Téma: Supersport 600
Zdravím milí přátele Nadešel pro mě čas opustit mojí milovanou Suzanku a chtěl bych přesedlat na supersporta 600. Rozmýšlím se mezi R6/GSXR600/DAYTONA 675. Jako jezdec SV650S bych rád dodržel tradici Suzany, ale trošku mě děsí brzdy, co Suzanky maj. Vyměnili jsme si na jednu jízdu s kamarádem motorky (já SV650 on ZX6R) a po jízdě jsme oba viděli rozdíl v brzdách. Samozřejmě člověk když to ví a má motorku v rukách, tak s tím počítá, ale děsí mě představa, že se ocitnu v neočekávané situaci a i o kousek lepší brzdy by mi mohli zachránit kůži. Vždy jsem toužil po R6/R1, ale bohužel z mě neznámého důvodu jsou neskutečně předražené oproti ostatním sestřičkám z 600cc Budu mít koncem sezony použitelných cca 150 tis. a stále mi leží v hlavě či koupit 2008-2010 R6/Daytonu 675 a nebo +-2012 GSXR600. Uvítám rady a poznatky letců na těchto strojích

Supersport 600

12.4.2018 v 06:51 | Nahoru | #1
Pokud budeš mít 150tis, tak bych šel do R6 je na to všude hromada náhradních dílů, a colkově je to asi nejlepší 6ka Na silnici teda dost sportovní pozice, motor jede až fakt ve vršku, ale perfektní podvozek už v základu, a taky dle mě nejpěknější 6ka Sůza taky není špatná, ale ve všem horší jak r6ka a Daytona je určitě dobrá, hodně lidí si ji chválí určitě z toho výběru bude mít nejlepší motor pro jízdu na silnici, ale co jsem slyšel tak se ty motory serou, a taky dostupnost dílů je občas katastrofická....ale to Ti tady musí napsat uživatelé, tohle říkám jen z toho co jsem slyšel

Supersport 600

12.4.2018 v 08:27 | Nahoru | #2
za me těda radši litra,když už sporta do provozu..a to beru hlavně z hlediska motoru Teď si oťukávám daytonu,než ji dám na okruh a nechápu že ta šestka v provozu někoho baví..ještě že je daytona třívál a jede aspoň trochu od spodu,takže využiješ jen první 4 kvalty,u čtyřválu tak 3 Asi záleží na co to chceš..já beru daytonu jen do zatáček,takže tam letím,točím ji a je to super..ale třeba na nějakou delší cestu,kde se budeš šoulat max 130,to ani omylem...do provozu pořádného naháče s krouťákem,to je ta nej volba

Supersport 600

12.4.2018 v 08:58 | Nahoru | #3
Z SV jsem čel do CBR 929 a nelituju. Přesně jak je psáno výše, krouťák v provozu nejlepší. Když to srovnám třeba s hornetem co měla přítelkyně tak R4 600ccm bylo furt o řazení. I to SV bylo univerzálnější takže pokud si věříš tak bych fakt šel do litra. Na 6-ku jedeš od 80km/h v podstatě pořád...

1 reakcí na tento příspěvek Supersport 600

12.4.2018 v 08:59 | Nahoru | #4
Chtěl 6ku tak mu nevnucujte litra Já měl FZS600 a pak taky hned litra, a musím říct, že je pravda, že s litrem je na silnici lépe prostě to netočíš jak magor, ve dva nemusíš kvaltovat a pohoda a když tě začne nahánět kámoš na 6ce, tak otočíš plynem

(reakce na) Supersport 600

12.4.2018 v 09:07 | Nahoru | #5
Sonicek> Přesně. jednou jsem jel na Hornetu ve dva a předjet bylo o dva kvalty dolu . A to všichni říkaj jak ten hornet jede

1 reakcí na tento příspěvek Supersport 600

12.4.2018 v 09:14 | Nahoru | #6
nikdo mu litra nevnucuje,sám psal,že vždy toužil po r6/r1 a z těchle dvou je do provozu dle mě lepší r1 a nejlíp big bang :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supersport 600

12.4.2018 v 09:53 | Nahoru | #7
p.a.t.r.i.k.7> jo, ale bigoša nešeženeš za 150tis chci taky právě R1 09+, ale pěknej pod 200 skoro neexistuje

(reakce na) Supersport 600

12.4.2018 v 11:33 | Nahoru | #8
Sonicek> to už je věc druhá no ..ale třeba ten třívalcovej motor od daytony,když dáš převody do síly,tak by to zas tak hrozny být nemuselo...ale daytonu by stálo za to vzít až modely od 09

Supersport 600

12.4.2018 v 14:03 | Nahoru | #9
R1 bych chtěl, ale je pravda že něco pěknýho stojí nad 200tis. A to bohužel neseženu tak rychle otázka teda je jestli jít fo 2010 r6 a nebo 2006-2007 r1 (zdá se mi, že se ta cena nějak tak pohybuje)

Supersport 600

12.4.2018 v 14:10 | Nahoru | #10
R1 07-08 04-06 je starší technika, ještě 20V, 07-08 jede i líp jak bigbang, ale nemá takovej střed s spodek....

Supersport 600

12.4.2018 v 14:41 | Nahoru | #11
A co třeba GSX-R 1000 pokud chceš být věrnej značce...?

1 reakcí na tento příspěvek Supersport 600

12.4.2018 v 15:07 | Nahoru | #12
Gixxero mě až tak neláká kvůli brzdám.. a r1 vypadá líp a navíc dva laufy pod prdelou jsou moje slabost pokud by jsme se bavili o 600, tak váhám mezi r6 a gixxerem, ale pokud mám jít do litru, tak volba je jasná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supersport 600

12.4.2018 v 15:19 | Nahoru | #13
Whiefull> No když myslíš.. Ale na delší cesty bude suza příjemnější...

(reakce na) Supersport 600

12.4.2018 v 16:32 | Nahoru | #14
Zlesa> to určitě, yamahy jsou lehačky, obzvlášť pro mě, když mám 175 cm Suziny mi dovolují být aspoň trošku narovnanej, ale já moc delší jízdy nejezdím, nestíhám to většinou. Pro mě jsou to většinou 2-3 hodinový jízdy s přestávkama v zatáčkách
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pirelli Diablo Rosso III vs Pirelli... Suzuki GSX-R 600 OldRider71 21 Včera v 08:17 dewwil
Gsxr 600 , karburatory [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 600 Mad.max 90 20.7.2018 v 10:49 petr.machy
GSX-R/R6/CBR 600RR/ZX6-R Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Suzuki GSX-R 60... polemrd 1 18.7.2018 v 09:53 Orličan
Stator GSX-R 600 06 Suzuki GSX-R 600 Mahy165 1 16.7.2018 v 19:11 kuddla
Je to moc silný Suzuki GSX-R 600 Alistar 29 16.7.2018 v 15:14 Bandicoot

TOPlist