilometrů se cítí jako doma. Papuče D222 stojí za prd, ale to nám nebrání obrousit kuličky na hlásičích. Už se těším, až nasadíme oblíbené sloníky M7RR.

Motorku bych doporučil pro - Ten kdo potřebuje universální motorku, jak na zábavu tak i na dovču s baťůžkem a je ještě tak trochu rošťák. Všichni víme, že 3V (CP3) crossplane Yamaha je jeden z nejzábavnějších motorů a právem Traceru patří označení Sport Touring.

Doplňky na motorce - Jéééžíš těch je...
Nejvíce jsou doplňky od SW motechu, jedná se o padáky, ochranné protektory motoru, protektory do os kol, držák RAM na navigaci TomTom, rozšíření bočního stojanu. Dále výfukový systém MIVV - Oval carbon.
Yamaha Led Plus blinkry s integrovaným pozičním svícením a brzdovým světlem. Páčky Gilles Tooling a ochranná mřížka chladiče
Zadní nosič Yamaha + Top case 50l kufr Yamaha city v barvě Midnight Black.
Na nádrži kroužek Givi na uchycení tankvaku se systémem Tanklock.
Zadní nádobka brzdové kapaliny, kterou nahradila nádherná Rizoma.
Kratší hlásiče na stupačkách z MT09.
Plexi MRA racing kouřové - úplně jiné moto
Plně stavitelné stupačky spolujezdce
Protektory do řídítek od R&G Racing
Kryt řetězového kola Gilles Tooling
Kryt řetězu Gilles Tooling
Zadní blatníček Pyramid plastics
Stmívače LED blinkrů
Zadní tlumič Öhlins YA-537













MIVV - Oval carbon






Zadní nosič Yamaha + Top case 50l kufr Yamaha city v barvě Midnight Black.







Ochranné polepy nádrže






Ochranné protektory SW Motech







Systém Givi tanklock





LED plus




Plexi MRA raciing - smoke















Dorazily z GB polepy ráfků a protektor do řídítek R&G Racing









Doplňky Billet - Gilles Tooling





Zadní blatníček Pyramid plastics






Stmívače LED blinkrů



Recenze













Zábavná motorka, která má své emoce a především mi vyhovuje Osm měsíců čekání se vyplatilo .
Tracer 900GT je pro nás jasná volba a cesta, která splňuje naše veškeré požadavky. To znamená sportovní svezení a moto tripy ve dvou s bagáží Verze GT je výrazně vylepšena a oproti základní verzi je navíc vybavena plně stavitelným podvozkem + komfortním dálkovým nastavením zadního tlumiče dále barevnou TFT přístrojovkou, boční kufry o velikosti 22l sladěné k barvě mota, quickshifter, vyhřívané rukojeti, nový přední štítek, který se pohodlně nastavuje za jízdy jednou rukou a další kravinky jako je tempomat atd. Hlavně oproti předchozích modelů je úplně přepracovaná aerodynamika, přední maska, plasty, sedla, stupačky spolujezdce, užší řídítka a přepracované bástry. Dále má delší rozvor (60mm) pro stabilitu ve vyšších rychlostech. Nyní nový Tracer vypadá takový dospělejší/vymazlenější. Za mě se určitě facelift hodně povedl Jízda je velice zábavná a poskytuje vše co očekávám. Dále se mi líbí vyváženost mota (těžiště). Při jízdě a manipulaci v malých rychlostech ve dvou + kufry se krásně balancuje

Je to paráda s Tracy jezdit a moc si to užívám... Vylepšený podvozek je výrazně znát a vše umocňuje výfukový systém MIVV. Sportovní posed mi naprosto vyhovuje a i baťůžek je velice spokojen. Brzdy začínají pomalu brzdit a krásně se dávkují. Hlásiče náklonů jsou již obroušeny a již vyměněny za kratší z MT09 . Spotřeba se pohybuje do 5,5l. Parádní je LED osvětlení, včetně LED pozičních světel. Jízda v noci dostala úplně jiný rozměr a je bezpečnější.



1.6.2018

Takové mazlení a sundání velkého stojanu, který při větším náklonu občas překáží...







2.6.2018 - první velké focení a obrousili jsme oba dva hlásiče náklonu - ještě, že je pryč hlavní stojan
















Tamagoči je super:
Denní mód





Noční mód





8.6. 2018 přemýšlím o výměně zadní nádobky na brzdovou kapalinu. Ten plastový kyblík se mi moc nelíbí a nahradí ho Rizoma





10.6.2018 máme najeto cca 700km a je to paráda. Užíváme si Tracy, zábava, emoce, když slyším MIVVa tak se musím řehtat Hlásiče taháme po zemi, prostě PECKA Páčky Gilles Tooling maximálně vyhovují s nastavitelností a padnou jak ulité, žádné otlaky prstíčků... Jenom pro info mám 180 cm a sedlo je v nižší poloze a je to tak akorát (850mm). Quickshifter je pecka a kapitola sama pro sebe, ale bohužel musím si ještě počkat, než budu moci využít celé spektrum otáček, ale už teď je to velká prča

20.6.2018 - zajeto první servis 1000km za námi. Proběhla instalace (výměna) nádobky zadní brzdy. RIZOMA byla jasná volba Dále montáž bočních kufrů, protože dorazily později než moto Tracy je plně stabilní i se třemi kufry a to i ve vyšších rychlostech Motor už pěkně točíme a řazení pomocí quickshifteru kolem 7t je mazec.





1.7.2018 - najeto 1984km a pořádný výlet s plnou bagáží na chalupu. Napakovali jsme Tracy a vyrazili na chalupu. Naložené 3 kufry a vcelku jsem mile překvapen. Lehce jsem přitvrdil o dva kliky zadní tlumič a Tracy je plně stabilní a letí jako ďas. Pouze při větších poryvech větru se objevují lehké vibrace, ale to bych vůbec neřešil, prostě pořádně fičelo Kufry nejsou zábrana, takže opět taháme hlásiče náklonu po zemi Začínají mí výrazně štvát pneu, které jsou v základu Dávám jim chvíli a půjdou do kopru. Lehce jsem přitáhl řetěz na 35mm a v tomto nastavení nejlépe funguje Quickshifter kvalty tam padají jak když klikáš myší. Motor se už pěkně vytáčí a letí jak sviňa (y)

5.7.2018 - testík brzd a i s ABS se to dá krásně postavit na předeček a i kousek popojet jó musíme více trénovat..

8.7.2018 - tak už máme najeto 2500 a gumy mi začínají štvát + ubývá výrazně zábavnost a mrštnost v zatáčkách kamarád mi říká, super guma na choppera, proč jí tam máš prostě s bramborou D222 ještě chvilku musím vydržet a nebudu se vymlouvat na gumu (y)

16.7.2018 - 2950 km motor se pěkně roztáčí a je vidět, že ve spolupráci s převodovkou se teprve nyní dostává do formy (y) spotřeba šla lehce nahoru průměr 5l , ale o to více zábavy Dorazily už sloníci M7RR, takže v brzké době přezujeme.

29.7.2018 - 3800 km vše je v cajku (y)

9.8.2018 - 4212 km - tak jsem se konečně dočkal a máme nové pryže M7RR (y) Tracy to vystřelilo úplně do jiné dimenze ... (y)
Demontáž překrásných odrazek

13.9.2018 - máme najeto 5700 km a žádné neduhy a problémky se neobjevily. Teprve nyní můžu říci, že moto je zajeté (y)

7.10.2018 - tak nám padlo nádherných 6666 km (y) Vše je OK... průměrná dlouhodobá spotřeba je 5,4 a to ji nešetříme...

15.10.2018 - výměna hlásičů za kratší z MT09, už nás nebavilo pořád škrtat

21.10.2018 - 7553 km a vypadá to že nám přichází podzim, vyzkoušeli jsme nové stupačky pro baťůžek a zatím spokojenost, uvidíme kam se letos ještě podíváme ...

17.11.2018 - tak a máme tady konec sezóny 2018. Na to, že máme Tracy od léta, tak jsem s nájezdem spokojený. Těšíme se na sezónu 2019 :-)
Takže plná nádrž Shell V-Power 100 + aditiva, naleštěno, gumy nafouklé, baterka venku, plachta a dobrou noc...

23.3.2019 - zahájena sezóna 2019. Po instalaci baterie, Tracy chytla na první dotyk startéru... (y)







ABS není problém na pěkné stoppie nebo jízdu po přední (y) Chce to více potrénovat...






















MIVV v akci

Stmívače LED blinkrů

3.8.2020 servis 20t. čištění klapek + synchronizace, kontrola řízení, výměna náplní, svíček, filtry, brzdovka 5.1, nová řetězovka DID 525 gold, přezutí na S22 a dále trochu tuningu - ventilky







DID 525 zvmx gold+ rozeta supersprox







7.8.2020 montáž zadního tlumiče u Vangelas Racing Öhlins YA-537 , nezkutečný progres a změna mota, měl jsem to udělat hned!















17.5.2021 byly to super 3 roky a pěkných 24000km, ale bohužel je Tracy pryč doufám, že nový majitel se bude starat, alespoň z poloviny co já :-) :-)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MILDA215
MILDA215 napsal 26.03.23 v 19:15 10b.

Prvotřídní recenze , jedna z nejlepších co jsem četl. Text, fotky, videa - jak od profesionála! 10 bodů , díky chlape za super popis .
Ty blinkry s pozičním světlem jsou super, to chci taky.
Měj se

sobolnamasine
sobolnamasine napsal 30.09.20 v 21:17 10b.

Výborně popsané, Tracer vypadá skutečně impozantně, krásné fotky

sabra21
sabra21 napsal 27.08.20 v 22:35 10b.

Lucasbiker
Lucasbiker napsal 10.08.20 v 08:37 10b.

Libovka Ty blinkry jsou vážně parádní Včera jsme měl možnost se na Traceru svézt a neskutečně mě nadchnul

dekel
dekel napsal 05.08.20 v 06:45

Parádny popis a excelentne vyladená motorka

Více komentářů



TOPlist