Royal Enfield Bullet Classic EFI
Redakční testy
Články
Cestopisy
Technické údaje Royal Enfield Bullet Classic EFI
2013 2020
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 499 cm3
Výkon 20.3 kW
Výkon při otáčkách 5250 ot/min
Množství oleje 2 l -
Točivý moment 41.3 Nm
Otáčky při max toč.mom. 4000 ot/min
Uspořádání válců Stojatý
Startér Elektrický a nožní
Počet válců 1
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Vzduch
Vrtání 84 mm
Zdvih 90 mm
Kompresní poměr 8.5 : 1
Rozvod OHV
Vyjímatelná baterie -
Ventilů na válec 2
Dojezd -
Příprava paliva Vstřikování
Doba rychlonabíjení -
Počet rychlostí 5
Doba nabíjení -
Sekundární převod Řetěz
Spotřeba elektro -
Typ rámu Trubkový
Kapacita akumulátoru -
Materiál rámu ocel
Provozní napětí -
Zdvih předního odpr. 130 mm
Nominální výkon -
Zdvih zadního odpr. 80 mm
Úhel hlavy řízení -
Závlek předního kola -
Rozvor 1370 mm 1360 mm
Brzdy vpředu kotouč
Rozměr předního kotouče 280 mm
Přední třmen - dvoupístkový
Brzdy vzadu buben
Přední kolo 18 " 19 "
Zadní kolo 18 "
Rozměr přední pneu 90/90 90/90-19
Rozměr zadní pneu 110/80 110/80-18
Výška sedla 760 mm -
Výška sedla max -
Suchá hmotnost 175 kg
Pohotovostní hmotnost 187 kg 195 kg
Užitečná hmotnost -
Objem nádrže 14 l 13.5 l
Světlá výška -
Rezerva 3 l -
Spotřeba 2.8 l/100 km -
Zrychlení -
Maximální rychlost 132 km/h 128 km/h
První cena 165000 Kč 166900 Kč
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) -
Poznámka -
Výměna motorového oleje -
Výměna olejového filtru -
Výměna převodového oleje -
Výměna hnacího řemene -
Výměna zapalovací svíčky -
Výměna brzdové kapaliny -
Výměna vložky vzduchového filtru -
Seřízení ventilové vůle -
Videa Royal Enfield Bullet Classic EFI
Témata ve fóru o Royal Enfield Bullet Classic EFI
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Naked bike Royal Enfield Clasic 3 18.10.2020 18:21
Naked bike Bullet svíčka 11 6.9.2020 22:12
Naked bike Bullet gumové hřebeny mezi žebrama 2 24.8.2020 18:09
Chopper & Cruiser Retro do začátku Kolik investovat 27 13.3.2019 21:35
Vyjížďky Royal Enfield po Európe v lete 2016 4 3.11.2016 19:11
Skupiny
Databáze 9 majitelů Royal Enfield Bullet Classic EFI
Průměrné hodnocení od 3 uživatelů
Motor
Průběh výkonu
9.3/10
Spojka
9.0/10
Vibrace
6.7/10
Převodovka
8.7/10
Mechanická hlučnost
8.0/10
Zvuk
10.0/10
Spolehlivost
9.3/10
Brzdy
8.7/10
Podvozek
Možnost nastavení
6.5/10
Těsnost tlumičů
6.5/10
Tuhost rámu
6.7/10
Jízda
Sport
4.0/10
Město
8.7/10
Cestování
8.0/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
7.3/10
Ceny servisu
7.3/10
Servisní síť
2.3/10
Dostupnost dílů
7.0/10
Nabídka doplňků
6.5/10
Servisní intervaly
9.0/10
Cestování
Pohodlí jezdce
8.3/10
Pohodlí spolujezdce
5.7/10
Možnosti uchycení zavazadel
10.0/10
Ochrana jezdce cestování
2.7/10
Ochrana spolujezdce
2.3/10
Světla
8.0/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 7.17
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 3.33 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 3 uživatelů.
Kupující kteří dali Bullet Classic EFI přednost
NekoupiliZ důvodu
Royal Enfield Interceptor Velké dilema nakonec vyhrál slabší Bullet Classic.
Kawasaki W 650 Již se nevyrábí, k sehnání starší a krásné modely. Nakonec jsem se rozhodl pro novou motorku.
Triumph Bonneville 800 Nakonec vyhrála slabší kubatura a srdce :)
Yamaha SR 400 Už nebyla k sehnání.
Jawa 350 OHC Nějak si nemůžu pomoct, ale nechytla mě :-|
Yamaha SR 400 Líbil se mi vzhled, jednoduchost. V reálu se mi zdála malá.
Kawasaki Versys 650 Proti Hondě NC 750X mnohem pohodlnější posed, proti vyšší spotřeba a cena.
Honda NC 750X Líbila se mi praktičnost, kufr místo nádrže, ABS v základu, spotřeba. Sedlo mi přišlo tvrdé, modelový rok 2016 zdražil o 10 tis.
Kupující místo Bullet Classic EFI koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Triumph Bonneville T120 Malý výkon. Z Moravy do Prahy obtížné na servis
Chunlan 125 Tiger Indické motorky jsou u nás kupodivu dosti drahé. A když se dá sehnat starší kousek levněji, mívá většinou prohozenou brzdu a řadičku.
Yamaha SR 400 Krásná motorka, ale na příp. domácí ůdržbu mi připadala přístupnější yamaha
Royal Enfield Bullet Electra de-luxe nebola skladom
Bazar pro Royal Enfield Bullet Classic EFI (rss)

TOPlist