PROFIL MOTORKY

Triumph Speed Triple (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník p.a.t.r.i.k.7
Vloženo 21.1.2012
Aktualizováno 28.4.2015
Zobrazeno 13 157x
HODNOCENÍ PROFILU OD 45 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Byl to mazel,ale anglání příběh pokračuje dál!!!

Více fotografii

Motorka koupena od Kotel.P - myslím,že všechno v pohodě

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - každý kdo si někdy splnil sen,tak ví,jaký je to pocit...takže první dojmy byly euforie..i kdyby to nejelo.. :D

Motorku bych doporučil pro - pro mě :-)

Doplňky na motorce - Klín pod motor,štítek,kryt sedla,laďák Mivv x-cone,KN filtr,širší zlatá řídítka Rizoma,páčky kopie Titax,závažíčka,padáky od Rutana,miniblinkry,přešité sedlo-gel,držák spz,zrcátka do konce řídítek,tankpady.Pro zavazadla se dá nosič kufru,nosič brašen i tankvak a pro lepší pocit cestovní plexi

Recenze

Poslední sezónou,nebo spíše jen pár měsíci byl rok 2015
27.4.,šel do světa,kdy po najetí asi necelých 1000 km v novém roce přišlo náhlé rozhodnuti a já pořídil nový model.Přiznám,že jsem měl smíšené pocity,uzavřel jsem tím pro sebe hodně důležitou kapitolu co se týče motorek.I když ne úplně uzavřel..přeci jen nový speed těmi pootevřenými dvířky už prokukuje a vypadá to,že se je chystá pekelně rozrazit :) ...ale na první lásku mezi motorkami určitě nezapomenu a při nostalgické vzpomínce vždy slza ukápne...

Třetí sezónu- 2014 na speedu mám také za sebou,tak ji trochu shrnu...
Najeto: 11460 km
Vyjeto 873,7 litrů benzínu
Orientační průměrná spotřeba opět stoupla a to na 7,6 litru (no prostě nejde jinak,než tahat a tahat :) )
Závady? Žádné!
Na konec sezóny jsem se ale rozhodl zainvestovat a kromě pravidelného servisu udělat i gufera pod ventily a překroužkovat písty.Přece jen za sezónu dolít přes 5 litrů oleje bylo už dost.Také vyměněna spojka,která už začla klouzat.Když už jsem byl u toho,tak preventivně i rozvoďák.
Letos jsem začal jezdit ježděné sportovní gumy z okruhu a za ty prachy to je bomba svezení.Speed mě stále nehorázně baví,když na něj sednu,nejraději bych už neslezl.Bohužel letos neklapla žádná zahraniční dovolená,jako tomu bylo poslední roky,tak snad se letos podaří...Moc se těším na další sezónu...

Druhá sezóna 2013 je také za mnou
Najeto 10280 km
Vyjeto 706 litrů benzínu
Orientační průměrná spotřeba stoupla na 6,9l/100km
Až na regulátor dobíjení byla sezóna bez problému a super

První sezóna,kterou byla sezóna 2012 je za mnou.
Najeto 9300km
Vyjeto 600 litrů benzínu
Průměrná spotřeba 6,45l/100km? asi jo
Jediná závada byla prasklá expanzní nádoba na chladící kapalinu.Zřejmě byla špatně nasazená a tlačilo na ni sedlo...

Speed mi okamžitě padnul do ruky.Chtělo by se říct,že se dalo tahat hned od začátku,ale já vlastně nedokážu tahat tolik,co by ta motorka snesla.Je prostě lepší,než já jako jezdec.O to víc se těším na další sezónu,protože vím,že mě ještě něco čeká,že mě ještě může překvapit,nakopat mi prdel a přesto se toho nebojím.
Přiznám se,že mě ze začátku trošku zklamal.Čekal jsem větší bestii,co se mě bude snažit shodit ze sedla s předním kolem neustále v luftu.Desítky přečtených testů a recenzí mi hold vlezly na mozek.Nechápejte to špatně,ten motor mě prostě baví,jen není jako bestie neustále,ale až sami chcete.To má i svoje výhody a díky tomu dokáže odpustit i kdejakou chybu a proto se mi to postupem času stejně zalíbilo.Protože když mi mrdne v kouli,tak to stejně jede a jede a jede….pak zablikají zeleny,oranžovy a červená dioda,přeřadit a začne to znovu….paráda

Trochu o vzhledu: Poprvé jsem ho viděl někdy v roce 2006.Nebyla to láska na první pohled.Ale podruhé jsem ho už viděl s doplňky a prostě jsem se zamiloval.Ten vzhled je pro mě i teď nejpovedenější ze všech motorek co znám.Prostě ho u mě žádnej jinej stroj ještě netriumphnul.Fazer byl výborná motorka,ale vlastně jsem ho neustále ve snech podváděl se speedem,až se nakonec sen stal skutečností a fazer dostal kopačky.Ani jednou jsem nelitoval…















Motor: Alfa omega tohoto stroje.To co se píše,že táhne od 3 tis otáček je pravda.Motor zabere a jde si za svým cílem-dosáhnout červeného bliknuti a spolykat další rychlostní stupeň.Po 7 tis. Je to paráda,dalo by se říct,že tady se chová jako čtyřválec.Nikde žádná výkonová díra.Je to neuvěřitelný,že od nějakých 3 tis. Prostě jede pořád stejně až do omezovače.Někomu to může přijít nuda,že není nikde žádnej kopanec.Ale mě to vyhovuje,žádné zbytečné podřazovaní při předjíždění a podobně.Prostě zatáhneš,je jedno co tam máš a za doprovodu zvuku tříválce jedeš kupředu jak tank.A když už si podřadíš,tak je lepší se pořádně držet…

Podvozek: Můžes si nastavit jak předek,tak zadek.Já to mám tak,že mi to na našich silnicích občas roluje páteř,ale na pěkným úseku v zatáčkách to pak oceníš.Když si přehazuješ motorku z jedné strany na druhou,žádná nervozita se nekoná.Všechno naprosto přesny,bez zbytečného vlnění.Jelikož nemá tlumič řízení,tak se s tím občas peru,hlavně při prudké akceleraci na nerovnostech,ale zas jsem o zážitek při řízení bohatší

Brzdy:Tady si asi postěžuju.Neměl jsem tu čest vyzkoušet Bremba,ale ty Nissiny nejsou nijak extra.Zadní brzdí relativně dobře,na zadní brzdu.Ale předek bych snesl určitě kousavější.Není to určitě žádná hrůza,ale mohlo by být líp.Na druhou stranu i hůř .Ale na to moje ježdění to stačí.Na okruhu jsem nebyl,ale myslím,že tam by se už hodilo něco lepšího.Jinak destičky používám Nissin.

Budíky: Ukazují toho celkem dost.Kromě standartních kontrolek,celkového nájezdu a standardního tripu 1 a 2 ještě třetí trip,který je na hlavním displeji a k němu se počítá ještě průměrná spotřeba,momentální spotřeba,maximální a průměrná rychlost,doba běhu motoru a klasické hodiny.Najde se tam také stav teploty kapaliny a diody pro správné přeřazení.Jsou přehledné,dobře čitelné a kombinace digitálního rychloměru a analogového otáčkoměru není špatná.Já bych ještě ocenil ukazatel stavu paliva,nebo toho,kolik mi ještě zbývá km na zbylé palivo.Teď už ale vím,kolik tak ujedu po rožnutí rezervy,takže mi to zas tak nechybí







Světla: Dvě jsou víc než jedno.Svítí solidně,ale moc jsem toho po tmě nenajezdil.Ve tmě spím...

Jízda obecně+cestování: Nato,za jakým účelem je ta motorka stvořená,to není vůbec žádný prkno.Gelovy sedlo tomu sice dopomohlo,ale věřím,že i s originálem to není hrůza.Pozice je pohodlná,prdel nebolí,kolena taky ne a ruce už vůbec ne.Občas záda na hrbolech,ale to je věc nastavení.Rozšířená řídítka jsou taky super a super se s nima ovládá.Čím mě nejvíc překvapil jsou cestovatelské ambice.Nasadíš cestovní plexi,držáky s brašnami,kufr,tankvak a ze streetfightera máš hned cesťák jako hovado.A navíc celkem pohodlnej.Při cestě z Chorvatska jsem zkoušel co mi nádrž dovolí a po 270 km bez zastávky mezí tankováním jsem byl schopnej normálně fungovat.Je pravda,že to bylo na dálnici,ale i tak.Jinak 18ti litrová plastová nádrž bohatě stačí.Pro spolujezdce už to je trochu horší,ale mimo stuhlost to bylo taky v pohodě.Dá se říct,že s kufrem je to pro batoh pohodlnější-Může se opřít a nemá pocit,že spadne dolů,jelikož končí sedlo a začíná asfalt







Všechny,co to dočetli obdivuju .Určitě jsem nenapsal nic nového a určitě jsem na spoustu věcí zapomněl,ale napsat jsem to chtěl,třeba to někomu pomůže pří výběru,nebo to někoho odradí.Aspoň nás bude míň .
Tak někdy někde…..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
T-a-d-a
T-a-d-a napsal 02.10.17 v 12:02

Ahoj, oslovuji tě z důvodu koupi Speeda. A chtěl bych se zeptat jestli si mám dát na něco pozor při koupi. Obecně okolo motorky. Funkčnost a spolehlivost. Napiš na profil. Díky Táda

Qjetoslaw
Qjetoslaw napsal 15.05.17 v 14:42

Jakej jsi použil držák pro TOP CASE ?

zdendis
zdendis napsal 21.10.16 v 11:33 10b.

Kaabo
Kaabo napsal 12.03.16 v 11:42 10b.

Pěkný fotky a taky srozumitelný popis, jak tento stroj vlastně funguje...

RoSaHaryBob
RoSaHaryBob napsal 27.12.15 v 16:42 10b.

Za mě super a závist

Více komentářů



TOPlist