PROFIL MOTORKY

Triumph Daytona 675R (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník p.a.t.r.i.k.7
Vloženo 3.12.2017
Aktualizováno 22.7.2019
Zobrazeno 2 160x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po týdnech nervozity,jestli se mi podaří sehnat daytonu a po hodinách a hodinách u internetu a hledání..se zadařilo. Snad ten 1600km dlouhej výlet za to stál a bude bezproblémová jako speedi

Více fotografii

Motorka koupena od urbi-moto

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Je to porno..stačí se na ni jen koukat..Ohlins,brembo,rychloř azení už v základu...co víc? jen lamináty a hurá na drom. Jsem zvědavej na porovnání se starší,ale poladěnou CBR...

Motorku bych doporučil pro - pro mě

Doplňky na motorce - -řídítka LSL
-stavitelné zalamovací páčky
-krátký plyn domino
-rychlouzávěr nádrže
-padáky RD moto
-přepákování s obráceným řazením
-kryty motoru GB racing
-chránič brzdové páčky
-antihop spojka STM
-odstraněn katalizátor
-koncovka mivv
-vzduchový filtr pipecross
-lehká lithiová baterie JMT
-štelovatelný tlumič řízení

Recenze

2019
6.-7.5. - Brno/Raceczech - best lap 2:18.498... závod ssp 2.flek
7.-9.6. - Grobnik/Raceczech - best lap 1:36.360... závod ssp 1.flek
14.-16.6. - Trenčín - best lap 1:00.098... závod ssp 4.flek
1.-2.7. - Brno/Raceczech - best lap 2:16.334... závod ssp 6.flek

2018
7.-8.5. - Brno/Raceczech - best lap 2:17.874...závod ssp 10.flek
1.-3.6. - Grobnik/Raceczech - best lap 1:37.469...závod ssp 1.flek
2.-3.7. - Brno/Raceczech - best lap 2:17.447...závod ssp 7.flek
30.-31.7. - Most/Raceczech - best lap 1:47.071...závod ssp 6.flek
30.8. - Brno/Dafit - best lap 2:17.107...závod ssp crash

Tahle sezóna pro mě byla zklamáním. Po prvotním nadšení na první akci,kde jsem hned dokázal jet časy,se kterými jsem ukončil sezónu na cbr, přišly problémy na akcích dalších..nejdříve špatné čidlo otáček v dalším Brně..potom odešla spojka v Mostě..a nakonec jsem ukončil sezónu v srpnu,pádem v Brně a zlomeným zápěstím..i přesto z toho bylo celkové druhé místo v bikers cupu,to ale nepřevýšilo zklamání z malého progresu..každopádně,mouchy jsme vychytali,motorka je v cajku,já už snad taky,tak s tím letos trochu pohnem :)






Jízda v provozu
Jako první co mě napadá je,že bych ji jako jedinej bajk do garáže a do provozu nechtěl.S origo převodama je to úplnej nesmysl. Využiješ max první 4 kvalty a to už letíš jako prase,navíc do vraceček musíš za jedna,což zapříčiňuje dosti divoké nájezdy :D.Né že bych si je teda neužíval,ale když nedořadíš a spadne neutrál,to už sranda nebyla.. V tomhle je rozhodně použitelnější litrovej motor.Že z toho boli za krkem a podobně,to asi ani říkat nemusím,ale to je o zvyku.Ovšem s mojema 186 cm nemám žádnej problém..ale do provozu jsem ji nekupoval,jenže když už mám tu zkušenost,rád se podělím. Začnu u podvozku,kterej mě překvapil. Prezentuje se jako závodní,tak jsem čekal,že na našich cestách to ze mě vymlatí duši. Omyl! Dle manuálu jsem nastavil Standart/Sport a paráda..oproti speedovi žádné vlnění,nerovnosti pěkně pobere a nechce tě shodit..gumy nijak zežvejkané..za mě super. Musel jsem trochu hledat důvěru v michelin pilot power 3,co tam jsou skoro nové od toho co jsem ji koupil,nikdy jsem je nejel,roky jezdím čistě sportovní,ale obavy byly zbytečné a gumy fakt fungují(tlaky za studena 2,15 a 1,85). Další co mě dostalo jsou brzdy..Brzdová pumpa stejná jako na speedu,ale monobloky spolu s lehčím strojem udělají své a brzdí neskutečně..až mám strach,že je nedokážu využít,bude to chtít pořádné koule za ně vzít na dromu agresivně a na plno..ale to se poddá,teším se,až tam dám desky RC od Bremba. Rychlořazení funguje skvěle. Spolu s přepákováním a obráceným řazením netřeba šlapat velkou silou,kvalty padají úplně lehce.Zdá se mi,že ve vysokých otáčkách je trošku víc ucukanější,ale jen nepatrně. V nižších otáčkách ani nevíš že si přeřadil.Později jsem zjistil,že daytona má jiné časování řazeni do 8tis. otáček a pak nad 8.tis...nechal jsem to na brzdě trochu líp načřasovat a je to lepší... Pak je tu motor,to jsem věděl do čeho jdu. Od 6 tisíc už se něco děje,od 8 už táhne a od 10 tis. letí až k omezovači.Díky tomu se dá jet i pim pam v provozu,ale litr je prostě litr. Tady vidím velkou výhodu oproti CBR které bylo do 10 tis. prakticky úplně mrtvé,jako bys jel na skůtru. Plusem je,že budíky obsahují ukazatel kvaltu..na druhou stranu,odpadla funkce ukazatele dojezdu na nádrž,což mě sere,ale obejdu se.




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Čadil
Čadil napsal 19.07.18 v 20:04 10b.

hOOrNeT
hOOrNeT napsal 04.12.17 v 23:02 10b.

máš to fakt krásný Rková verze je parádní. Ty monobloky vpředu malinko závidim Ať slouží

Jakub
Jakub napsal 04.12.17 v 17:22 10b.

Super, vypada paradne a verim, ze svezeni je taky pecka

Krakatau
Krakatau napsal 03.12.17 v 18:50 10b.

Krásny kus, nech to jazdí! Ten Triumphácky quickshifter je návykový.

Ondra91
Ondra91 napsal 03.12.17 v 10:02 10b.

Krásná mašina

Více komentářů



TOPlist