PROFIL MOTORKY

Triumph Speed Triple (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sonicspeed
Vloženo 29.6.2013
Aktualizováno 22.5.2017
Zobrazeno 9 348x
HODNOCENÍ PROFILU OD 25 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Speed Triple 1050 v bílo červené prostě anglán jak vyšitej

Více fotografii

První dojmy - Moto koupeno v olomouci 27.6., testovací jízda proběhla v pořádku, příjemně mě překvalpila zátahem odspoda, brzdy od bremba taky docela fajn, víc doplním časem s přibývajícíma kilometrama..

Recenze

Vzhledem k tomu, že předchozí motorka byla Agusta 910R tak se to objektivně těžko hodnotí, v téhle barevné kombinaci okamžitě všude středem pozornosti o což zrovna dvakrát nestojím.. oproti italce menší výkon, pocitově dloouhatánský první dva kvalty a zvuk polovičního šestiválce přidušenýho dvěma chromovanyma věcma, který se co nevidět odeberou do věčných lovišť, kvůli originálnímu zvuku mám pocit že jedu na něčem co je poháněný elektrikou a nepatří do tohohle světa, ničí to celej dojem z motorky, chybí akustickej pocit rychlosti, člověk tomu pořád topí pod kotlem čekajíc nějaký zvukový drama až se přistihne že jede na okresce 180, při prudkým ubrání plynu se ozve prskání do výfuku který je ale ve vyšších rychlostech neslyšitelný... křivka výkonu je dokonalé plochá takže se vlastně nic extra neděje, prostě dávkování je user friendly, otočíš tomu tak jak se zrovna cítíš, osobně mám radši když se mě motorka snaží zahodit nebo rovnou zabít :D možná trošku zklamání, celý je to takový měkký, možná i kvůli tomu gelovýmu sedlu mi chybí pocit naprostýho spojení a řekl bych že je to spíš nezáludná motorka pro někoho kdo přestupuje na litra a bojí se.. Řazení je fajn jen by to chtělo o chlup kratší dráhy a přepákování který je nahnutý víc dopředu ale to se dá dokoupit, už se mi podařilo najít i pár falešných neutrálů kvůli špatnýmu dotlačení kvaltu, a to potom v převodovce opravdu nehezky zachrastí.. velký plus je ovladatelnost v zatáčkách, překlápí se líp než výše zmíněná italka, asi je to tou o centimetr užší gumou a celkově užší stavbou. Už jsou naplánovaný úpravy co se vzhledu a výkonu týče.. určitě přitvrdím tlumiče a pružiny, přibude KN filtr, koncovka od RP a nejspíš i jiná mapa jednotky aby se zostřily reakce na plyn, protože takhle to prostě nepůjde :D dál je v plánu jiná podsedlovka s diodovým osvětlením spz, nastavitelný sklopný páčky už jsou objednaný, asi bude i přepákování a určitě ukazatel zařazenýho kvaltu a přes zimu možná i vyleštím kola do zrcadlovýho lesku a zalakuju, malem bych zapomněl, diodový blinkry taky budou... na motorce jsou namontovaný řídítka fmx pastrana nebo co, výborný a široký
Jinak abych pořád neremcal.. spotřeba neuvěřitelná, palubní počítač píše 5,5 - 6,0l v průměru, a to je věc nevídaná

*2013*

27.6. 9800km koupeno

30.6. Stav 10100km: najeto cca 300km od koupě a začínáme si rozumět, moto se nejlíp cítí v nižším a vyšším pásmu otáček, střed dost nevýrazný, jízdu si začínám pořádně užívat, příští týden bude konečně laďák

3.7. 10200km, vyměna olej motul 5100 10W40 + filtr, namontovány zalamovací páčky vicma, líbí se mně víc než ty od rizomy a stojí o dost míň než polovinu..

7.7. 10800km za 2 týdny najeto hezkých 1000km, využita témeř každý den, dnes první přesun v noci, nemam absolutně co vytknout, světla naprosto famózní, svítí až za roh

12.7. 10880km namontována koncovka od RP tuning a buď fetuju nebo nevím, ale zdá se mně že zmizel propad krouťáku ve středních otáčkách a zvuk jedna báseň, při ubrání plynu prdy do výfuků až se občas leknu.. Taky bych rád udělal RP tuningu menší reklamu, péče o zákazníka na 100%, montáž do druhýho dne, prostě pecka

15.7. 11000km namontována podsedlovka s držákem značky RG Racing + padací protektory na obě osy kol od stejné firmy, montáž proběhla stylem plug and play jak to mají všichni rádi, jen je potřeba přepájet kontakty na diodový osvětlení značky, za necelou hodinku montování není co řešit, vřele doporučuju

22.7. 11280km aktualizace spotřeby.. palubní počítač píše 5,8l/100km ale realita po přepočítání je 7,1l/100km... 140km na 10L paliva, nějakou odchylku jsem čekal ale tohle je velky překvapení

9.8. 11612km výměna origo papírového filtru za vložku od KN, originální filtr nevypadal zrovna dvakrát čistě, zřejmě nikdy neměněn.. 26.8. nás čeká optimalizace jednotky, dojmy si určitě nenechám jen pro sebe

14.8. 11890km dnes s triplem poprvé na brněnským okruhu, v zatáčce a celkově méně stabilní než předešlá agusta 910r hlavně při přenosu váhy před zatáčkou, brzdy srovnatelné, lehkej nedostatek výkonu vynahrazuje tím že, se překlápí jak nic, v závěru ale začala zlehka klouzat spojka, jsem totiž co? kokot přece a měl jsem moc vyšponovanou páčku tak snad jsem ji neodrovnal.. jo taky sou nízko stupačky, časy nicmoc cca 2:45 na kolo, jezdím jak turista asi, do příště bych rád kolem 2:35..

26.8. 11950km přehrána palivová mapa na otevřený výfuk v Triumph Brno k mému překvapení za lidových 430,- korun českých, zatím jsem neměl možnost pořádně project páč venku chčije, nárůst výkonu asi nebude nic extra ale zmizela střelba do výfuku při každým ubrání plynu a ozývá se už jen při razantním podřazení

7.9. 12374km konečně mám Gipro ukazatel kvaltu, montáž v poho, naprogramování taky v pohodě, ale fungování v reálu už je o něco horší, kvalty ukazuje s cca 1,5s zpožděním, na zkontrolování kvaltu před zatáčkou to ale bohatě stačí a už nehrozí že bych hledal sedmej kvalt

14.9. 12400km obuta sada DUNLOP Sportmax Qualifier II tak uvidíme kolik to vydrží

*2014*

26.3. 13680km !!!POZOR!!! Odstranění kurvítka z přepadu nádrže, chtěl bych na to upozornit všechny majitele těchto strojů, když jsem umyl motorku natekla kolem víčka nádrže voda a zatekla pod víko, všechno bylo ok dokud jsem neotevřel nárž, zvedlo se těsnění a cca pul deci vody co se drželo kolem víka mi nachcalo do nádrže.. Přepad který je posazený níže pod víčkem je zespodu pod nádrží nesmysleně ucpanej nějakým černým válečkem takže voda správně neodtíká. Onen váleček má vevnitř kuličku a je průchozí pouze pokud je přesně ve svislé poloze a to ještě s teží!! Odstraněním se problém vyřeší a pro rejpaly, ne neodpaří se mně pres noc všechen benzín, přepad je od benzínu oddělenej a slouží výhradně k odvodu vody kolem víka. Pro jistotu jsem si tu věc vyfotil, takže ji najdete v galerii

26.3. 13680km výměna olejového filtru HF204 a oleje 10w40 valvoline durablend

3.6. 14800km měření pneumatik po 2400km - střed 3,5mm, boky 4,0mm.. docela žalostný po ujetí pouhych 2400km, ještě jednou někdo na fóru napíše že najel s Qualifier II 7000km a víc, tak mu přijdu osobně dát na kokos a to jsem s nima nebyl ani jednou na okruhu

7.9. 17100km pneu přesně na indikátorech opotřebení, takže vydržely 4700km, to není tak hrozný jak jsem čekal ovšem taky to není žádná sláva na to kolik, se píše že zvládnou najet.. Další nešvar techto gum je že na každém hrbolu pískají když motorka nadskočí, což na dobrém pocitu moc nepřidává. Dalších pár postřehů: na vlhké vozovce kloužou na rovince klidně i na trojku při plným plynu, o zatáčách ani nemluvím, už se mi povedlo pár nechtěných driftů na výjezdu a ani na suché silnici to není žádná hitparáda.. Za mě palec dolů, tyhle gumy by nejspíš ocenil někdo na 600ccm při poklidné jízdě.

25.9. 17600km namontovány padáky od Rutana (česká firma, české ceny), vřele doporučuju, výborná komunikace s výrobce, vyřešení problému se spasováním behěm chvilky po mailu.. Padáky vypadají velice odolně i zpracování je na jedničku, fotos v galerii..

*2015*

27.3. 18500km nazuta sada Michelin Pilot Power 3, zatím spokojenost, ochota zatáčet se oproti Dunlop Qualifier II změnila o 100%

16.4. 18800km výměna olejového filtru HF204 a 3,7 litru oleje Valvoline Durablend 10W-40

21.5. 19900km Tak jsem byl dneska na prohlídce vypsané na 20tkm v Triumph / Cartec Brno, prohlídka mě vyšla asi na 9 talířů... bez oleje a bez filtru protoze ty jsem si radši udelal sám (asi jsem podvědomě věděl proč) :D ... bleh... ač nerad tak se s vámi musím podělit o svou zkušenost. Sedl jsem na motorku a jel kousek do Bonmota, najednou mi zvoní telefon: dobry den pane tady nejmenovaný mechanik trumphu, moc se omlouvam ale ja jsem vám zapoměl dotáhnout vrchní šrouby na brejlích... Tak mu říkám pohoda, to se muze stat každýmu, půjčil jsem si v Bonmotu pár imbusů a dotáhl to.. Vyrazil jsem k domovu a když si to tak klopim tak mně přijde, že klouže zadní kolo a na křižovatce mně zase klouzala pravá bota, řekl jsem si, že asi z autobusu utekla naka emulze, neřešim jedu dál, na další křižovatce kousek od domu už kolem motorky něco smrdělo a než jsem dojel dom, tak se z ní kouřilo jak z parní lokomotivy, chladící kapalina uplně všude, klouzala jako prase a byla i na zadním kole, na kombinéze a vůbec na celé motorce, hned beru telefon a volam mechanikovi.. mechanik: jeee ja se vám moc omlouvám asi jsem zapomněl dotáhnout odvzdušňovák na chladiči... Beru nářadí, rozházím plasty kolem chladiče a šroubek na mě odkudsi vypadl.. Doprdele práce kruci prdel... Tak vám říkám že tohle je naposled co jsem jel do nakyho zančkovyho servisu s motorkou, co si clovek neudělá sám, po tom je hovno! Jako revanž mi prej pošlou oleje a kosmetiku tak se uvídí jestli to po ceste taky nekde nevyteče. Pan mechanik mi dělal se servisem i ventily, vlastne jedinou věc, na kterou si doma netroufnu, tak doufám že je udělal pořádně. Zdar a sílu!

8.11. 22165km Dnes asi poslední letošní výjezd, ale jen ''kolem komína'', silnice mokrý a všude plno listí. Stav pneu po ujetých 3665km - středy 3,2mm boky 4,1mm, maximální spokojenost oproti výše zmíňovaným Dunlopům, navzdory měkčí směsi, přilnavosti a uplně všemu lepšímu typuju že vydží aspoň o 1000km větší nájezd..

*2016*

12.4. 22600km výměna olejového filtru HF204 a 3,6 litru oleje Valvoline Durablend 10W-40

1.8. 25300km pneumatiky Michelin Pilot Power 3 sjety na indikátory opotřebení (2mm nebo kolik to je), celkový nájezd tedy činí 6800km, čož je asi osobní rekord u litrové motorky. Na pneumatiky jsem si během životnosti absolutně nemohl stěžovat, jak na okruhu tak na silnici, s přehledem drží až k okraji v jakékoli rychlosti. Jen jednou se mi stalo, že v náklonu lehce podjela přední guma, ale byla to moje chyba, když jsem po ní chtěl za studena a za chladného dne neadekvátní náklon. Ke konci životnosti se na zadní gumě objevily jemné náběhové hrany na dezénu (tzv. lopatky), jsou důsledkem přidávání plynu na výjezdech, v náklonu jsou ale cítit minimálně. Za sebe tedy gumy hodnotím velice kladně, za rozumný peníz mnoho muziky a najetých kilometrů.

19.8. 26500km výměna pneu za novou sadu Michelin Pilot Power 3 byla sázka na jistotu. Nemám jim v podstatě co vytknout.

*2017*

22.5. 28600km výměna olejového filtru HF204 a 3,6 litru oleje Valvoline Durablend 10W-40

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
razde
razde napsal 28.03.19 v 09:44 9b.

Hm, dobrý psaní

Sonicspeed
Sonicspeed napsal 22.02.17 v 16:41

Joo Teplice by šly kdybych to neměl přes celou republiku takže na moravě už jen samo-domo servis

Michal-F-
Michal-F- napsal 13.02.17 v 16:03 9b.

Žďár, tak koukám že v Brně v servisu Triumph jsou stejný nenažraný kokoti a neumetelove jako v Praze.Srat na ně! Na servis Triumph doporučuji Charlie moto Teplice, dělá záruční a pozarucni servis Triumph od německého zastoupení

zdendis
zdendis napsal 21.10.16 v 11:31 10b.

parádní!

LukšaRR
LukšaRR napsal 31.07.16 v 21:57 9b.

Paradni anglicka struna

Více komentářů



TOPlist