Návrat k naked biku ... dokud jsem jakš takš mladý tak jsem chtěl ten pocit znovu zažít
Motorka koupena od Soukromá osoba
Výška jezdce: 184 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 1200S: důvod neuveden
Ducati Diavel: důvod neuveden
První dojmy - Jelikož jsem již Speeda měl ( minulou verzi ) , tak jsem tušil do čeho jdu. A první rozjeti bylo přesně takové jaké jsem čekal . Vlastně dokonce ještě lepší ?. Prostě stará láska nerezaví...
Motorku bych doporučil pro - Pro správný chlapy ?
Doplňky na motorce - Laďák, páčky, širší řídítka ...
Recenze
Ihned po prvních metrech to byl starý známý Speed. Sice jsem si užil jen prvních 200km od prodejce domů, ale i to mi stačilo na pár prvních zjištění . Tak hlavně když máš jednou Multistradu, tak nečekej že další motorka bude lepší !! Docela mě dostalo, jak je v porovnání s naháčem Ducati obratná a svižná... je to až neuvěřitelné . No a pak jsem si vzpomněl , jak na tom strašně fouká... MTS není zrovna vzor pro ochranu proti větru, ale v průměru se na ní dá jet o cca 50km/rychleji a pořad relativně v klidu. Člověk s tím počítá, ale i tak je to překvapivé. Prostě obráceně je to jiné ( vlastně jsem měl Speeda hned před MTS ) No a pak člověk sjede z dálnice a hned ví , proč chtěl ještě jednou okusit tu pravou motorkářinu !!! Pevný podvozek , nádherný a hladký zátah motoru , nezaměnitelný zvuk a jistota v zatáčkách. Široká nádrž tomu dodá “mužo” a laďák tě vrátí do puberty. Tohle by měl prostě každý zkusit. Zalomený kolena a váha na rukou k tomu patří a člověk si tu motorku taky musí trochu zasloužit.
Prostě jsem zase trochu omládnul a zase se chci toulat po Alpách.
Tak najeto nějakých 2500 km a je na čase připsat pár řádků.
Ta motorka je skutečně velmi zábavná a motor se v Alpských zatáčkách ale i vesničkách ukazuje v tom nejlepším světle . Navíc je Speedy i velmi pohodlný na celodenní ježdění !! Mám cca 185 a 95 kg... klasicky Český kousek ! Nejvíc asi obdivuji tu jeho přívětivost a použitelnost ... a to jak motor, tak posez a podvozek . Proste bezproblémová jízda a navíc se motorka i líbí ( ne jen mě ) proste trochu rebel . Peklo je ale dálnice , vím že se s tím počítá a většinou jsem měl Nakedy ( FZ1 N , SD990, MT09, Speed 2006 ) no ale asi už starnu a když už člověk na tu dálnici musí ( bohužel já musel 700km ) tak je to trápení ... takže dálnice fuj a jen zatáčet.
Ještě zmínka o výkonu ,... ok 136 koni je fajn ... jenže né po multistrádě ... to je proste jiná liga a tečka. Tady chybí taková ta převaha nad provozem a hlavně když mě pořad ujíždí kolega na Z 1000SX se kterým si Ducati poradila vlastně když jde do tuhého tak je to z omezovace do omezovace ale opět platí , ze v zatáčkách se toto maže a pružnost motoru to vyrovná ...
Super, ta motorka má styl
Ahoj. Pekny kousek. Koukam, ze si toho dost vystridal. Tak at ti to jeste dlouho jezdi.
super stroj... ať už je jaro!!!
Ahoj, tak jsem si precetl i Tvuj clanek...parada! Chtel jsem se zeptat...jsou nejake zasadni rozdily mezi Tvym modelem a tim predchozim? Pominuli design...spis me zajimaji jizdni vlastnosti. Dekuji a at to jezdi!!!
Krásnej stroj S tím věkěm máš svatou pravdu,jak nasednu,je ze mě mlaďoch