Triumph Tiger 1200 Rally
Informace k modelu
Terénní varianta nové generace tříválcového dobrodružného cesťáku
Redakční testy
Články
Technické údaje Triumph Tiger 1200 Rally
2022 2023
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 1160 cm3
Výkon 110.4 kW (150.1 koní)
Výkon při otáčkách 9000 ot/min
Točivý moment 130 Nm
Otáčky při max toč.mom. 7000 ot/min
Druh motoru Spalovací 
Dvoudobý/čtyřdobý
Chlazení Kapalina 
Uspořádání válců Řadový 
Počet válců
Rozvod DOHC 
Ventilů na válec
Vrtání 90 mm
Zdvih 60.7 mm
Kompresní poměr 13.2 : 1
Příprava paliva Vstřikování 
Startér Elektrický 
Počet rychlostí
Sekundární převod Kloubový hřídel 
Typ rámu Trubkový 
Materiál rámu ocel 
Zdvih předního odpr. 220 mm
Zdvih zadního odpr. 220 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč 
Rozměr předního kotouče 320 mm
Přední třmen čtyřpístkový 
Brzdy vzadu kotouč 
Přední kolo 21 "
Zadní kolo 18 "
Rozměr přední pneu 90/90-21 
Rozměr zadní pneu 150/70R18 
Rozvor 1560 mm
Úhel hlavy řízení 23.7 °
Závlek předního kola 112 mm
Výška sedla 875 mm
Výška sedla max 895 mm
Pohotovostní hmotnost 249 kg
Objem nádrže 20 l
První cena - 523000 Kč
Poznámka - verze Rally Explorer: nádrž 30 l, pohotovostní hmotnost 261 kg, cena 563 000 Kč 
Videa Triumph Tiger 1200 Rally
Skupiny
Uživatelské články
Průměrné hodnocení od 3 uživatelů
Motor
Spojka
9.3/10
Průběh výkonu
9.0/10
Vibrace
8.0/10
Převodovka
9.7/10
Mechanická hlučnost
7.3/10
Zvuk
8.0/10
Spolehlivost
9.3/10
Podvozek
Možnost nastavení
9.3/10
Těsnost tlumičů
9.5/10
Tuhost rámu
9.7/10
Jízda
Sport
7.3/10
Město
6.7/10
Cestování
10.0/10
Terén
7.3/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
6.0/10
Ceny servisu
5.7/10
Servisní síť
6.3/10
Dostupnost dílů
7.3/10
Nabídka doplňků
6.7/10
Servisní intervaly
8.7/10
Terén
Brodivost
6.0/10
Výška
8.5/10
Ochrana motoru
9.0/10
Skoky
3.5/10
Cestování
Pohodlí jezdce
9.7/10
Možnosti uchycení zavazadel
9.0/10
Ochrana jezdce cestování
8.7/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 7.98
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 5.85 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 2 uživatelů.
Kupující kteří dali Tiger 1200 Rally přednost
NekoupiliZ důvodu
Moto Guzzi Stelvio 1200 Docela topí.
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo Výškově malá motorka.
BMW R 1250 GS Adventure Je to top motorka, ovlada sa urcite lahsie kvoli tazisku... len zas ta cena :D v danom case bola ponuka aj jazdenych strasne slaba a extremne predrazena
Ducati Multistrada V4 / S Ducati je srdcovka, len keby neboli take drahe... Tu to bola cena a nema kardan
Ducati Multistrada V4 / S Vysoká cena, řetěz místo kardanu a vyšší spotřeba oleje. Jinak krásná motorka.
BMW R 1250 GS Adventure Je to vynikající motorka, ale má ji téměř každý
BMW R 1250 GS Adventure Zde rozhodla cena a fakt, že BMW má každý a je to trochu nuda
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo Asi jsem chtěl změnu a nová Afra nenabídla nic moc navíc za ty peníze.
Triumph Tiger 900 Rally Řetěz, pro dva už chybí výkon
BMW R 1250 GS Nižší, 19 kolo, okoukaná
KTM 1290 Super Adventure R Tiger se mi vzhledově líbil více
Ducati Multistrada V4 / S Rozhodla cena příslušenství a možnost jízdy v terénu, jinak V4 naprostá pecka.
Kupující místo Tiger 1200 Rally koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Ducati Multistrada V4 / S Zúfalo malý a motor nad 6000 RPM hrozne vibruje
BMW R 1250 GS Adventure
KTM 1290 Super Adventure R Těžký. Zkusil jsem ho. Není do terénu.
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports Byla to pro mně jasná volba, ale po svezení se nedostavil wow effect. A cena byla taky už dost vysoká.
BMW R 1250 GS Adventure
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports
Bazar pro Triumph Tiger 1200 Rally (rss)

TOPlist