PROFIL MOTORKY

Triumph Speed Triple (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník opic26
Vloženo 12.1.2020
Aktualizováno 26.12.2020
Zobrazeno 1 120x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


O generaci dál zůstávám věrný britským všeumělům.

Více fotografii

Motorka koupena od postaršího itala - doufám že mne nic zlého nepotká.

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Street Triple R: Vlastník byl na dovolené a neuměl zánovní bajk r.v.2013 zprovoznit a zpřístupnit.
Yamaha MT-09: Třívalec jsem chtěl a tenhle je prý moderní a vzteklý. Majitelé ale prominou - nedá se na ni dívat. Ta co jsem chtěl(r.v.2017)navíc neměla cenovku jakou jsem si za MT-09 představoval.
Triumph Speed Triple RS: Jeden hluboko pod 300.000,-(registrace 2019) mi při dlouhém rozhodování utekl a ty peníze můžu potřebovat. Třeba příště.

První dojmy - Do ruky mi padla hned i když sedět "v ní" je jiné než "na" 2006-tce. V malé rychlosti se ukrutně zavírala řidítka na obě strany. Doma jsem se díky ovladačům na levé straně hodně polekal hrozbou koupě rozmlácené stavebnice(ovladače a spojk.páčka jako 515NJ). Po prověrce s vlastníkem 2015-tky jsem se uklidnil, dofoukal gumy a rukou odšrouboval horní matici osky hlavy řízení (má být utažena na 90Nm)

Motorku bych doporučil pro - Komu se líbí, tak do něj! Další user friendly Speed Triple vždy nachystaný na každou prdel, kterou s ním chcete zažít. Nechá vás závodit na silnici nebo doveze až tam, kam až budete chtít ...a určitě i ve dvou.

Doplňky na motorce - STM Triumph nádržky brzdovky, ale ty půjdou dolů. Dále má na brýlích adaptéry na zvýšení/přiblížení řidítek - původní mám a budu instalovat, 2x Triumph sedlo (orig.+snížené), HP Corse laďák - prodám (chci Arrow), bílý kryt sedla spolujezdce, černý spodní klín (půjde do laku či fólie), krátký držák SPZ (origo je v krabici), zrcátka (v krabici) a bíle je lakován přední plast nádrže (kryt baterie). Piďiblinkry - jsem zvědav jestli projdu technickou.

Recenze

Mnozí si řeknou že jsem magor, ale nejsem v tom sám, jak jsem si na těchto stránkách všimnul. Speed Triple mi učaroval, můj r.v.2006 má už dva měsíce nového vlastníka a já chci brzy zase jezdit. Posera nebo konzerva? Vyberte si sami. Mne ta motorka baví a byla skvělá cenovka, tak proto zase Speed Triple 1050.

01/2020
Motorku jsem si dovezl včera a momentálně čeká na velký servis. Navíc je zima. Očesávám a objevuju co je blbě a co ne. Zatím cajk.

04/2020 - 25 450km(stav tacho jak jsem koupil)
Tripl je konečně doma. Žádné závady nezjištěny, velký servis se spoustou materiálu (všechny náplně a filtry, řetězovka, grip nádrže, pěny na táhlu řadičky, baterka,atd) stál celkem ranu, ale motorka je nachystaná na sezónu. Menší a kratší, jak jsem si původně myslel, motorka není. Ostřeji akceleruje, deceleruje(brzdí) a má tvději nastavené závěsy než můj starý Tripl.
Nemyslím že bych zpozoroval větší rejd, ale lze se s ní oproti ročníku 2006 otočit na cestě najednou s nohama na stupačkách. Ten posez ve vykrojení za vysokou nádrží dělá hodně.
Zatím jsem moc spokojený, těším se až nám otevřou hranice a já protáhnu Tripla Schwarzwaldem. Po 1000km budu řešit gumy a pravděpodobně i brzd.desky.

05/2020 - 26 837km
Obuty Bridgestone S21 a KONEČNĚ! spolu s nimi úplně odstraněn problém se zavíráním řidítek v pomalých rychlostech (hrál jsem si s tlaky vzduchu, nastavením vidlice, přemýšlel už o rozborce hlavy řízení a ...ono to byly původní gumy sjeté do střechy).
Motorka letí a S21 jí sedí jak prdel na hrnec. Povoleny závěsy - nastaveno do továrního setupu.
Mám tyhle dojmy z porovnání s ročníkem 2006:
- jednoznačně lepší brzdy kterým dost pomáhá brzd.pumpa
- rozdíl ve výkonu motoru asi nepoznám - ročník 2011 se jakoby malinko rychleji roztáčí nad 6000 ot/min
- zásadní změnou je vysoká stavba oproti ploché 2006-tce + zůžení sedla za nádrží nabádá k vysedání a jízdě na koleno namísto posedu rovně a broušení stupaček, které jsou znatelně výše
- Speed 2011 umí stejně skvěle pomalé zatáčky do 80km/hod a v těch rychlých a táhlých je myslím proti předchozímu modelu krok napřed
- s plnou nádrží je manipulace na místě obtížnější (řekl bych výš těžiště)
- motor je sametový, ale zvláště reakcí na otevření/zavření plynu je znát, že už přišel do let
- podvozek je při váze stroje (plně natankovaný přesně o 35kg těžší než třeba Brutale 800 2014) a jejím rozložení 51,1/48,9% absolutně stabilní a neochvějný. Motorka není tak hravá, ale nechá se ráda tlačit do náklonů a s předkem zažehleným do asfaltu toho pobere hrozně moc.
- sériový výfukový systém si při deceleraci parádně pobrblává do koncovek, což mi nedělaly ani Arrow trubky na černém bratru + absolutně žádný problém s výfuk. plyny jdoucími na řidiče (uzení jako u modelu 2006 se nekoná)
- krátký zadní držák SPZ vypadá stejně dobře jako na předchozí motorce (jako mj na každém stroji), ale ani blatník zadního kola nezabrání vodě a nečistotám aby šly až na řidiče - neustále ometám kamínky ze svého sedla
- spodní klín dává motorce pěkný vzhled s orientací masy na předek, ale jeho barva dostává zabrat (kdo si chce Speeda nechat delší dobu, doporučuju ochránit fólií)

08/2020 - 31 838km
Zmáknuta Route de Grandes Alpes s přáteli a spousta jiných vyjížděk na kterých Tripl mimo své sportovní ambice potvrdil i své kvality pohodlného pracanta. V krabici se mi válí kompletní lowboy a zvažuju při výměně oleje jeho instalaci. Jen do té demontáže chladičů se mi nechce.
Motorka jede stále pěkně a nejsou s ní problémy. Na konci sezóny mne asi čeká výměna ojetých kotoučů.
- před cca 2500km vyměněny desky - EBC EPFA604/HH - a velká spokojenost
- druhá sada Bridgestone S21 kaput, nájezd přesně 3274km. Jednoznačně to nej supersportovní obutí co jsem na obou Speedech měl a v porovnání s Conti RoadAttack3 a M7RR to jediné, které nemělo problém s vysokými letními teplotami.
Jen Conti RaceAttack Endurance byly ve vedrech asi ještě víc, zas ale mizely před očima.

09/2020 - 33 600km
Najeto cca 1700km na poslední letošní sadě - Conti SportAttack2. Gumy za chladu nemají grip RoadAttack3, ale podobně se sjíždějí/žmolkují. Řekl bych že jim trvá než se ohřejí a chybí jim ochota měnit směr tak rychle jako Bridge S21. Nejsou to myslím ideální supersport.gumy pro Speed Tripla, ale práci udělají a dal jsem na nich i 90km v dešti bez známky nervozity.
Sezóna dojeta bez nehod a závad. Jen dolévám benzín a měním gumy. Velká spokojenost.

11/2020 - 35 060km
Využívám každého sucha abych se svezl. Do zatáček to už tak nejde, ale když se Tripl narovná, dá se valit do plných. Motorka se neustále chová nezáludně a potvrzuje své kvality. Conti SA2 jsou KO.

02.12.2020
Speed visel ze srandy na inzerci za pro mne vzhedem k pořízení skvělou, ale nikoliv přemrštěnou cenu. Dnes si jej odvezli a mně při vědomí, že se na něm má bastlit, ukápla slza. Těch 10t společných kilometrů bylo skvělých. Au revoir Speedy.

Jak je psáno v úvodu, šel jsem po Speed Triplu RS. Model R(2016) a S už mu cenově nejsou mezi ojetinami na míle vzdáleny. Pokud nechcete nový nebo zánovní stroj na pár let, postrádá podle mne tato investice vzhledem ke kvalitám modelu 515NV (r.v.11-15) smysl. Samozřejmě záleží na vkusu každého a na ceně - v mém případě se jednalo o 1/3 hodnoty modelu RS. Novější modely mají lehčí střeva, lepší vybavení, elektroniku, RS má Öhlins...ale rám, kyvka, motorová skříň a celkově geometrie a výkony jsou od roku 2011 podobné. Jednoduše řečeno Triumph Speed Triple 1050 515NV je i přes svůj věk skvělý stroj který mohu jen doporučit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
it09az3
it09az3 napsal 15.06.20 v 01:25 10b.

moc pěkný. :)

wasko
wasko napsal 19.01.20 v 22:15 10b.

Ako pozeram dopadli sme rovnako . Vela stastnych km

opic26
opic26 napsal 14.01.20 v 23:19

Díky pánové.
Brukev: jako přes kopírák

Brukev
Brukev napsal 13.01.20 v 21:32

Dobrý vkus ...
Jinak taky jsem měl 2006 a teď 2011

Svenvse
Svenvse napsal 13.01.20 v 19:04 10b.

Více komentářů



TOPlist