
Triumph Daytona 675
22.07.2013
25.07.2019
05.09.2013
22.08.2013
13.08.2013
13.11.2012
22.10.2012
21.03.2012
02.03.2011
04.11.2010
2011 | 2012 | 2013 | 2016 | 2017 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 675 cm3 | ||||
Výkon | 94 kW (127.8 koní) | 92 kW (125.1 koní) | 94 kW (127.8 koní) | 93.4 kW (127 koní) | |
Výkon při otáčkách | 12600 ot/min | 12500 ot/min | |||
Točivý moment | 72 Nm | 74 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 11750 ot/min | 11700 ot/min | 11900 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Kapalina | ||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||
Počet válců | 3 | ||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||||
Vrtání | 74 mm | 76 mm | |||
Zdvih | 52.3 mm | 49.6 mm | |||
Kompresní poměr | 12.8 : 1 | 12.7 : 1 | 13.1 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | - | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | ||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||
Typ rámu | Páteřový | - | |||
Materiál rámu | lehká slitina | - | |||
Zdvih předního odpr. | - | 110 mm | - | ||
Zdvih zadního odpr. | 126 mm | 130 mm | - | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | - | 310 mm | |||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 17 " | - | |||
Zadní kolo | 17 " | - | |||
Rozměr přední pneu | - | 120/70-ZR17 | |||
Rozměr zadní pneu | - | 180/55-ZR17 | |||
Rozvor | 1395 mm | 1375 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 23.9 ° | 23 ° | |||
Závlek předního kola | 89.1 mm | - | |||
Výška sedla | 830 mm | ||||
Suchá hmotnost | 165 kg | 185 kg | 184 kg | 167 kg | |
Pohotovostní hmotnost | - | 189 kg | |||
Objem nádrže | 17.4 l | ||||
Maximální rychlost | 245 km/h | 263 km/h | 245 km/h | - |
Od matesko(2011)
Od matesko(2011)
Od matesko(2011)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Supersport | Ohruhové ježdění portugalsko a jih španĺlska v zimě 2024/25 | 11 | 27.2.2025 18:50 | ||
Naked bike | Triumph od roku 1990 | 8 | 7.9.2024 13:48 | ||
Americké, anglické | Kód barvy Triumph Daytona 675 SE 2009 | 7 | 29.5.2019 15:12 | ||
Výběr moto | Kde si půjčit motorku | 4 | 28.3.2019 07:37 | ||
Supersport | Supersport 600 | 14 | 12.4.2018 16:32 | ||
Hledám, potřebuji | Daytona 675 zadní blatník + stupačky | 7 | 22.4.2016 13:53 | ||
Opravy a údržba | Triumph Daytona 675 R CZ Manuál | 0 | 17.4.2016 14:10 | ||
Vyjížďky | Rychlejší pojezd, wheelie a jiný hlouposti pro parchanty okolo Frýdku Místku? | 14 | 6.10.2015 20:26 | ||
Výběr motorky | Seřízení ventilů Street triple 675 | 7 | 22.2.2014 09:24 | ||
Technika | Lamináty, Daytona 675R | 18 | 9.4.2013 22:52 | ||
Americké, anglické | Triumph Daytona 675 R Dark | 29 | 12.11.2012 09:36 |
Fazer odvedl výbornou práci. Nicméně, je čas na další krok. Okruhy. Díky pánům z DK auto-moto jsem m...
Další tři válce z Hinckley, tentokrát v matné černé barvě a technicky nabušené formě.
Po týdnech nervozity,jestli se mi podaří sehnat daytonu a po hodinách a hodinách u internetu a hledá...
Dva skvělý dny na týhle zázračný Daytoně, třetí den byl kritický a osudový ... :-/ Zase jen půjčená....
Na téhle motorce se mi líbí úplně všechno. Je to moje vysněná motorka, která jezdí stejně dobře jako...
Hodná anglická šestistovka, úzká, lehká a chybí jí jeden válec.
Po roční přestávce od sportovní motorky, zase jedna, tak se uvidí jestli jsem to nezapomel
Po roční přestávce od sportovní motorky, zase jedna, tak se uvidí jestli jsem to nezapomel
Po týdnech nervozity,jestli se mi podaří sehnat daytonu a po hodinách a hodinách u internetu a hledá...
Hodná anglická šestistovka, úzká, lehká a chybí jí jeden válec.
Další tři válce z Hinckley, tentokrát v matné černé barvě a technicky nabušené formě.
Dva skvělý dny na týhle zázračný Daytoně, třetí den byl kritický a osudový ... :-/ Zase jen půjčená....
Fazer odvedl výbornou práci. Nicméně, je čas na další krok. Okruhy. Díky pánům z DK auto-moto jsem m...
Na téhle motorce se mi líbí úplně všechno. Je to moje vysněná motorka, která jezdí stejně dobře jako...
Po skončení s okruhama jsem sezónu zkoušel jezdit na daytoně v provozu..no bylo to spíš trápení,než ...
Jelikož jsem si dal od okruhů pauzu,aniž bych tušil,že se letos možná ani moc okruhařit nebude a na ...
ještě stále cítím tu hořkou pachuť z celkového vítězství v Cupu..ale historie se neptá a nebylo to z...
Čtyry roky jezdím na dromu a čtyry roky se chystám na ten jediný závod...na Dymokury..po letech doko...
Je sice hezké,když má člověk ohlins...ale celá značka je k ničemu,když je špatně nastavená a nefungu...
Motor | |
---|---|
Spojka | 10.0/10 |
Průběh výkonu | 10.0/10 |
Vibrace | 10.0/10 |
Převodovka | 9.5/10 |
Mechanická hlučnost | 9.5/10 |
Zvuk | 9.0/10 |
Spolehlivost | 8.0/10 |
Brzdy | 8.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 9.5/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 6.0/10 |
Cestování | 5.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 8.0/10 |
Ceny servisu | 8.0/10 |
Servisní síť | 10.0/10 |
Dostupnost dílů | 5.0/10 |
Nabídka doplňků | 8.0/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 6.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
MV Agusta F3 800 | v základu je technicky slabší a ve stejném vybavení nepřiměřeně drahá |
Ducati 899 Panigale | Škoda Octavia mezi místními supersporty .. má jí každej. A dvouvál ... zatím ne, díky. |
Ducati 848 EVO | Daytona je ovladatelnější a má lepší ergonomii. EVO přitom stojí pěkných pár korun navíc. |
MV Agusta F3 675 | Příliš nová, dětské nemoci a ne úplně doladěná elektronika, Daytona je lepší out-of-the-box |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW S 1000 RR | |
KTM 1190 RC8R | Utekla mi před nosem |
Kawasaki ZX-6R Ninja | Zmizela z nabídky :( |
Yamaha YZF-R6R | |
Yamaha YZF-R6 | Velké dilema - zajímavý motor. Ve střední třídě jsem zvolil radši 4 hrnky |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2013 | sus_ | daytona_street_tripl.pdf | 7.2 MB | Anglický manuál |