PROFIL MOTORKY

Triumph Speed Triple (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Brumbaal
Vloženo 2.9.2018
Aktualizováno 3.9.2020
Zobrazeno 3 959x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Reaktor Funfactor, silně návykovej i po těch letech! ;)

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Co mě napadlo když jsem ujel prvních pár metrů bylo "tohle je hotový" , "to je vono", "sakra jo" :) ten šťavnatej motor, zvuk, krouťák, plno emocí a nekompromisní podvozek. Nechtěl jsem litr ale tohle jede tak akorát a motor má hladkej průběh.. Výbornej posez. Už jsem ho nemoh dostat z hlavy.

Motorku bych doporučil pro - Speeda doporučim všem. Stojí za to, pokud nejdete jen po vzhledu motorky. Speed dává zážitky. Tahle stará 955i je fakt úžasná.

Doplňky na motorce - Všechny doplňky nový, to starý muselo pryč.. Řídítka Barracuda Racing 22mm - jen lehce od originálu, Tankpad Barracuda, Tankvak Shad, nový zrcátka, držák spz, gripy, držák na mobil SHAD, Led blinkry apd.. koncovka karbon Arrow a Viper AL + CNC páčky Rutan.. dlouhý a přírodní. Jezdim ale origo páčky, mam v nich lepší cit. Mrtě práce a peněz, ale splácí mi to zážitkama z jízdy :) .. a další a další..

Recenze

Začlo to z ničeho nic prodejem mojeho milovanýho FMXa, motorky která mě hodně bavila a i když výkonu nebylo nějak moc, nikdy jsem se na tom nenudil.

Pořád platí že nejsem žádnej cestovatel a nejsem ani nijak vyhraněnej, chci hlavně zážitek a musí to sednout.

nevěděl jsem do čeho..
Dal jsem si výchozí SV650, vždycky jsem ji chtěl zkusit ale nebyla příležitost, pár lidí ji tady má.
Byl jsem nakonec na několika SV650 i 1000, Hornetu, GSR 600.. Sbíral jsem poznatky. SVčka všeobecně hrozně popadaný a zklamal mě podvozek.. SV 1000 už byla pro mě úplně mimo. Pocitově jen silnější motor v tom samym podvozku.. GSR 600 byla dobrá ta mě docela vzala.. v záloze byl Hornet a Speed se objevil kousek ode mě..

o Speedu
Byl to vlastně dlouho můj sen, kdy byla nad postelej jako novinka :) Ani mě teď nenapadlo na ně koukat po těch letech, byla to spíš náhoda. Nevěděl jsem ani co mě čeká, nikdo ji tady neměl, jen klasický načtený klišé "spodek dvouválce, vršek čtyřválce" a "že ta motorka skoro nemá slabiny"...
Hned po rozjezdu jsem věděl že jsem na něčem uplně jinym. Tohle se musí zažít. Všechny ostatní motorky byly najednou hroznej kompromis. Fakt jsem byl překvapenej jak velkej jsou některý motorky kompromis proti tomuhle stroji.. jasně, neni to nový, ale podvozek, motor a jízdní vlastnosti, brzdy.. nebudu lhát, dostal mě.

Motor
je krásně předvídatelnej, do 5000 projev jak elektromotor s krásnym chraplavym zvukem. Jede to a pro běžnej provoz je to pořád připravený zabrat. Do 5ti tisíc je to takovej gentleman, stylově tě sveze.. na první dva kvalty tahá slušně už od volnoběhu. Od 5ti tisíc se v tom ale probouzí Spitfire! Změní se zvuk, nastupuje krouťák a je to jak kdyby v tom elektromotoru někdo natrhal dráty :) Co je tady jiný a proč je tenhle motor tak boží, je prostě ta šťáva co z toho motoru jde. Je to strašně o pocitech, dostává tě tim jak to všechno kombinuje - použitelnost, krouťák, zvuk .. vibrace, jiskření, prskání .. výkon, reakce, pružnost - vezmeš za heft a čeká tě nekolik vln výkonu a zvuku. Furt se to pod tebou mění, jakoby ten motor žil. Celková stavba motorky to všechno podtrhuje a neskutečně to baví!

Zvuk
má nádhernej i v sérii! Vůbec mě neuráží a po kladivu s Leošem je to i celkem odpočinek. Z laďáku ale mrazí v zádech..

Ergonomie
je na skvělý úrovni a pro mejch 180cm je přesně taková jaká má bejt. Přesně podtrhuje charakter motorky a pohodlí je velmi dobrý. Je to ještě vetší mašina a všude z toho je cejtit že je to jen odstrojená Daytona. Na tenhle model se složí i větší člověk.

Podvozek
je nekompromisní, žádná vyměklina, plně nastavitelnej a pohodlnej. Ideální kompromis pro svižnou jízdu a pohodlí.

Cestování nebude problém, kufry ani plotna na něj ale nesmí ;)

První dojem
u majitele, byl horší. Horší v tom smyslu že byla hrozně "upocená" špatný doplňky, takovýto železářství s izolačkou.. i tak ale funkčně v cajku, nebyla poničená a jízda překvapila. Překvapila tak, že jsem musel jet ještě na jednoho abych se ujistil jestli je to takhle normální. Jednalo se pak o ceně a hodně jsem pak předělával.. ale jinak musim majitele chválit za domluvu a všechno proběhlo bez problémů.

Speed mi přesně vyplní co jsem potřeboval, chuligán do města, koráb za město :). Nadčasovej stroj, 120k 100nm a 188kilo. Super! Víc nepotřebuju. Pocitově hrozně lehkej.
Koně tam jsou hned a naprosto hladce, nezáludně s kulisou Spitfajru při náletu ;) .. předek dvouvokej naháč a prdel ze supersportu z nejlepších let - dokonce se mi líbí i ten vysunutej vejfuk ve stylu CB1300. Paráda!

No a je doma .. :) , první noc v garáži a budu doplňovat, už neni cesty zpět ;)

---
Tady komu se chce.. :)

15.9.2018 Dostává mě čím dál víc. Na motárdu na mě všichni mávali. Děti, mamky, důchodci, tady je to taky. Je to prostě jiný, nikdo neví co to vlastně vyletí ze zatáčky.. :D

Plán na zimu je jasnej :
Ventily, filtry a olej. Dám Yacco MVX 1000 to je jasná volba. Novou řetězovou sadu a brzdovku taky Yacco. Změříme tlaky, dám nový svíčky.
Uděláme repas předku a naladíme podvozek na mě.
Jinak už mám doma malej balíček, v podobě držáku spz, novejch blinkrů, lanek, heftů, guma řadičky apd.
Po namontování novejch doplňků samozřejmě uplně jiná motorka.. radost, radost! :)

Čekám na výpalky předního štítku, nad světla, jako kryt budíků a zároveň "jako placku na číslo", pak polep. Musi to korespondovat se strojem a bejt decentní.





Přišly taky 22cítky Barracudy řídítka a nový zrcátka..

Obutí od předchozího majitele Mitas Sport Force.. celkem slušný gumy..

30.4.2019 - motorka konečně po servisu jak jsem chtěl.
Letos komplet podvozek i s ložiskama, nová řetězovka, olej, filtry, brzdovka, lanka, ventily, svíčky a ultrazvuk škrticích klapek.
Ve předu pogresivní pružiny Wirth a olej Yacco 15W (příště ale 10W - motorka má poměrně citlivý nastavení průtoku, musim to mít teď u posledních čárek)
Nastavenej podvozek.. vidle luxus, polechtám přední brzdu a ten zmetek se hned zvedá na předek ;)

28.5. 2019 dal jsem Bridgestone BT016 PRO - Nová sada je nová sada.
Hned po gumách nová STK na 4roky, všichni řikali ať to jen prodloužim ale já jsem to prostě tak chtěl. Prošla bez jedinýho problému.

Nová baterka + regulátor dobíjení (starej odešel na přechodovej odpor v konektoru) + předělal jsem si kabely a přidal dobíjecí konektor pod zadní sedlo.

8.6.2019
.. přišel Viper Racing přímo z jÚKej :) a náhoda mi přála i karbonovej Arrow!! Originál příplatkovej! Bude co přehazovat :)

2.9.2019
Výpalky nějak zaspaly, vyprdli se na mě. Musíme to probudit.

Potřebuju ještě vyřešit hladší chod plynu a pár drobností.. čeká mě koupit nový desky, spojka zatim drží.

7.7.2020
Furt jedu dál.. nový desky, nový origo lanka a rozvody!! Iridiový svíčky, oleY, brzdovka a BelRay do chladiče. Guma řadičky ze Simsona sedí jako prdel na hrnec :))) za 40,-
Komplet vyrušenej palivovej "Ekosystém", jedeme napřímo a pěkně po staru nastavenej volnoběh. Starty ok na 1000rpm, za tepla 1500rpm.
Jede jako prase!

Teď už jen Gipro, ten štítek a Vipera už nechám na Alpíka..
Uvažuju časem o čirejch světlech a o protektorech na motor.

Sklízíme ovoce maká to neskutečně.

Potkávám se s Michalem na FMXu, za tu dobu řešil prej jen změnu barvy motorky :D
Po druhý tu hloupost že prodám v topu asi neudělám.. tohle si nechám a přikoupim něco do polí ;)

.. tak zatim čau ;)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Wenny
Wenny napsal 21.12.19 v 22:51 10b.

Ahoj,taky se primlouvam za dalsi fotky.

Qjetináč
Qjetináč napsal 09.12.19 v 22:51 10b.

Pěkněs to napsal. Dej sem pak všechny ty vylepšení, rád se mrknu.

Seri34
Seri34 napsal 29.05.19 v 08:32 9b.

zdalis
zdalis napsal 28.05.19 v 22:41

killerrebel
killerrebel napsal 28.05.19 v 21:13 10b.

Krásný, ten motor je supr... Mam 1050 v Tigrovi..

Více komentářů



TOPlist