motopark_brezen



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 1000 (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník goes
Vloženo 8.3.2019
Aktualizováno 8.3.2019
Zobrazeno 2743x
HODNOCENÍ PROFILU OD 30 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná, zelená, velká cestovní Máňa. Je to splněný sen mít pořádnou cestovní motorku.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Moto Modřice (Modřice) - To, že jsem nakonec vybral Versyse byla mega zásluha prodejce, protože byl prostě fajn a nadchl mne. A navíc já tam byl tolikrát a obral jej o tolik času, že už mi bylo navíc i dost blbé, abych to tam nekoupil :) Co jsme si řekli to platí, prostě pecka.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1000L Africa Twin: Chtěl jsem jedině DCT verzi, nicméně moc by na mne foukalo a navíc se mi zase tolik nelíbila
BMW R 1200 RT: Krásný stroj, byl jedním z hlavních favoritů. Navíc po příchodu nové 1250 RT za velmi dobrou cenu, ale tak nějak se mi na ni nesedělo nejlíp a upřímne trošku v tom hrál můj BMW komplex. Ale až budu starší, tak bych ji moc chtěl.
Suzuki DL 1000 V-Strom: Jeden z velých favoritů, nicméně já se na ni nedokázal poskládat. Mám 188 cm, trochu delší nohy vůči tělu a prostě ten trojúhelník tam nefungoval. Jinak super stroj, bez elektronických serepetiček. Chyběly by mi dost LED světla.
BMW R 1200 GS: Jako podíval jsem se na ni. Ale mám tak špatné zkušenosti s majiteli při výletech, že toto by asi nešlo. Navíc ta uniformita to je hrůza. Tam aby se člověk bál koupit něco jiného, než BMW, aby ho nezmlátili.
BMW C 650 GT: Po skútrech jsem přemýšlel i nad dalším skútrem. Ale za mne prohrál proto, že na dnešní dobu už tomu kapku chybí. Např. LEDky apod. a při mém štěstí by představili FL nebo novou generaci...
Triumph Tiger 800 XC: Absolutně největší konkurent. Na ten jsem se chodíl dívat pořád. V podstatě jsem ho i chtěl, ale nakonec jsem podlehl svodů zelené krásky. Pro mne super. Dobře se mi na tom sedělo, výbava jako kráva, vše okej. Kdyby nepředstavili nový Versys, mel bych Tig

První dojmy - Při mých malých zkušenostech byla hrůza na to před salonem sednout a říct si, že s tím teď musím jet. Ale hned po rozjezdu to bylo pecka, mega pecka. Nečekal jsem, že 250 kg a tak velký stroj může být tak dokonale ovladatelný i při nízké rychlosti. Sedí se mi na ni dokonale, posez naprosto perfektní a není co vytknout. Za mne fakt UAU.

Motorku bych doporučil pro - Určitě bych ho doporučil sobě a sobě podobným. Děsně nazáludný klidný stroj, dobře ovladatelný v nízkých rychlostech. Jen to chce mít trochu více cm. Pod 180 to bude složité.

Doplňky na motorce - Boční + zadní kufry. Vyhřívané rukojeti jsou v sérii. Padáky. Navigace. Mlhovky. A nějaké drobnosti.

Recenze

Nejsem motorkář, jak si ho někteří představují. Moto mne až do třicítky obcházelo. Pak přišla první krize středního věku, na pořádné auto nebylo, tak jsem si udělal papíry na motorku.

Bohužel jsem si koupil tehdejší CB 1000 R. Takže naháč se vším co k tomu patří. Necítil jsem s na tom dobře. Moc na mne foukalo. V zatáčkách mne dojížděly linkové autobusy. Dopadlo to tak, že jsem to po sezoně prodal a dal si další dva roky pauzu.

Nicméně pořád mi to vrtalo a nakonec jsem šel cestou anti moto a šel do skútru. Tedy do tříkolového Piaggia MP3, kde jsem si říkal, že to bude lepší pro pocit. A to jsem udělal dobře. To mne fakt chytlo. Nabral jsem za rok a půl zkušenosti, odvahu, udělal pár výletů po Evropě a bylo to. Tak jsem to střelil, protože to nebylo moc dobré na cesty a nevím proč si koupil novou Forzu 300.

Sotva došla, tak jsem pochopil, že to byla kravina a vystavil inzerát s tím, že chci prostě motorku. Cestovat. Kochat se apod. Takže začal výběr.

Tím, že nestraním žádné značce (bohužel díky zkušenostem z cest fakt nemusím patřit do stáda HD a BMW.. byť vím, že takový není každý), tak jsem vybíral. Věděl jsem, že chci něco cestovního, něco kde na mne nebude foukat, bude to mít moderní výbavu, LEDky (Forza svítí neskutečně dobře) a ideálně automat :)

Nejsem motorkář, co by se v moto hrabal. Nebaví mne to. Nebaví mne řazení. Nebaví mne brzdění. Baví mne ta jízda samotná. Takže na mně směřují ty stesky motorkářů ve zdejších diskuzích o tom, jak si ti „moderní motorkáři“ nic neopraví a nemít to milion systému, tak by si to nikdy nekoupili ?Proto tato kombinace. Jenže to máme jen Hondu a pro mne ve dvou modelech Afriku a Crosstourera. Jenže ani jedno nebylo ono.

Po týdnech výběru jsem skončil u Tigera 800 XC ve full verzi. Navíc po sezoně, takže i dobré ceny. Jenže, pak se objevil Versys. Ten se mi líbil i v předchozí „generaci“, ale přeci jen měl už nějaký ten pátek za sebou.

A nový je prostě krásný a úžasný. K tomu přístup prodejce a je to tedy doma. Versys 1000 SE + nějaké ty blbosti k tomu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
goes
goes napsal 09.04.19 v 15:38

Jirus: diky, ale myslim, ze loni jsi testoval stary model ;)

jiřus69
jiřus69 napsal 09.04.19 v 15:15 10b.

Loni jsem ho testoval v K2Moto a skvělý zážitek. Dobrá volba

matopp69
matopp69 napsal 06.04.19 v 22:15 10b.

At Ti slouzi. Ta barva je navykova... taktez si pamatuji ze ovladatelnost byla vynikajuci, ikdyz je to litr...

Více komentářů



TOPlist