Vlastník | goes | |
---|---|---|
Vloženo | 8.3.2019 | |
Aktualizováno | 31.10.2019 | |
Zobrazeno | 5 506x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 37 UŽIVATELŮ
Vlastník | goes | |
---|---|---|
Vloženo | 8.3.2019 | |
Aktualizováno | 31.10.2019 | |
Zobrazeno | 5 506x |
dobře sis vybral. Hodně šťastných kilometrů.
Himal: je to zajimava uvaha, to se musi nechat. Nicmene kazdy neni jako ty, takze pokud ty sis prosel tim, co pises je sice fajn, ale nekopiroval bych to na druhe. Ja si rodinne duvody vymyslet nehodlam a tebou zminene bajky mne opravdu nezajimaji a nelakaji. Ono kdyz bych nahrazoval Versyse, tak bude opet timto nebo maximalne bych sel do nejakeho pojizdeneho kresla ala R1200RT, ktery bude jezste neohrabanejsi a jeste slabsi navic nemam za to, ze tebou zminene jsou vylozeni konkurenti pro Versyse, ale na druhou stranu kazdy si tu sortu konkurence muze nastavit dle libosti.
Takze ja si zase na tri mesice kouim maxi skutra, jeste neohrabanejsiho, tezsiho, pomalejsiho, pak ho prodam a koupim si treba harleje. tak uz to u mne chodi. Odemne se dobre nakupuje, navic zasobuji trh pravidelne pul rocnimi-rocnimi :)
Turbočmelák: To je jednoduchy, koupil blbe, i kdyz si dlouho snazil nalhat, ze je to ono . Prakticky vzdycky je to tak, kdyz nekdo pousti takto skoro novou masinu... Samozrejme tohle ti nikdo nikdy nerekne, kdo prodava, vzdycky se vymysli "rodinne duvody" atd. On ten Versys ma prece jen 86kW na 260kg, v teto kategorii proti konkurenci nejslabsi, ono to po case zacne nudit, i kdyz je to cestak. Jel jsem na nem na Kawa Days, je to tezky, neobratny a slaby, KTM Super Adv, Multistrada, BMW S1000XR nebo ted i R1250GS jsou proste uplne jinde. Hadam, ze i Goes to poznal, i kdyz to poznani si hezky zaplati Ale sam jsem nebyl kdysi vyjimkou... i toto je motozivot .
Protože jsem dostal 9 bodů
Proc ho prodavas? Jdes do GSa?
Můžeš prosím napsat, jakej kamerovej systém to tam máš? Popř. i nějaké postřehy, jak to nahrává? Dík.
Dik, ale tam to neni jak uchytit :)
Všichni už skoro všechno řekli, takže
...ale okamžitě dej tu navi tam, kam patří! Do pořádného držáku NAD budíky. To bude teprve pohodlí!
Jirus: diky, ale myslim, ze loni jsi testoval stary model ;)
Loni jsem ho testoval v K2Moto a skvělý zážitek. Dobrá volba
At Ti slouzi. Ta barva je navykova... taktez si pamatuji ze ovladatelnost byla vynikajuci, ikdyz je to litr...
Diky a at ti taky slouzi :)
Haha. No ja som vlani jazdil na čom sa dalo. V požičovniach som nechal tisíce € a pochopil som dve veci:
1. Nechcem na motorke ležať na rukách.
2. Nechcem 2-válec, kde cítiť každý záber ako by ma niekto kopal do zadku.
Aj keď KTM Adventure aj Honda Africa na mňa urobili veľmi dobrý dojem. Bratranec má Versys 650 a aby sme mali zmenu, v Kawasaki som si požičal Versys 1000. Až vtedy som pochopil, čo je to japonský radový 4-válec s absolútne hladkým chodom bez vibrácií. Na porovnanie som skúšal vydlicový 4-válec BMW S1000XR, ktorá sa tak triasla, že v spätných zrkadlách nebolo nič vidieť. Po hodine jazdy som mal ruky ako po smene so zbíjačkou. Na nemeckých fórach som potom našiel stovky príspevkov, ako si to podkladajú gumičkami! Na BMW! Triumph Tiger ma síce ohromil výbavou, ale ten čínsky plastový budík bol no go. Navyše iba 3-válec a aj keď menšie, predsa len vibrácie. Takže už vlani v lete som vedel, že chcem Versys 1000, ale minimálne s tempomatom a to bol problém, lebo nemal elektronický plyn (ride by wire). Budík bol tiež zastaralý v porovnaní s KTM a niektorými BMW. A tak som si povedal, že počkám. Kawasaki tajilo, že bude nový model aby neohrozili predaj starého. Ja som ale vedel, že to musí prísť. A tak sme sa so ženou aj s bratrancom vydali na EICMA do Milána, kde ho prvý krát predstavili. Vyzeral perfektne ale problém boli farby, lebo zelenú som nechcel, nikdy som nemal nič zelené. Lenže iná farba bola iba čierna matná, čo je ako základovka na blatníku. A tie matné kufre - hrôza. Kto z nich bude škrabať hmyz? Tak som sa ukecal na zelenú a musím uznať, že je krásna, výrazne metalická a špeciálny lak po poškrabaní sám polymerizuje na slnku, kde škrabance miznú. Výbava motorky je tiež úžasná, nič na nej nechýba. Naučil som sa už pekne radiť s quickshifterom a spojku používam iba na rozbeh a pri prudšom brzdení. Elektronické systémy spoznávam pomaly tak, že ma zatiaľ 2x šmyklo v zákrute pri náklone, ale kontrola trakcie hneď znížila výkon a motorku som pohodlne vyrovnal. Servis si najradšej robím sám, keďže mám slušné vybavenie a nejaké skúsenosti z áut aj bicyklov. A tiež sa riadim heslom, že čo chceš mať poriadne, musíš si urobiť sám. Po odstránení detskej choroby s nastavením svetiel a montáž navigácie sa chystám na montáž CLS evo tour na mazanie reťaze. Ďalšie projekty budú adaptár na môj zdvihák Profimaster 3000 a adaptéry na moju vyzúvačku a vyvažovačku pneu, lebo keď vidím, ako niekto zapiera pajser o ráfik, prichádza mi nevoľno:) To ale počká do zimy, kým zoderiem pôvodné gumy:) A k motoru ešte toľko, že často počúvam, ako na 4-valci treba točiť vysoké otáčky. Versys zvládne všetko na 6-ke a dediny na 5-ke. Otáčky jazdím od 2 do 4 tisíc a ide to vždy ako raketa. Super motorka, ktorou som stále nadšený. Zatiaľ po zábehu, 2000 km.
Krásná motorka! Váhal jsem také mezi tímto Versysem 2019 a modelem 2018, nakonec to vyhrála 2018 z několika důvodů (nižší cena, pro mně hezčí design, atd.), ale moc se mi líbí nová elektronická výbava modelu 2019, která u předchozích modelů chybí. Myslím, že Versys je moc dobrá volba a přeji hodně šťastných kilometrů s rohlíkem na tváři! Snad se potkáme na nějakém Versysím srazu
Myslim že jsi vybral dobře a trochu závidím. Je to můj favorit na pohodlné stáří (již brzy 50. let )
Diky. Je pravda ze me vybery jsou zajimave. U aut je to jeste horsi. To vybiram od SUV po supersport ze vseho a hledam co mne zrovna uspokoji :)
Zde jsem vedel co chci jezdit a co chci za komfort jizdy. A hledal jsem neco na cem se budu citit fajn.
Ahoj moc hezká motorka.
Z tvého článku mi tak nějak vyplýnulo, že moc nevíš do čeho jít. Když čtu z jakých strojů si vybíral tak mně zaráží argumenty, kterýma sis vybral svůj vysněný stroj. Protože stroje mezi kterýma si vybíral jsou nebe a dudy. Snad ti tvůj vysněný stroj sedne a budeš spokojený kolama dolů
krásná a zelená , také jsem po ní pokukoval, vzhled je fakt super, mě tam ¨vadil¨ jen ten čtyřvále ale jinak je to fakt velmi povedená motorka. Myslím, že už víš , co chcceš, takže budeš spokojenej
Přeji spoustu šťastných kilometrů
Pěkná voňavka přeji spousty pohodových km
Nový Versys je opravdu povedený, jak po designové stránce, tak po jízdní. Přeji mnoho najetých kilometrů a návratů s rohlíkem na xichtě
Diky vsem. Uz jen to pocasi :)
no je supr
Určite spraví nadlho radosť, farba jej super pasuje. Veľa bezpečných kilometrov prajem!
jo, ten novej model je prostě povedenej…
Gratuluji k dobrému nákupu. Doufám, že budeš spokojený. Já jsem stále nadšený co Kawa umí (a já ne). Přeji moc krásných kilometrů výletů a kochání se.
Moc pěkně popsaný výběr motocyklu. I těch IN motorkářů Ať dělá jen radost!
Ahoj
Užij si ho a napiš zkušenosti s aktivním podvozkem!
PS Měřím 173 a s Versysem (2015, předchozí model) nemám problém. Jen nesmíš prošlápnout nohou do prohlubně... :) ).
Krásný počtení , tak ať slouží.
Pěkně napsáno,přeji mnoho šťastných km
Dobrej popis Ať dělá radost
Paráda
Nádherná motorka
Byla jedna z mích cílů na letošní výstavě v Letňanech. Moc krásně se tam vyjímala na podstavci.
Tak ať ti pěkně naskakujou kilometry, na ni to půjde velmi snadno!
Kawasaki Versys krásně vylepšila. Vypadá moc dobře
gratuluju versys je pecka jen mám na pulku tak musím ještě počkat
Hmmm,asi jeden z prvních,gratuluji.Je krásná,v té zelené nemá chybu
Libová kawasaki..ta k tomu cestování úplně láká.užívej..