Royal Enfield Bullet Classic EFI
Technické údaje Royal Enfield Bullet Classic EFI
2013
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 499 cm3
Výkon 20.3 kW
Výkon při otáčkách 5250 ot/min
Množství oleje 2 l
Točivý moment 41.3 Nm
Otáčky při max toč.mom. 4000 ot/min
Uspořádání válců Stojatý
Startér Elektrický a nožní
Počet válců 1
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Vzduch
Vrtání 84 mm
Zdvih 90 mm
Kompresní poměr 8.5 : 1
Rozvod OHV
Ventilů na válec 2
Příprava paliva Vstřikování
Počet rychlostí 5
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu Trubkový
Materiál rámu ocel
Zdvih předního odpr. 130 mm
Zdvih zadního odpr. 80 mm
Úhel hlavy řízení -
Závlek předního kola -
Rozvor 1370 mm
Brzdy vpředu kotouč
Rozměr předního kotouče 280 mm
Přední třmen -
Brzdy vzadu buben
Přední kolo 18 "
Zadní kolo 18 "
Rozměr přední pneu 90/90
Rozměr zadní pneu 110/80
Výška sedla 760 mm
Výška sedla max -
Suchá hmotnost 175 kg
Pohotovostní hmotnost 187 kg
Užitečná hmotnost -
Objem nádrže 14 l
Světlá výška -
Rezerva 3 l
Spotřeba 2.8 l/100 km
Zrychlení -
Maximální rychlost 132 km/h
První cena 165000 Kč
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) -
Poznámka -
Výměna motorového oleje -
Výměna olejového filtru -
Výměna převodového oleje -
Výměna hnacího řemene -
Výměna zapalovací svíčky -
Výměna brzdové kapaliny -
Výměna vložky vzduchového filtru -
Seřízení ventilové vůle -
Témata ve fóru o Royal Enfield Bullet Classic EFI
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Chopper & Cruiser Retro do začátku Kolik investovat 27 13.3.2019 21:35
Vyjížďky Royal Enfield po Európe v lete 2016 4 3.11.2016 19:11
Skupiny
Silné stránky hodnocené uživateli
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 3.25 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 2 uživatelů.
Kupující kteří dali Bullet Classic EFI přednost
NekoupiliZ důvodu
Yamaha SR 400 Už nebyla k sehnání.
Jawa 350 OHC Nějak si nemůžu pomoct, ale nechytla mě :-|
Yamaha SR 400 Líbil se mi vzhled, jednoduchost. V reálu se mi zdála malá.
Kawasaki Versys 650 Proti Hondě NC 750X mnohem pohodlnější posed, proti vyšší spotřeba a cena.
Honda NC 750X Líbila se mi praktičnost, kufr místo nádrže, ABS v základu, spotřeba. Sedlo mi přišlo tvrdé, modelový rok 2016 zdražil o 10 tis.
Kupující místo Bullet Classic EFI koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Triumph Bonneville T120 Malý výkon. Z Moravy do Prahy obtížné na servis
Chunlan 125 Tiger Indické motorky jsou u nás kupodivu dosti drahé. A když se dá sehnat starší kousek levněji, mívá většinou prohozenou brzdu a řadičku.
Yamaha SR 400 Krásná motorka, ale na příp. domácí ůdržbu mi připadala přístupnější yamaha
Royal Enfield Bullet Electra de-luxe nebola skladom
Bazar pro Royal Enfield Bullet Classic EFI (rss)

TOPlist