
Benelli Imperiale 400 vs. Jawa 350 OHC vs. Royal Enfield Classic 500: Železo, ku...
20.08.2020
2013 | 2020 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 499 cm3 | |
Výkon | 20.3 kW (27.6 koní) | |
Výkon při otáčkách | 5250 ot/min | |
Točivý moment | 41.3 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 4000 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Vzduch | |
Uspořádání válců | Stojatý | |
Počet válců | 1 | |
Rozvod | OHV | |
Ventilů na válec | 2 | |
Vrtání | 84 mm | |
Zdvih | 90 mm | |
Kompresní poměr | 8.5 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický a nožní | |
Počet rychlostí | 5 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Typ rámu | Trubkový | |
Materiál rámu | ocel | |
Zdvih předního odpr. | 130 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 80 mm | |
Brzdy vpředu | kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 280 mm | |
Přední třmen | - | dvoupístkový |
Brzdy vzadu | buben | kotouč |
Přední kolo | 18 " | 19 " |
Zadní kolo | 18 " | |
Rozměr přední pneu | 90/90 | 90/90-19 |
Rozměr zadní pneu | 110/80 | 110/80-18 |
Rozvor | 1370 mm | 1360 mm |
Výška sedla | 760 mm | - |
Suchá hmotnost | 175 kg | |
Pohotovostní hmotnost | 187 kg | 195 kg |
Objem nádrže | 14 l | 13.5 l |
Rezerva | 3 l | - |
Množství oleje | 2 l | - |
Spotřeba | 2.8 l/100 km | 2.7 l/100 km |
Maximální rychlost | 132 km/h | 128 km/h |
První cena | 165000 Kč | 166900 Kč |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Veteráni | Enfield Bullet 500 nebo 350 | 5 | 29.12.2022 11:38 | ||
Naked bike | Bullet svíčka | 12 | 20.4.2022 22:31 | ||
Pojeď taky | 9 | 12.3.2022 22:06 | |||
Americké, anglické | spz na přední blatník | 13 | 4.5.2021 11:46 | ||
Naked bike | Royal Enfield Clasic | 3 | 18.10.2020 18:21 | ||
Naked bike | Bullet gumové hřebeny mezi žebrama | 2 | 24.8.2020 18:09 | ||
Chopper & Cruiser | Retro do začátku Kolik investovat | 27 | 13.3.2019 21:35 | ||
Vyjížďky | Royal Enfield po Európe v lete 2016 | 4 | 3.11.2016 19:11 |
To se nedá popsat, to se musí zažít.
Vše podstatné na motorkářích od ostatních majitelů asi již zaznělo, takže nezbývá než trapně opakova...
Prostě klasika, která mě zaujala. Novodobý veterán.
Pohodový jednoválec s nezaměnitelným zvukem a charismatem
Klasický 4T vzduchem chlazený půllitrový jednoválec anglického původu (made in India), dnes zhusta m...
Limitovaná edice Pegasus (vyrobeno 1000 ks, do ČR dodáno 0 ks - proto individuální dovoz).
Krásná klasická motorka. Jakmile jsem zjistil, že se v ČR dá sehnat nový RE Bullet, dost rychle padl...
Skvela old scholl motorka, jedinecny design, vsetko zo zeleza a veeela chromu.
Klasika, která pohladí. Vibrující buchar z indické kovárny.
Úplně nový veterán z Indie, vyrobený z kovových materiálů, za využití projektové dokumentace dodané ...
Prostě klasika, která mě zaujala. Novodobý veterán.
Parádní jednobuch, ideální na Indické silnice :)
Byla to dobrá volba. Chtěl jsem motorku s charizmatem a duší a tu jsem dostal. Funguje - Indové jsou...
Clasic motorka pohodová. Motorka je krásná vše kov.
Úplně nový veterán z Indie, vyrobený z kovových materiálů, za využití projektové dokumentace dodané ...
Klasická motorka s nádhernou tradicí a historií.
Limitovaná edice Pegasus (vyrobeno 1000 ks, do ČR dodáno 0 ks - proto individuální dovoz).
Krásná klasická motorka. Jakmile jsem zjistil, že se v ČR dá sehnat nový RE Bullet, dost rychle padl...
Výstižně popsat?Každý to už viděl nebo o tom četl.Jednobuch 500 s hezkým zvukem za kterým se kdekdo ...
Láska na první pohled :-) Royal Enfield Bullet Classic - žádné novodobé retro
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.5/10 |
Spojka | 7.8/10 |
Vibrace | 5.5/10 |
Převodovka | 7.3/10 |
Mechanická hlučnost | 6.3/10 |
Zvuk | 9.6/10 |
Spolehlivost | 9.3/10 |
Brzdy | 6.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.3/10 |
Těsnost tlumičů | 5.3/10 |
Tuhost rámu | 6.0/10 |
Jízda | |
Sport | 2.7/10 |
Město | 7.7/10 |
Cestování | 6.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.0/10 |
Ceny servisu | 7.8/10 |
Servisní síť | 4.8/10 |
Dostupnost dílů | 7.0/10 |
Nabídka doplňků | 7.8/10 |
Servisní intervaly | 8.6/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.5/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 2.5/10 |
Ochrana spolujezdce | 2.2/10 |
Světla | 5.8/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Royal Enfield Classic 350 | Classic 500 mi přece jen přišel více klasický.. |
Royal Enfield Interceptor | |
Royal Enfield Interceptor | Velké dilema nakonec vyhrál slabší Bullet Classic. |
Kawasaki W 650 | Již se nevyrábí, k sehnání starší a krásné modely. Nakonec jsem se rozhodl pro novou motorku. |
Triumph Bonneville 800 | Nakonec vyhrála slabší kubatura a srdce :) |
Yamaha SR 400 | Už nebyla k sehnání. |
Jawa 350 OHC | Nějak si nemůžu pomoct, ale nechytla mě :-| |
Yamaha SR 400 | Líbil se mi vzhled, jednoduchost. V reálu se mi zdála malá. |
Kawasaki Versys 650 | Proti Hondě NC 750X mnohem pohodlnější posed, proti vyšší spotřeba a cena. |
Honda NC 750X | Líbila se mi praktičnost, kufr místo nádrže, ABS v základu, spotřeba. Sedlo mi přišlo tvrdé, modelový rok 2016 zdražil o 10 tis. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Royal Enfield Interceptor | to už je moc retro |
Triumph Bonneville T120 | Malý výkon. Z Moravy do Prahy obtížné na servis |
Chunlan 125 Tiger | Indické motorky jsou u nás kupodivu dosti drahé. A když se dá sehnat starší kousek levněji, mívá většinou prohozenou brzdu a řadičku. |
Yamaha SR 400 | Krásná motorka, ale na příp. domácí ůdržbu mi připadala přístupnější yamaha |
Royal Enfield Bullet Electra de-luxe | nebola skladom |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2014 | Slow | continental_gt_euro_.pdf | 33 MB | Servisní manuál v AJ s popisy a obrázky... Hezké chvíle s RE |