PROFIL MOTORKY

Triumph Speed Triple (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník standamz
Vloženo 22.9.2016
Aktualizováno 25.10.2020
Zobrazeno 3 368x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Oldschool Anglánskej hooligan v klasické barvě British racing green kombinované se stříbrnou. Prostě poctivé anglické železo, streetfighter ze staré školy!

Více fotografii

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - Jede to tak akorát, žádné peklo, ale ani žádnej lenochod. Oproti mému bývalému SV to není tak ucukané, uhrkané. Ale o moc víc to nejede. Krásně drží stopu a člověk cítí že má pod sebou kus motorky. Když na to člověk sedne, tak je to jako když sedne na fošnu, skoro se nepohne. V sedadle sice nějaký molitan asi bude, ale zadek ho nějak nezaregistruje. Kupodivu za jízdy je to snesitelné. O proti kamarádovu Triplu 1050 je tenhle starý tvrdý jako šutr. Motor táhne, od cca 3 tis. otáček až po 9 bez výkonového propadu a děr. Brzdy odvádí svoji práci také velice slušně, teda přední brzda, zadní jen jen na parádu, ta spíš jen zpomaluje.

Motorku bych doporučil pro - Pro mne!

Doplňky na motorce - Laděné výfuky, lakované ráfky a leštěné lemy ráfků kol, zrcátka do konců řidítek, tankpad Keiti (anglická vlajka), rozeta 45 zubů, menší blinkry, návlek nádobky brzdové kapaliny,zadní blatník nad kolo, airbrusch, voltmetr/hodiny Koso, přečalouněná sedla Extrem, spojková páčka Street triple, řidítka 28/22 Street triple, risery Vicma, 12V zásuvka, padáky LSL, tlumič řízení LSL, krovka, krytka osy zadního kola, rozeta Supersprox.

Recenze

Po Speed triplu 955 i jsem pokukoval delší dobu, jelikož se mi nelíbí trendy poslední doby, kdy je všechno spočítáno tak akorát a ve výsledku se to akorát sere. Naskytl se zachovalý kus T 509, sice jsem chtěl o nějaký rok mladší, ale tenhle byl v slušném stavu, tak jsem do něj šel. Motorka sice ležela na obou stranách a má nějaké mouchy, ale to se doladí. Hlavní je že je jinak dost zachovalá a podle všeho s poctivými kilometry. Tohle je bike ještě ze staré školy, kus železa.
21.9.2016
Dnes jsem si anglána dovezl domů. Je na něm sice trochu práce, ale alespoň budu mít co dělat.
22.9.2016
Namontovány zrcátka do konců řidítek, vyměněna brzdovka.
25.10.2016
Zahájil jsem zimní údržbu a upgrade. Vyměněn olej, svíčky, chladící kapalina, vzduchový filtr. Nalepil jsem tankpad v designu Anglické vlajky. Rozleštily se výfuky, mezisvody a zadní ráfek, vyměněna zadní pneumatika a rozeta za o dva zuby větší kousek. Výměna chladiče za správný kus (na moto byl nabastlený chladič který tam nepatřil a byl vyosený) Vše se důkladně čistí.
10.11.2016
Vyměnil jsem přední pneu, vyčistil důkladně přední brzdiče a vyměnil originální velké blinkry za miniblinkry. Nově namontované pneu nesou značku Metzeler sportec M5. Jsem na ně zvědavý.
23.12.2016
Opět něco přibylo a něco se opravilo. Namontoval jsem zadní blatník nad kolo, návlek nádobky brzdové kapaliny, vyměnil čidlo teploty chladící kapaliny, vyměnil odřenou páčku spojky a vyleštil svody. Svody byla sice pakárna, ale stálo to za to, teď jsou jako psí kule!
29.12.2016
Přibyl nový airbrusch! Excelentní práci odvedl Majkl! http://www.majklart.cz/





26.1.2017
Udělal se repas předních vidlí. Stav vidlic potvrdil nájezd kilometrů, jsou jako nové.
28.2.2017
Usadil jsem přední štítek a přístroje o 3 cm níž ke světlům, aby se zmenšila mezera mezi světly a štítkem. Takto to vypadá mnohem lépe. Namontoval jsem digitální voltmetr a hodiny Koso.
11.5.2017
Namontovány CNC páčky kvůli možnosti nastavení spojkové páčky.
20.6.2017
Sedadla byla přečalouněna u firmy Extrem http://www.extrem-polster.com/ . Mike opět odvedl perfektní práci podle mých představ.




10.7.2017
Vyměněna zrcátka do konců řidítek za homologované kusy.
19.7.2017
Tak opět změna. CNC páčky byly vyměněny za originál a na místo spojky se nastěhovala nastavitelná spojka z modelu Street triple. Důvod je jednoduchý, je to buzerace a nesmyslně vysoké pokuty za nehomologovnané páčky (i jiné doplňky) ze strany západoněmeckých soudruhů příslušníků, kam docela často zabrousíme na pěkné asfalty.
13.10.2017
Vyměněna řetězová sada. Nová sada je značky D.I.D. a je to nejvyšší možná řada
ve zlatém provedení.
27.10.2017
Vyměněny originální 22 mm chromová řidítka za řidítka z modelu Street triple s variabilním průměrem 28/22 mm. S tím souvisela i výměna riserů, nové jsou od značky Vicma. Po této úpravě klesla řidítka cca o 6 cm níže.
3.11.2017
Namontována 12V zásuvka a vygravírováno logo Speed triple na držák výfuku.
27.11.2017
Zahájena zimní údržba, opět se čistí a dodělávají ještě nějaké resty, co se loni nestihly. Rozebral jsem zadní brzdič a vyčistil, výměna brzdové kapaliny předek+ zadek, rovná se lehce nakoplý zadní ráfek se kterým jsem to již koupil.
No a v plánu jsou ještě nějaké doplňky.
8.12.2017
Namontována originální krovka místo zadní sedačky a padací protektory LSL.




13.12.2017
Vyměněny problematické plastové spojky vedení paliva na nádrži za spojky kovové od výrobce CPC. Dodavatel https://dex.cz/ a označení je LCD 10004BSPT.
20.2.2018
Jelikož sedačka kterou jsem si nechal nedávno přečalounit má sedák řidiče potažen Alcantarou a kdo jí zná, ví že saje vodu jako houba, pořídil jsem ještě jeden sedák řidiče a nechal ho přečalounit materiálem který nesaje . Takže teď mám suchou a mokrou variantu sedel.




24.6.2018
Proběhla výměna předních brzdových destiček a brzd. kapaliny. Na zkoušku jsem vzal sintermetalické destičky od SBS. Zvýšený účinek těchto destiček je znát už po pár km.
9.7.2018
Přezuto na nové pryže: Pirelli Angel ST
9.4.2019
Díky omezenému času v zimě proběhla pouze údržba. Vyměněn olej, spojkové lanko, seřízení ventilů, preventivní výměna svíček, dotažení krku řízení, vyčištění. Na nějaký upgrade nebyl čas. Další věc je že na starého speeda se dobové doplňky shání poměrně obtížně. Snad se časem opět nějaký objeví.
16.9.2019
Tak se po nějaké době opět povedlo něco udělat. Vyměnil jsem blinkry za kousky které svým designem pasují k motorce z konce devadesátých let( alespoň dle mého mínění) a namontoval jsem tlumič řízení od LSL




3.2.2020
Proběhla zimní údržba, vyměněn olej, chladící kapalina, brzdová kapalina, čištění brzd atd. Namontovány "harmoniky" přední vidlice a rozeta Supersprox.
9.4.2020
Přezuto na nové pryže. Tentokráte Bridgestone Battlax BT16 Pro.
20.9.2020
Asi po měsíci ježdění na nové sadě se mi do technického průkazu povedlo nechat zapsat zadní pneu o rozměru 190/55 (původní 190/50). Nečekal jsem a hned objednal pneu v novém rozměru. Motorka hnedka snadněji padá do náklonů a je celkově agilnější. S BT 16 pro jsem max spokojen.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
EWRILL23
EWRILL23 napsal 16.04.20 v 20:07 10b.

Dermi83
Dermi83 napsal 18.12.19 v 08:44

Tak tohle je taky parádní stroj! Hodně povedené barevné provedení! Ať slouží!

Delta
Delta napsal 20.07.19 v 09:33 10b.

Top barva , luxusní výfuky !

Brumbaal
Brumbaal napsal 27.08.18 v 20:35 10b.

naprostá paráda! koukám po něm taky, je tady poblíž jeden 955i 2003. Svezl jsem se na něm a jsem z něho uplně hotovej. Když ho vemu, asi se tě budu na něco ptát :)

Bowler
Bowler napsal 25.03.18 v 10:46 10b.

Moc se mi libi jak ji krasne vylepsujes a do budoucna bude urcite vzacnejsi nez novejsi modely.
Jen tak dal!!

Více komentářů



TOPlist