renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Speed Triple (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Stefix
Vloženo 14.3.2015
Aktualizováno 1.8.2016
Zobrazeno 4 140x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.2

Popis motorky


Je to můj splněný sen, který jsem mel už od malička a o který jsem velmi rychle přišel vlastní hloupostí.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motobikes Bylany (Bylany) - Zpětně jsme zjistili nějaký drobnosti na kterých by se dala uhádat cena + menší problémy s přihlášením,ale za to už prodejce nemůže.

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 750: důvod neuveden
Suzuki GSX-R 600: důvod neuveden

První dojmy - Od prvního pohledu víte,že to žádná tuctová Honda nebo Kawa. Dva přední světlomety jsou pro někoho hnus, jinej je z toho odvařenej, ale pro mě to je pecka. První svezení bylo na mokru, takže hodně opatrně na plyn a zejména ne brzdy,který jsou opravdu citlivý. Zátah už od 2000 ot. je brutál, když za to vemete pořádně tak jde na záda nebo do driftu. Podvozek je trochu tvrdší, ale krásně vše pobere.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny kdo se toho nebojí a rádi si užijou svižnější jízdu, protože tenhle chuligán to pomalu neumí

Doplňky na motorce - Led blinkry Barracuda, přední štítek Triumph, karbonový blatníček a brzo dostane výfuk Arrow Pro race

Recenze

Jako první motorku jsem měl GS 500 a díky jsem zjistil, že mě naháč opravdu baví.
Po Triumphu jsem vždy jen tak závistivě pokukoval a vzhledem k tomu že ročník 2005 začíná na 120 000,- což bylo mimo můj rozpočet, tak jsem nad koupí ani moc nepřemýšlel. Pak jsem díky kamarádům objevil 955i s digitálním tachometrem a ta se jevila jako velmi dobrá alternativa 1050. Když se mi povedlo prodat GS a na bazaru jsem objevil tuhle modrou krásku se serviskou a doloženýma km, hned o víkendu jsme se na ní jeli podívat. Láska na první pohled, stav skoro jak nova, nablejskaná, nova řetězovka,gumy,destičky. Moc dlouho jsem nepřemýšlel a hned jsme si plácli.
15.3.
Moc jsem na ní zatim nenajezdil, ale ten zátah je opravdu brutální, posez je takovej správně chuligánskej a nutí člověk blbnout.Vibrace téměř žádný.. Chce to velkou opatrnost na přední brzdy, který jsou opravdu hodně citlivý a kotví to hnedka.
.
.
.
1.4.Jo je na tom velká sranda, ten krouťák je hodně návykovej a s ladáčkem má naprosto neskutečnej zvuk. Přijde mi, že se trošku hůř skláda do zatáček a celkem makačka když jsou rychlý zatáčky, ale asi to bude profilem 50.
Hodně mě baví to zkoušet zvedat na záda, jednička je hodně dravá takže by se nechala motorka i přehodit. Namontoval jsem padáky od Rutanu, ale přijde mi, že jsou trochu nedomyšleny, protože se opírám levym kolenem o levej padák a po každý projížďce mam modřiny.

21.4.. Tak přišel první crash, osudným se mi stal Mníšek Pod Brdy. Trochu jsem se nechal unést v zatáčkách a bohužel v tom nejhorším momentu jsem potkal auto, abych se s nim nestřetnul, narovnal jsem motorku a pak už to byla fixace na svodidla a pak už jenom ty svodidla. Naštěstí to bylo bez zranění ale motorka má proraženej ráfek ohnutý vidle a prasklý lešení,blatník,stupačky. Aspoň že ty hezký policajtky nám s klukama trochu zlepšily náladu. Na fotce je místo kde se to stalo.






VIDEO:

1.6. Motorka je opravena a připravena na jízdu, vyšlo to cca na 30 000,- ale je zase v perfektním stavu tak můžu jezdit. První foto je po seskládání na druhý je to bez budíku , protože jsem zjistil že je prasklý lešení, tak než ho necham zavařit.











15.6. "Co nechceš to pujč." Pujčil jsem tripla kamarádovi a ten s ním uklouznul na štěrku. Opět stupačky urvaný a brzdová páčka, ale dojet domu se ještě dá. Nasranej nejsem, stát se to může a vim že tripl je trochu těžší na ovládání.

30.6. Opraveno a sezóna může pokračovat. Je tam přepákování,lámací páčky, gripy, konečně pneumatika s profilem 55, ale musel se kuli tomu uříznout držák zadního blatníku jinak by se nevešlo kolo.





















1.7. Prázdniny začínaj a jede se řádit do Rumburka. Motorka jede výborně, pokořeno první koleno, nemůžu si stěžovat. Tankuju jedine Vervu od Benziny a motorce to vyložene svedčí, zmenšila se i spotřeba oleje a benzínu na cca 7l/100 a to taháme opravdu znatelně.






5.8. Rumburk n.2 --> To přepákování je dost k ničemu, přestala fungovat pumpa pro zadní brzdu, asi kuli tomu debilnímu kloubku, často se vyklepávaj šroubky pokud nejsou opravdu hodně dobře podlepený, ale to nevadí zadní stejně nebrzdim. Teď se ty kolínka dávaj skoro automaticky, krásnej asfalt, super počasí a motorkářsky nebe .






12.8. Tak tohle je poslední zápis. Měl jsem další nehodu, tentokrát to motorka odnesla hodně zle a už jí nerozchodim. Břežanský údolí se mi vymstilo, ale byla to moje blbost. Přepálil jsem zatáčku a vletěl jsem do ní moc rychle. Pak už mě to začalo vynášet + smyk na vlhku a bylo vymalováno. Trefil jsem auto v protisměru na zadní kolo ve velký rychlsti. Naštěstí kosti držej, ale jsem dost potlučenej a odnesl to nárt a všech 5 prstu na levý noze je podvrknutejch. Hlavně že jsem nikoho nezranil a sebe nezabil a už se tešim na příští sezonu na okruhy .































A tady je video z bouračky kde Tripl naposled vydechnul:
VIDEO:

Čau všem a kolama dolů. Klidně mi zanechte vzkaz nebo zprávu, odpovím

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
petr13
petr13 napsal 26.01.21 v 20:04 10b.

Si srdcař! Mám to podobně i s těma nehodama..

Krakatau
Krakatau napsal 24.02.17 v 09:46 1b.

...radšej nič...

PaaayaR
PaaayaR napsal 08.06.16 v 15:51 8b.

ŠKoda ho... Příště s rozumem

SWENSON83
SWENSON83 napsal 07.10.15 v 13:55 10b.

Jo Líska byla super , každopádně díky za super sezonu a příště to chce štastnější konec

Stefix
Stefix napsal 03.05.15 v 23:36

Diky, lauf by se mi libil kdyby koncil u stupacky,ale zas nechtel jsem resit ze by to pak topilo pod botou nebo by vsechny splodiny sly na spolujezdce

Více komentářů



TOPlist