renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Daytona 675R (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ljs
Vloženo 24.8.2012
Aktualizováno 22.10.2012
Zobrazeno 3 152x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Na téhle motorce se mi líbí úplně všechno. Je to moje vysněná motorka, která jezdí stejně dobře jako vypadá.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Triumph Praha (Praha 4-Modřany)

První dojmy - Je zatím v záběhu, ale i tak je to super jízda. Motor má krásný zvuk i se stock koncovkou, nicméně výměna za laděný výfuk jí určitě nemine. Kromě výfuku dostane nové páčky a samozřejmě padáky, které už jsou na cestě. [b]První zkušenosti[/b] s motorkou v záběhu jsou veskrze pozitivní. Snadno ovladatelná, do zatáček jde přesně a podvozek si poradí i se středočeskými silnicemi. Tovární nastavení tlumičů není pro naše silnice úplně ideální a tak pro neokruhové ježdění je budu muset přenastavit, ale to až se zaběhne. Quickshifer je velmi návykový a těžko bych si asi už odvykal, díky nutnosti omezovat otáčky zatím řadím prakticky neustále :) Pirelli Diablo Supercorsa také nemají chybu už jsem je měl možnost vyzkoušet i na mokré silnici. Ale už jsem na ně na silnici mezi Dolními Břežany a Zbraslaví chytil hřebík... naštěstí neprorazil gumu jen cvakal o blatník.

Doplňky na motorce - nízké gelové sedlo, padací protektory Rutan

Recenze

Po prvních 2000 km musím říct, že mě Daytona rozhodně nezklamala. Kdybych si vybíral znovu, vyberu si stejně.

Jízda: Na jízdní pozici jsem si zvyknul překvapivě rychle. Prvních pár kilometrů si stěžovaly svaly na krku, ale přešlo to během prvních pár jízd. Se svými 185cm se na ní složím, ale posun stupaček o pár centimetrů bych uvítal, ale to vyřeší přepákování.
Přestože je to motorka na okruh dá se s ní bez problémů motat i Prahou. Jediné na co si musí člověk zvyknout je "chicken dance", pokud chce vidět trochu za sebe a ne jen svoje lokty.

Motor: Motor není třeba moc popisovat. Táhne a táhne a táhne. Pro mne rozhodně nepostrádá wow efekt. Mám hubu od ucha k uchu kdykoliv za to trochu víc zatáhnu a otáčky letí nahoru :)
K převodovce nemám nejmenší výhrady a Quickshifter používám pořád, ta rychlost přeřazení mě prostě baví. Stačí jen lehce ťuknout špičkou a je to tam...

Brzdy: Přední brzdy jsou podle očekávaní ostřejší než jsem byl zvyklý, a tak jsem musel chvíli trénovat, než jsem byl schopen udžet při "panic stop" zadní kolo na zemi. Zadní brzda je docela citlivá, takže kromě jemného dobržďování a vjetí do štěrku na ní raději zapomínám.

Podvozek: Ze začátku jsem myslel, že tovární nastavení Sport nepůjde na našich silnicích používat, ale musím říct, že i na to se dá zvyknout a pokud je člověk v pravý okamžik opřený nohama tak i ten zadek to zvládne. Zkusil jsem nastavení Komfort, které je sice pohodlnější, ale při průjezdu zatáčkou jsem ztratil ten pocit přesnosti a absolutní kontroly tak jsem se vrátil zpět na Sport.

Úpravy: Zatím motorka dostala pouze průhledné fólie na boky a na nádrž, padací protektory a protektory na osy od Rutana. Nižší gelové sedlo, hlavně kvůli výšce, pohodlí je asi tak stejné (=nulové). Zatím jsem musel upravit pouze vůli plynu, ale jakmile dorazí VAG-COM kabel tak vypnu vrzající přívěru, která mě opravdu leze na nervy.

Přes zimu dostane Akrapovič koncovku, nastavitelé páčky PP Tuning, vyšší plexi a kryty motoru.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
lil.tu
lil.tu napsal 17.10.12 v 19:16

kazdy tyden ji vidam na krizovatce u omv , slint..

cat-nikita
cat-nikita napsal 31.08.12 v 14:52

Hezká motorka i helma
Koukám že mi lítáš v mých destinacích, já ale letos píchla jinde

Marfusha
Marfusha napsal 31.08.12 v 12:12

moc hezký

plechovkar777
plechovkar777 napsal 30.08.12 v 09:56

Nádhera

Filipos
Filipos napsal 29.08.12 v 14:09

Jak jsem psal Gorbymu, moc krásný to máte chlapci, budu na vás muset trochu potrénovat

Více komentářů



TOPlist