Po skončení s okruhama jsem sezónu zkoušel jezdit na daytoně v provozu..no bylo to spíš trápení,než užívání...supersport mi sedí na závody,ale na normální ježdění vůbec..prostě mi chyběly široky říditka,ktery jezdím odjakživa. Daytona je technicky dobrej stroj,takže padla volba na přestavbu a postupně jsem přes zimu nakupoval..druhou přední kapotu a plexi,jelikož jsem nechtěl řezat do origo..potom moje oblibeny široky řídítka wrp a k nim nesmí chybět zrcátka highsider. No a na co uchytit řídítka? Stačilo sehnat jeté horní brejle ze street tripla a k nim klemy... Pak samozřemě je potřeba delší lanka i hadice..takže spojkové opět ze street tripla,plynové mám domino a to sem měnit nemusel a brzdové hadice jsem nechal udělat. Pak už jen sehnat stejnej lak a mohlo se začít řezat,montovat a lakovat. A dojmy? Vzhled je otazkou vkusu,ja jsem ale nadšenej,co je ale jiny kafe,je jízda...dva zuby vepředu míň,tři vzadu víc,široky říďítka,lehká váha,tříválcových 135 koní,brembo a ohlins a krom rychlořazení žadny vymoženosti..myslím že víc vysvětlovat nemusím ?kdyby někoho zajimala cena,tak tohle všechno bylo za 13tis...to je myslím solidní a za ten fun factor to fakt stálo
Vlastník | p.a.t.r.i.k.7 | |
---|---|---|
Vloženo | 3.12.2017 | |
Aktualizováno | 22.7.2019 | |
Zobrazeno | 2 777x |